Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tuijottavat salilla, miksi?

Vierailija
13.05.2026 |

Miehet, miksi tuijotatte asiallisesti pukeutunutta naistreenaajaa, joka keskittyy treenaamiseen, ei istuskeluun tai puhelimeensa. Treenaan hyvällä sykkeellä salilla tehden monipuolisesti erilaisia liikkeitä ja sarjoja. Aina kun satun katsomaan muualle kuin jalkoihini, joku mies istuu laitteessa ja tuijottaa. Miksi?

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon nainen ja käyn naisten puolella vaan salilla, välillä tulee sarjojen välissä kateltua muita ihan huomaamatta ja mielenkiinnosta vaikka oon hetero :D ei tarkota välttisti mitään. Ite en ees huomaa katsovani, tällei adhd ihmisenä joskus vaan pysähdyn ajatuksiini tms

Vierailija
82/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä miesvihamielistä feminististä potaskaa.

Odotamme mielenkiinnolla eloisan naisen purkautumista keskustekuketjussa: Miksi miehet eivät täällä tuijota minua? On vastaus vain yksi, olet ruumihuoneella. Kuolleet katseet ovat kieltämättä surulliset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä katsovat, että viikset voisit ajaa?

Ja lopettaa käsilläkävelyt. 

Vierailija
84/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tauko sarjojen välissä ja olet siinä näkökentässä.

Kyllä pitäs olla joka laitteelle mahdollista saada sermit. Etenkin naisten tarpeen mukavat. Suoritukset sujus hienosti ilman kahvakuulapetrien ja levytankouunojen toljotusta. Naisen näkyvä paikka ei saa olla katseen ja ylätaljan välissä. 

Vierailija
85/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan, mitä haluan.

Vierailija
86/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua kukaan tuijota.

Vierailija
87/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijotan, mitä haluan.

Mamma, tuo mies mua tuijottaa... 

ts. elettiimpä ennenkin ja lauleskeltiin. 

Vierailija
88/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se epämiellyttävää kun vahdataan. Itse yritän aina vaihtaa paikkaa tms jos koen sen liian ahdistavaksi, ei ole kiva pyllistellä kenenkään äijän edessä. Sali jossa käyn on pieni, joten kyllä siellä huomaa jos vahdataan. Vaihtaisin naisten salille jos sellainen olisi lähellä.

Vierailija
89/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan huolimatta hyvästä tekniikasta/voimasta tai mitä lie perusteluja täällä onkaan tuijottamiselle annettu, niin ei se silti kohteliasta ole. Tai sitten sopii käydä sanomassa selityksenä, että hyvä tekniikka, toivottavasti ei haittaa, että seurasin sarjaasi. 

Tuijottamisen useimmat huomaa joko tietoisesti tai alitajuisesti ja siitä tulee kyllä pääsääntöisesti tuijotuksen kohteena olevalle epämiellyttävä olo. 

Kyllä intensiivinen tuijottaminen on vallankäytön muoto. Miehissäkin on joskus sen näköistä tapausta, että tekisi mieli heitä tuijottaa, mutta en ikinä kehtaisi. 

Vierailija
90/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs aikas monet sitten itse tuijottaa ja laukoo tyhmiä kommnetteja miesten harjoituksista, ja vielä matkan päästä.

(olemme samaa mieltä toisen miesharjoittelijan kanssa; aika monet .. ovat "hannareita").

mutta;

miksi esim. eräskin naikkonen kävelee ohi ja tuijottaa jatkuvasti (kun miehellä tauko)? eikö niska tule kipeäksi kun tässä tapauksessa vasemmalle tuijottaa kävellessään? tämä oli tässä tapauksessa ulkomaalaistautainen muttakyllä ne muutkin sortuvat kakaramaisuuteen.

Vierailija
91/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa olla katsomatta jonnekin, kun silmät on. Joillakin naisilla on merkillinen kuvitelma, että juuri heitä katsotaan, vaikka yleensä kyse on siitä että katsotaan siihen suuntaan. Toisekseen on aivan luontaista ihmiselle katsoa lajitovereitaan.

Höpö höpö. Kyllä jokaikinen nainen huomaa, kun miehet tuijottaa. Häiritsevintä tuo oli ikävälillä 13-16 v. Sitä ennen ei tuijoteltu niin kyllä se ero oli aika silmiinpistävä, kun tuijottelu alkoi. 

Vierailija
92/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa sali naisille ketjuja. siellä voit olla vaikka ilman vetimiä?

niin ei tule häirittyä rauhassa treenaavia miehiä joita arvostelet äänekkäästi. normaali smalltalkki on mahdoton yhtälö? aina jollain on jokin pielessä niin täytyy laukoa niitä ..

Vierailija
93/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä perse tai paska tekniikka.

Voi olla myös hyvä tekniikka ja/tai paljon voimaa.

Mutta ei paska perse.

Sen ehkä pian haistaisi muutkin.

Vierailija
94/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä kakalle meen" ..

ne on ne feronomit jotka naisia kiinnostaa.

onko kenties lukenut artikkelin että diskoissa miehet tuijottavat? (aiemmin diskoissa oli se seinäruusutekniikka ja niskan väläyttely?)

Vierailija
95/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene valtakunnansalille, siellä järjestäjä vastaa pukeutumiskoodista. Et voi epäonnistua pukeutumisesssa.

Vierailija
96/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotkut olivat niin.. kunnossa ettäkaatuivat suoraan syliin.

Vierailija
97/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tauko sarjojen välissä ja olet siinä näkökentässä.

Kyllä pitäs olla joka laitteelle mahdollista saada sermit. Etenkin naisten tarpeen mukavat. Suoritukset sujus hienosti ilman kahvakuulapetrien ja levytankouunojen toljotusta. Naisen näkyvä paikka ei saa olla katseen ja ylätaljan välissä. 

Naisten salit on tarkoitettu juuri sinunlaisillesi, jotka menevät hajalle toisten neutraalista katseesta. Mene sellaiselle. Osalla yhteissaleista on myös erikseen naisten puoli, jonne miehet eivät tule. Käy niillä ja tule onnelliseksi. Et tarvitse sermejä.

Vierailija
98/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

GYM-salille mennään näyttäytymään, se on iskupaikka. Kuvitteletko, että ihmiset käy siellä vain  kuntoilemassa? Kuntosaleilla haisee paska ja liikkuu steroidit, ne on sitten erikseen.

Vierailija
99/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vielä aika, kun yksikään mies ei kiinnitä sinuun huomiota.

Ei silti, ymmärrän, ettei tuijottaminen ole kivaa. Todella kaunis nainen on miehelle kuin todella kaunis kukkakimppu naiselle. Se lumoaa, ja kaikki eivät ole sosiaalisesti kovin taitavia peittämään tuijottamistaan. Ehkä myös itse ajattelet asiaa liikaa. En itse edes salilla katsele, mihin muut katselevat. En siis tiedä, vaikka joku minua katsoisikin.

Mutta ajattele asia näin. Olet todennäköisesti tavalla tai toisella todella upea!

Vierailija
100/132 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, jota katseet häiritsevät: Mieti, millaista olisi olla julkkis, jonka kaikki tuntevat. Heitä tuijotetaan kaikkialla, esim. ruokakaupassa. Ajatellaan, ettei kyseessä ole kuitenkaan mikään megatähti, vaan joku tv-naama tyyliin Vappu Pimiä tai Janne Kataja.

Mitä he tekevät? Naamioituvat? Eivät mene kauppaan? Välttelevät kaikkia ihmisiä?

Ei, vaan he oppivat olemaan välittämättä, eivät huomioi tuijotuksia, vaan ovat ihan normaalisti. Ei tarvitse olla vihamielinen, ei vain reagoi, ellei halua. 

Sama siellä salilla. Vältä itse katsomasta muita. Käytä kuulokkeita. Sarjojen välissä katso puhelintasi. Älä reagoi, ellei sinulta suoraan kysytä jotain, esim. voitko antaa toisen treenata samalla laitteella oman sarjasi välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi