Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tuijottavat salilla, miksi?

Vierailija
13.05.2026 |

Miehet, miksi tuijotatte asiallisesti pukeutunutta naistreenaajaa, joka keskittyy treenaamiseen, ei istuskeluun tai puhelimeensa. Treenaan hyvällä sykkeellä salilla tehden monipuolisesti erilaisia liikkeitä ja sarjoja. Aina kun satun katsomaan muualle kuin jalkoihini, joku mies istuu laitteessa ja tuijottaa. Miksi?

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kaunis nainen ja ilo silmälle katsella, kun trenaat?

Mua on tuijottanut häiritsevästi salilla vaan eräs ei-kantis. Piti päätään kääntyneenä varmaan yli 90 astetta, että pystyi tuijottaan mua kuntopyörän selästä. Oli sillä pieni lapsikin mukana ja ihan toisessa suunnassa, mut sen vahtiminen ei kiinnostanut. Salilla ei ollut muita eikä vastaanottoa, niin lähdin aika ripeästi kotiin. Creepyä.

Vierailija
122/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti tuo, että AP katsoo jalkoihinsa treenatessa. Sitten notaa katseen, ja huomaa ainostaan tuijottavan miehen. Aatella, että AINA osuukin näkölinjalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa olla katsomatta jonnekin, kun silmät on. Joillakin naisilla on merkillinen kuvitelma, että juuri heitä katsotaan, vaikka yleensä kyse on siitä että katsotaan siihen suuntaan. Toisekseen on aivan luontaista ihmiselle katsoa lajitovereitaan.

Höpö höpö. Kyllä jokaikinen nainen huomaa, kun miehet tuijottaa. Häiritsevintä tuo oli ikävälillä 13-16 v. Sitä ennen ei tuijoteltu niin kyllä se ero oli aika silmiinpistävä, kun tuijottelu alkoi. 

13-16v tytöt on jo liian vanhoja.

T: soteministeri

Vierailija
124/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajan pointin. Olen itsekin mies, ja olen huomannut, että saleilla on paljon hyypiöäijiä, jotka eivät ole tulleet sinne tekemään juuri mitään, vaan olemaan kytiksellä. Tällaisten paikka olisi jossain muualla.

Mitä sinä siellä salilla sitten teet? Ilmeisesti kyttäät hyypiönä muita miehiä?

Kyylääjä taisi ilmoittautua. :D

Vierailija
125/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekös te naiset oikein halua niitä katseita niillä kireillä kledjuilla?

Naiset pukeutuu omien sanojensa mukaan sillä tavalla vain itseään varten 🤭

Vierailija
126/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekös te naiset oikein halua niitä katseita niillä kireillä kledjuilla?

Ei ole kireitä vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astivat kiimasi.

Vierailija
128/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänruokaa niin tai näin. Sitä paitsi hyllyvät läskit ovat hypnoottista katseltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä miespuolisia narukäsiä on siellä istuskelemassa ja tuijottelemassa, huomattu on kyllä. En tiedä mitä tekevät, eivät ainakaan treenaa. Ottavat varmaan kotona turpiinsa.

Vierailija
130/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka typerys käy salilla nostamassa ja laskemassa rautaa? Menkää oikeisiin töihin, niin lakkaa pikkuasiat häiritsemästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/132 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka typerys käy salilla nostamassa ja laskemassa rautaa? Menkää oikeisiin töihin, niin lakkaa pikkuasiat häiritsemästä.

Harva kai sitä rautaa ihan palkkatyökseen salilla nostelee. Yleensä ihmiset käy ihan tavallisissa töissä tai opiskelevat, ja käyvät salilla vapaa-aikanaan. 

Vierailija
132/132 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka typerys käy salilla nostamassa ja laskemassa rautaa? Menkää oikeisiin töihin, niin lakkaa pikkuasiat häiritsemästä.

Harva kai sitä rautaa ihan palkkatyökseen salilla nostelee. Yleensä ihmiset käy ihan tavallisissa töissä tai opiskelevat, ja käyvät salilla vapaa-aikanaan. 

"Mutta kum kävisivät fyysisissä töissä niin ei tarttisi rautaa nostella,,,"

T: junttipersut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi