Vasemmisto haluaa tehdä Orwellin eläinfaabelista poliittisen
Kyseessä on siis Orwellin klassikkoteos Animal Farm (suomeksi Eläinten vallankumous) johon vasemmisto haluaa nyt tunkea väkisiin politiikkaa vaikka kyseessä on varoittava tarina sosialismista ja hauska eläinfaabeli lapsille jonka ei ole tarkoitus olla "that deeb" eli syvällinen. Kirjasta on äskettäin tehty uusi animaatiosovitus jossa selkeäsi kritisoidaan Muskia ja Trumppia ja sen levittäjänä toimii Amerikassa woke-vasemmistolainen Angel Studios.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolainen pitäisi laittaa leirille.
Ei mulla muuta.
Muutama vuosi reipasta leirielämää auttaa ajattelemaan asioista uudella tavalla !
No ei, fanaattinen uskoja ei muuta uskoaan edes koettelemuksissa. Pikemminkin se vaan vahvistuu.
Minun leirini kyllä parantaa varmasti ja lopullisesti.
Sinun yksinäisen selibaatti leiri?
Mene hakemaan seuraa ja apua niin rauhoitut.
Enkä nyt tarkoita lehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolainen pitäisi laittaa leirille.
Ei mulla muuta.
Kiva kun todistit olevasi tyhmä, maanpetoksellinen äärioikeistolainen.
Teidän heikkoutenne ja typeryytenne on tiedossa, samoin näistä kumpuavat sairaat valtafantasiat, jotka liittyvät keksimiinne ulkoisin uhkakuviin, esim. "vasemmistoon", "vihreisiin", "naisiin" ja "kasvissyöjiin". Unohtamatta pakkomiellettänne puuttua naisten pukeutumiseen, vartalon muotoihin, käytökseen, seksuaalisuuteen ja jopa ihmisten vakaumuksiin.
Teillä on niukka äly ja erittäin ylikehittynyt tunnekeskus, s. o. olette hysteerisiä ja tyhmiä tunteilijoita. Vaarallisia päähänpotkijoita, jotka ette opi yhtään mitään.
Joko voidaan alkaa nimittää Sinimustia INCELeiksi? Koska sitähän he ovat. Kikkeliohjautuvia tolvanoita ilman aivoja.
Orwell nimenomaan kritisoi kirjassaan totalitariaa, Saksaa ja Stalinia kirjarovioineen, toisinajattelijoiden tuhoamisineen.
Ja pikkunasu kuvittelee, että teoksen viesti oli joku muu :D kun ei ole sitä edes lukenut.
Putin ja Trump on samaa paskaa. PS ihailee kumpaakin. Joten mikä PS on?
Maanpetturipuolue.