Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei se työn tekeminen hyödytä mitään.

Vierailija
13.05.2026 |

Ruokakulut tuplaantuu heti kun alkaa töitä tekemään. Aamulla pitää syödä hyvin että jaksaa. Olen nyt monta aamua ollut syömättä ja töissä en jaksa tehdä mitään. Ei ole rahaa aamupalaan koska palkka on huono. 12 aikaan pitäisi syödä myös kunnolla. Ihan voimaton olo oli kun poljin töihin 8 km. Nyt ei jaksa edes liikkua No en minä ole täällä kun muutaman viikon enää. Luimuilen jotenkin ja välttelen raatamista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Mulla on töissä ilmanen ruoka. Työ ja palkkakin on hyvä.

Vierailija
2/12 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei sitten kannata. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö muiden kannattaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro maksaa 0.10€/annos. On todella huono palkka jos ei siitä irtoa 3€/kuukausi aamupuuroon.

Vierailija
4/12 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusereilla on luusereiden ongelmat.

Vierailija
5/12 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa oli mun tekosyyt, tekosyyt, tekosyyt ja tekosyyt. t. ap

Vierailija
6/12 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuro maksaa 0.10€/annos. On todella huono palkka jos ei siitä irtoa 3€/kuukausi aamupuuroon.

Puurosta ei lähde nälkä, vaatii proteiinia, lihaa, marjoja tms lisäksi

Vierailija
7/12 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/12 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt töitä noin 40 vuotta enkä yhtenäkään aamuna ole syönyt minkäänlaista aamupalaa, ellei kahvia ja voileipää sellaiseksi lasketa. Ja nuokin olen syönyt vasta viimeisen 20 vuoden aikana. Sitä ennen lähdin aina töihin syömättä yhtään mitään ja hyvin olen jaksanut siihen aamukahviin työpaikalla. Silloin on sitten syönyt sen ekan voileivän jolla kyllä jaksaa lounaaseen asti. 

Ei mitään ongelmaa koskaan. Töissä käynti kannattaa aina. 

Vierailija
9/12 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö sää vaan puuroa.

Vierailija
10/12 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on tuomittu epäonnistumaan elämässään. Turha on valittaa ja sääliä kerjätä. Parempi vain tyytyä kurjaan kohtaloonsa.

Vierailija
11/12 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin palkka on sama kuin tuet. Ei voi ostaa ylimääräistä ruokaa että jaksaa. Työantaja ei tule vastaan ja antanut lounasrahaa edes.

Vierailija
12/12 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saan tukia 1750€ työmarkkinatuen, asumistuen ja toimeentulotuen muodossa, niin mikä järki minun on ottaa vastaan "paskaduunia" jossa bruttopalkka 1600e?

Netto käytännössä sama, paitsi että työmatkoihin menee...eli miinukselle mennään

Tuosta on silti se hyöty, että joku päivä saat paremman työpaikan, kun sinulla on työkokemusta ja palkka nousee. Kun lojut vaan kotona, voi olla että lojut siellä loppuikäsi, kun ei minkäänlaista työkokemusta ole mistään ja kukaan ei huoli töihin. Ja kyllä siellä töissä yleensä sitten paremmin tienaa, kuin kotona tt-tuella. Elämä on oikeasti parempaa, kun käy töissä ja tienaa omat rahat, kuin olla yhteiskunnan tukien varassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan