Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääniviestit

Vierailija
13.05.2026 |

Siis en vain ymmärrä miksi niitä tarvitsee lähetellä, jos ei ole mitään tärkeää. Kaverini ei muuta laitakaan, kun ääniviestiä . Hänen lapset puhuu taustalla ja kaverini vastailee ääniviestissä lastensa kysymyksiin , samalla yrittäen selittää asiaansa minulle. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joskus kun laitoin kavereilleni viestiä, niin hän vastasi, että hän ei ehdi nyt vastaamaan, että vastaa myöhemmin. Vähän tuon jälkeen laittoi kuitenkin ääniviestiä mistäs muustakaan kuin omista asioistaan, mutta ei vieläkään ollut "ehtinyt" vastata minulle

Vierailija
2/6 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo välillä joku ei pysty vastaamaan mutta laittaa ääniviestin. Sitten saa mennä jonnekin toiselle puolelle taloa kuuntelemaan rauhassa sen viestin ja miten vastaat siihen kotona kaiken härdellin keskellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kiva höpistä itekseen

Vierailija
4/6 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅 Ai kamala. Tuollainen itsekeskeinen ÄO 80-ääniviestittelijä olisi todella nopeasti entinen kaveri

Vierailija
5/6 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin että nämä vaivaannuttavat lätinämonologit voi lähettää jollekin muulle, kiitos. Välithän siinä menisi poikki, mikä olisi pelkästään positiivinen asia :D

Vierailija
6/6 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi sitten laittaa niitä viestejä rauhallisessa paikassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi