Miehet tuijottavat salilla, miksi?
Miehet, miksi tuijotatte asiallisesti pukeutunutta naistreenaajaa, joka keskittyy treenaamiseen, ei istuskeluun tai puhelimeensa. Treenaan hyvällä sykkeellä salilla tehden monipuolisesti erilaisia liikkeitä ja sarjoja. Aina kun satun katsomaan muualle kuin jalkoihini, joku mies istuu laitteessa ja tuijottaa. Miksi?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän aloittajan pointin. Olen itsekin mies, ja olen huomannut, että saleilla on paljon hyypiöäijiä, jotka eivät ole tulleet sinne tekemään juuri mitään, vaan olemaan kytiksellä. Tällaisten paikka olisi jossain muualla.
Mitä sinä siellä salilla sitten teet? Ilmeisesti kyttäät hyypiönä muita miehiä?
Taas tätä miesvihamielistä feminististä potaskaa.
Ehkä oot oudon näköinen tai sit kaunis..ei se tuijotus mitään tarkota. Kyllähän sitä kaupassakin ihmiset katselee toisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä perse tai paska tekniikka.
Voi olla myös hyvä tekniikka ja/tai paljon voimaa.
Sittenhän sinä tiedät jo, miksi saatetaan tuijottaa. Silti teit tämän itseriittoisuus aloituksen, jotta voit muiden nähden asiaa "ihmetellä".
Vierailija kirjoitti:
Näytät ehkä hyvältä ja miehet katsovat että onpa hyvännäköinen nainen. Olisiko ihan näin yksinkertaista.
Lisäksi johonkin suuntaan on aina pakko katsoa. Välillä siinä suunnassa on nainen, välillä mies. Miehet varmaan mieluummin katselee treenaavaa naista kuin treenaavaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin tuijotukseen minäkin ikää yli 55 ja painan 100. Siitä on niin kauan ku kukaan mies on salilla kattonut että luulin takanani treenaavan puolet itseäni nuoremman miisun. Vaan ei ollu ketään. Ja se itseäni paljon nuorempi pää kääntyi aivojensa käskemänä kun menin ohi. Tästä voinemme päätellä, että miehillä on omat naistyyppinsä. Ehkä häntä kiihotti muodoton olemukseni ja jättivalaan vatsani. Tai oli puumiin päin kallellaan. Tai raskaana oleviin puumiin. Mene ja tiedä. SUurin osa noista ongelmista kyllä esiintyi ennenkuin täytin 45. Tajusin jo 30-v olevani persemiesten nainen. Joka paikassa sitä tuijotusta.
Mies on naista alempi olento.
Oletko ihan varma että tämä oli kiihottunutta tuijotusta? On teillä ryhävalailla kovat luulot itsestänne
Mä veikkaan, että hänellä oli noin isokokoisena myös jättimäiset tissit. Ei voi syyttää miestä, että kääntyi niitä katsomaan. Vain katsomaan siis! Pelkässä ohimenevässä katseessa ei ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Kantsii käydä naisten kuntosalilla.
Heh, siellä sitten naiset katsovat toisiaan arvostelevasti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap ihan varma, että siellä salilla kaikki miehet tuijottaa sua, vai onko se vaan toiveajattelua?
Ei se sanonut että kaikki miehet tuijottaa jatkuvasti, vaan aina välillä joku mies. Tuo on ihan mahdollista, sillä jonnekinhan miestenkin pitää katsoa.
Jotku naiset hakee huomiota. Samalla salilla käy fitneswannabe jolla silikonitissit. Rintsikkatoppi ja kireät trikoot asunu.
Salitaunoilla on aivovamma järjestään.
Kukas tää kuuluisin onkaan. Heh. Onkin ollu viime ajat pää kii. Kävi köpelösti.
Minäkin pukeudun salille tiukkoihin trikoisiin ja toppiin. Oma valinta eikä haittaa, että välillä jotkut tuijottavat. Jos rupeaa häiritsemään niin sitten vaihdan löysempiin vaatteisiin. Yksinkertaista ja helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantsii käydä naisten kuntosalilla.
Heh, siellä sitten naiset katsovat toisiaan arvostelevasti.
Mitä väliä?
Käydäänkö salilla sen takia et saadaan katseita miehiltä…luulin et siellä käydään treenaamisen takia
Vaikeaa olla katsomatta jonnekin, kun silmät on. Joillakin naisilla on merkillinen kuvitelma, että juuri heitä katsotaan, vaikka yleensä kyse on siitä että katsotaan siihen suuntaan. Toisekseen on aivan luontaista ihmiselle katsoa lajitovereitaan.
Et tietäisi ellet itse katsoisi.
Onko kertaakaan tullut mieleen valita vain naisille olevaa salia jos ei pysty olemaan kuplassa missä ei noteeraa muiden reaktioita? Se on ollut oma valintani jo 20 vuotta. Miesten tuijotusongelma poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantsii käydä naisten kuntosalilla.
Heh, siellä sitten naiset katsovat toisiaan arvostelevasti.
Siinähän katsoo. Harvassa on tuijottavat naiset.
Pääasia että ei ole aina tuijottavia miehiä.
Ite oon nainen ja käyn naisten puolella vaan salilla, välillä tulee sarjojen välissä kateltua muita ihan huomaamatta ja mielenkiinnosta vaikka oon hetero :D ei tarkota välttisti mitään. Ite en ees huomaa katsovani, tällei adhd ihmisenä joskus vaan pysähdyn ajatuksiini tms
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä miesvihamielistä feminististä potaskaa.
Odotamme mielenkiinnolla eloisan naisen purkautumista keskustekuketjussa: Miksi miehet eivät täällä tuijota minua? On vastaus vain yksi, olet ruumihuoneella. Kuolleet katseet ovat kieltämättä surulliset.
Ymmärrän aloittajan pointin. Olen itsekin mies, ja olen huomannut, että saleilla on paljon hyypiöäijiä, jotka eivät ole tulleet sinne tekemään juuri mitään, vaan olemaan kytiksellä. Tällaisten paikka olisi jossain muualla.