SDPn Joona Räsänen kärähti ratista IS tänään
Nyt vain odotellaan demarien syytöksiä tyyliin kyllä ”persutkin ajavat kännissä”.
Kommentit (190)
En minä havainnut mitään häpeissään olemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä tuo Lindtmanin touhu Sitä pelottaa niin paljon se pääministeripaikan menettäminen, että tulee dramaattisena selittämään "tiedotustilaisuuteen" asiasta. Siis tuo Räsänen mokasi joo, mutta Lindtmanin pelko ja nolo, lipevä esittäminen on vastenmielistä sekin.
Mikä siinä on noloa? Sentään tulee reilusti esille eikä kuittaa mokailua vain vältellen kuten Purra persujen tyriessä on tehnyt!
Ei siinä mitään, mutta Lindtmanin lipevä opportunismi tulee liian selvästi näkyviin. En voi sille mitään että kuvottaa koko tyyppi. Hän ei ole aito ollenkaan.
Älä siis käsitä väärin, olen itse vasemmistoon kallellani, mutta en voi sietää Lindtmania. Vastenmielinen mielistelijä ja esittäjä. Ja Tuppurainen myös.
Onko tämä se ärhäkkä pikkumies, joka puristelee Pirittan munkkeja? :)
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin persut, esim se hullu ammuskelija, tämä demari ei selitellyt vaan otti vastuun ilman selittelyjä.
Ja kaikki on demarien piirissä anteeksiannettu kun vähän lässyttää? Rattijuopot tappavat ihmisiä!
'Ennen ei ole käynyt näin, 20:n vuoden aikana useasti ravintolasta rattijuopuillut kotiin'. Hyvä tsägä ettei tappanut ketään ja hyvin väistellyt skoudet.
Radiossa sanottiin tänään että "euroviisut käydään tänä vuonna viinissä". Joonakin taisi vähän olla.
Älä vain persu rouvaas tapa, vaikka kiihottunut oletkin!
Vierailija kirjoitti:
Älä vain persu rouvaas tapa, vaikka kiihottunut oletkin!
Älä demari tapa ketään kun autoilet päissäsi.
Hik, minäkö shampanjasosialisti?
T. Joona
Sen verran paljon ja usein näitä poliitikkoja käryää ratista, että voisivat perustaa oman puolueen PRJ:n , eli poliittiset rattijuopot.
Nyt demareilla on kokemusasiantuntija tarjolla liikennevaliokunnan puheenjohtajaksi, vähän kuin toisen valiokunnan Kiljunen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä tuo Lindtmanin touhu Sitä pelottaa niin paljon se pääministeripaikan menettäminen, että tulee dramaattisena selittämään "tiedotustilaisuuteen" asiasta. Siis tuo Räsänen mokasi joo, mutta Lindtmanin pelko ja nolo, lipevä esittäminen on vastenmielistä sekin.
Mikä siinä on noloa? Sentään tulee reilusti esille eikä kuittaa mokailua vain vältellen kuten Purra persujen tyriessä on tehnyt!
Ei siinä mitään, mutta Lindtmanin lipevä opportunismi tulee liian selvästi näkyviin. En voi sille mitään että kuvottaa koko tyyppi. Hän ei ole aito ollenkaan.
Älä siis käsitä väärin, olen itse vasemmistoon kallellani, mutta en voi sietää Lindtmania. Vastenmielinen mielistelijä ja esittäjä. Ja Tuppurainen myös.
Niin minäkin aikoinaan äänestin aina demareita, kunnes tajusin sen, että ovat pahin duunarin etuja syövä puolue. Kaikki verot ja autoilu ovat heidän listoilla ensimmäisiä kuppauksen kohteita.
Sosialisti tradenomin selityksiä.
Ei ministeri ainesta.
Joku juhlapaikasta antoi vinkin poliisille Räsäsestä? En ole ikinä nähnyt ratsiaa Kehä I:llä.
Typerä teko Joonalta.
Vierailija kirjoitti:
Jospa tää koko juttu on sovittu teatteriesitys? Nimittäin viikolla Lindtmanin osakkeet kärsivät pahan kolauksen Espanjan mukana, jota hän on vuosia täysin kritiikittä fanittanut.
Jos ovatkin sopineet, että Räsänen auttaa toveria ja ottaa "rattijuoppoussyytteen" niskoilleen, jotta Antti pääsee sen puitteissa nostamaan profiiliaan ja esiintymään puoluejohtajana edukseen?
Ei olisi ensimmäinen kerta, kun näin vaalikarjan edessä näytellään omaksi edukseen.
(Yhtään väheksymättä, jos on oikea vastuuton liikennetapahtuma ollut.)
Lindtman on syy miksi äänestän demareiden sijaan vassia. Lindtman tulee menemään sinipunaan ja minä en halua olla äänestämässä puoluetta, joka tekee mitään yhteistyötä Kokoomuksen kanssa. Kokoomus on persuja pahempi puolue isänmaan kannalta. Persuissa on paljon harhaan johdettuja, jotka eivät ymmärrä mitä tekevät, mutta kokoomuslaiset ovat täysin patologisia lieroja koko sakki jotka todellakin tietää mitä tekee. Vasemmistoliitto ei Kokoomuksen kanssa samaan hallitukseen mahdu. Demareista riippuu lähteekö se perseilemään Kokoomuksen kanssa ja tuhoaa kannatuksensa, vai ottaako järjen käteen ja lähtee Kepun ja vassin (ja vihreiden) kanssa kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sosialisti tradenomin selityksiä.
Ei ministeri ainesta.
Olet harvinaisen taitava tyyppi. Harva pystyy saamaan kuuteen sanaan kaksi yhdyssanavirhettä.
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin persut, esim se hullu ammuskelija, tämä demari ei selitellyt vaan otti vastuun ilman selittelyjä.
Niin, mutta vasemmiston linjan mukaisesti hän on puliukko, ja se on riittävä pätevyys kansanedustajan hommiin heidän aatesuunnassa.
Varmaan käynyt rullaamassa jonkun spurgun sorbuspullon Hakaniemenrannassa. Eihän vassari koskaan itse maksa mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Antti Lindtman, SANOUDUTKO IRTI RATTIJUOPOSTA.
Njää, ei aiheuta toimenpiteitä.