Miehet tuijottavat salilla, miksi?
Miehet, miksi tuijotatte asiallisesti pukeutunutta naistreenaajaa, joka keskittyy treenaamiseen, ei istuskeluun tai puhelimeensa. Treenaan hyvällä sykkeellä salilla tehden monipuolisesti erilaisia liikkeitä ja sarjoja. Aina kun satun katsomaan muualle kuin jalkoihini, joku mies istuu laitteessa ja tuijottaa. Miksi?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä miesvihamielistä feminististä potaskaa.
Palstamammafemcelrummojen kiukku on aina huipussaan kun kesä on tuloillaan 🤭
Oot kaunis nainen ja ilo silmälle katsella, kun trenaat?
Mua on tuijottanut häiritsevästi salilla vaan eräs ei-kantis. Piti päätään kääntyneenä varmaan yli 90 astetta, että pystyi tuijottaan mua kuntopyörän selästä. Oli sillä pieni lapsikin mukana ja ihan toisessa suunnassa, mut sen vahtiminen ei kiinnostanut. Salilla ei ollut muita eikä vastaanottoa, niin lähdin aika ripeästi kotiin. Creepyä.
Nauratti tuo, että AP katsoo jalkoihinsa treenatessa. Sitten notaa katseen, ja huomaa ainostaan tuijottavan miehen. Aatella, että AINA osuukin näkölinjalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa olla katsomatta jonnekin, kun silmät on. Joillakin naisilla on merkillinen kuvitelma, että juuri heitä katsotaan, vaikka yleensä kyse on siitä että katsotaan siihen suuntaan. Toisekseen on aivan luontaista ihmiselle katsoa lajitovereitaan.
Höpö höpö. Kyllä jokaikinen nainen huomaa, kun miehet tuijottaa. Häiritsevintä tuo oli ikävälillä 13-16 v. Sitä ennen ei tuijoteltu niin kyllä se ero oli aika silmiinpistävä, kun tuijottelu alkoi.
13-16v tytöt on jo liian vanhoja.
T: soteministeri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän aloittajan pointin. Olen itsekin mies, ja olen huomannut, että saleilla on paljon hyypiöäijiä, jotka eivät ole tulleet sinne tekemään juuri mitään, vaan olemaan kytiksellä. Tällaisten paikka olisi jossain muualla.
Mitä sinä siellä salilla sitten teet? Ilmeisesti kyttäät hyypiönä muita miehiä?
Kyylääjä taisi ilmoittautua. :D
Vierailija kirjoitti:
Ettekös te naiset oikein halua niitä katseita niillä kireillä kledjuilla?
Naiset pukeutuu omien sanojensa mukaan sillä tavalla vain itseään varten 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ettekös te naiset oikein halua niitä katseita niillä kireillä kledjuilla?
Ei ole kireitä vaatteita.
Silmänruokaa niin tai näin. Sitä paitsi hyllyvät läskit ovat hypnoottista katseltavaa.
Niitä miespuolisia narukäsiä on siellä istuskelemassa ja tuijottelemassa, huomattu on kyllä. En tiedä mitä tekevät, eivät ainakaan treenaa. Ottavat varmaan kotona turpiinsa.
Kuka typerys käy salilla nostamassa ja laskemassa rautaa? Menkää oikeisiin töihin, niin lakkaa pikkuasiat häiritsemästä.
Miksi tämäkin kommentti saa niin paljon alapeukkuja? Harmittaako palstamammoja, että miehet ovat seksuaalisia olentoja? 🤭