Ääniviestit
Siis en vain ymmärrä miksi niitä tarvitsee lähetellä, jos ei ole mitään tärkeää. Kaverini ei muuta laitakaan, kun ääniviestiä . Hänen lapset puhuu taustalla ja kaverini vastailee ääniviestissä lastensa kysymyksiin , samalla yrittäen selittää asiaansa minulle.
Kommentit (6)
Joo välillä joku ei pysty vastaamaan mutta laittaa ääniviestin. Sitten saa mennä jonnekin toiselle puolelle taloa kuuntelemaan rauhassa sen viestin ja miten vastaat siihen kotona kaiken härdellin keskellä?
😅 Ai kamala. Tuollainen itsekeskeinen ÄO 80-ääniviestittelijä olisi todella nopeasti entinen kaveri
Kertoisin että nämä vaivaannuttavat lätinämonologit voi lähettää jollekin muulle, kiitos. Välithän siinä menisi poikki, mikä olisi pelkästään positiivinen asia :D
Miksi ei voi sitten laittaa niitä viestejä rauhallisessa paikassa
Joo joskus kun laitoin kavereilleni viestiä, niin hän vastasi, että hän ei ehdi nyt vastaamaan, että vastaa myöhemmin. Vähän tuon jälkeen laittoi kuitenkin ääniviestiä mistäs muustakaan kuin omista asioistaan, mutta ei vieläkään ollut "ehtinyt" vastata minulle