Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tuijottavat salilla, miksi?

Vierailija
13.05.2026 |

Miehet, miksi tuijotatte asiallisesti pukeutunutta naistreenaajaa, joka keskittyy treenaamiseen, ei istuskeluun tai puhelimeensa. Treenaan hyvällä sykkeellä salilla tehden monipuolisesti erilaisia liikkeitä ja sarjoja. Aina kun satun katsomaan muualle kuin jalkoihini, joku mies istuu laitteessa ja tuijottaa. Miksi?

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajan pointin. Olen itsekin mies, ja olen huomannut, että saleilla on paljon hyypiöäijiä, jotka eivät ole tulleet sinne tekemään juuri mitään, vaan olemaan kytiksellä. Tällaisten paikka olisi jossain muualla.

Vierailija
62/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajan pointin. Olen itsekin mies, ja olen huomannut, että saleilla on paljon hyypiöäijiä, jotka eivät ole tulleet sinne tekemään juuri mitään, vaan olemaan kytiksellä. Tällaisten paikka olisi jossain muualla.

Mitä sinä siellä salilla sitten teet? Ilmeisesti kyttäät hyypiönä muita miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä miesvihamielistä feminististä potaskaa.

Vierailija
64/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oot oudon näköinen tai sit kaunis..ei se tuijotus mitään tarkota. Kyllähän sitä kaupassakin ihmiset katselee toisia

Vierailija
65/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä perse tai paska tekniikka.

Voi olla myös hyvä tekniikka ja/tai paljon voimaa.

Sittenhän sinä tiedät jo, miksi saatetaan tuijottaa. Silti teit tämän itseriittoisuus aloituksen, jotta voit muiden nähden asiaa "ihmetellä".

Vierailija
66/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytät ehkä hyvältä ja miehet katsovat että onpa hyvännäköinen nainen. Olisiko ihan näin yksinkertaista.

Lisäksi johonkin suuntaan on aina pakko katsoa. Välillä siinä suunnassa on nainen, välillä mies. Miehet varmaan mieluummin katselee treenaavaa naista kuin treenaavaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsin tuijotukseen minäkin ikää yli 55 ja painan 100. Siitä on niin kauan ku kukaan mies on salilla kattonut että luulin takanani treenaavan puolet itseäni nuoremman miisun. Vaan ei ollu ketään. Ja se itseäni paljon nuorempi pää kääntyi aivojensa käskemänä kun menin ohi. Tästä voinemme päätellä, että miehillä on omat naistyyppinsä. Ehkä häntä kiihotti muodoton olemukseni ja jättivalaan vatsani. Tai oli puumiin päin kallellaan. Tai raskaana oleviin puumiin. Mene ja tiedä. SUurin osa noista ongelmista kyllä esiintyi ennenkuin täytin 45. Tajusin jo 30-v olevani persemiesten nainen. Joka paikassa sitä tuijotusta.

Mies on naista alempi olento. 

Oletko ihan varma että tämä oli kiihottunutta tuijotusta? On teillä ryhävalailla kovat luulot itsestänne

Mä veikkaan, että hänellä oli noin isokokoisena myös jättimäiset tissit. Ei voi syyttää miestä, että kääntyi niitä katsomaan. Vain katsomaan siis! Pelkässä ohimenevässä katseessa ei ole mitään väärää.

Vierailija
68/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantsii käydä naisten kuntosalilla.

Heh, siellä sitten naiset katsovat toisiaan arvostelevasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap ihan varma, että siellä salilla kaikki miehet tuijottaa sua, vai onko se vaan toiveajattelua? 

Ei se sanonut että kaikki miehet tuijottaa jatkuvasti, vaan aina välillä joku mies. Tuo on ihan mahdollista, sillä jonnekinhan miestenkin pitää katsoa.

Vierailija
70/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku naiset hakee huomiota. Samalla salilla käy fitneswannabe jolla silikonitissit. Rintsikkatoppi ja kireät trikoot asunu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitaunoilla on aivovamma järjestään.

 

 

Kukas tää kuuluisin onkaan. Heh. Onkin ollu viime ajat pää kii. Kävi köpelösti.

Vierailija
72/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pukeudun salille tiukkoihin trikoisiin ja toppiin. Oma valinta eikä haittaa, että välillä jotkut tuijottavat. Jos rupeaa häiritsemään niin sitten vaihdan löysempiin vaatteisiin. Yksinkertaista ja helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantsii käydä naisten kuntosalilla.

Heh, siellä sitten naiset katsovat toisiaan arvostelevasti.

Mitä väliä? 

Vierailija
74/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydäänkö salilla sen takia et saadaan katseita miehiltä…luulin et siellä käydään treenaamisen takia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa olla katsomatta jonnekin, kun silmät on. Joillakin naisilla on merkillinen kuvitelma, että juuri heitä katsotaan, vaikka yleensä kyse on siitä että katsotaan siihen suuntaan. Toisekseen on aivan luontaista ihmiselle katsoa lajitovereitaan.

Vierailija
76/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietäisi ellet itse katsoisi.

Vierailija
77/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kertaakaan tullut mieleen valita vain naisille olevaa salia jos ei pysty olemaan kuplassa missä ei noteeraa muiden reaktioita? Se on ollut oma valintani jo 20 vuotta. Miesten tuijotusongelma poistuu.

Vierailija
78/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantsii käydä naisten kuntosalilla.

Heh, siellä sitten naiset katsovat toisiaan arvostelevasti.

Siinähän katsoo. Harvassa on tuijottavat naiset.

Pääasia että ei ole aina tuijottavia miehiä.

Vierailija
79/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon nainen ja käyn naisten puolella vaan salilla, välillä tulee sarjojen välissä kateltua muita ihan huomaamatta ja mielenkiinnosta vaikka oon hetero :D ei tarkota välttisti mitään. Ite en ees huomaa katsovani, tällei adhd ihmisenä joskus vaan pysähdyn ajatuksiini tms

Vierailija
80/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä miesvihamielistä feminististä potaskaa.

Odotamme mielenkiinnolla eloisan naisen purkautumista keskustekuketjussa: Miksi miehet eivät täällä tuijota minua? On vastaus vain yksi, olet ruumihuoneella. Kuolleet katseet ovat kieltämättä surulliset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän