Kivoja seksikysymyksiä, N47 vastaa
Hyvänmielen kysymyksiä, vastailen parhaani mukaan.
Kommentit (440)
Seksistä olisi kiva jutella ilman idiootteja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin Juuso N47, otatko perseeseen?
Nyt lopetan vastaamisen, koska ei oo kivoja noi kommentit että olisin mies, ihan itsenäni vastailin ja vilpittömästi. Kerran jaksaa, mut jos menee jankutukseksi niin antaa olla. Kiitos kaikille mukaville keskustelijoille! 😘
N47
Kiitos,ja heippa.
Nähdään Helsingin seksiklubeilla, ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin Juuso N47, otatko perseeseen?
Nyt lopetan vastaamisen, koska ei oo kivoja noi kommentit että olisin mies, ihan itsenäni vastailin ja vilpittömästi. Kerran jaksaa, mut jos menee jankutukseksi niin antaa olla. Kiitos kaikille mukaville keskustelijoille! 😘
N47
Älä jaksa olla tuollainen lumihiutale.
Haluaisin nussia N47:aa jokaiseen reikään ja sitten mällätä mällit naamalle. Toteaisin sitten, että kiitos kovasti, tulin kivasti.
Mikä on ollut elämäsi paras pano?
Otatko pillusta pepun kautta suihin ?
Silloin kun vielä olit seksuaalinen, kiihotuitko kun mies nuoli ja imi varpejasi?
Tuo N47 on mies joka esittää naista. Oli feikki koko ajan ja sai siitä tyydytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo N47 on mies joka esittää naista. Oli feikki koko ajan ja sai siitä tyydytyksen.
Täällä on miehenä esiintyviä naisia ja päinvastoin. Aloituksen aihepiiri on kuitenkin ihan OK.
Vierailija kirjoitti:
Tuo N47 on mies joka esittää naista. Oli feikki koko ajan ja sai siitä tyydytyksen.
Vielä kerran sanon, että tämä ei pidä paikkaansa, nainen olen ihan oikeasti.
N47
Vierailija kirjoitti:
Onko 14 senttinen pieni ?
Keskikokoinen
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ollut elämäsi paras pano?
En osaa nimetä yhtä. Yksi niistä, mies oli todella halukas, ratsastin hänen päällään ja makuuhuoneessa oli peilit sängynpäädyssä, joten näin itseni siitä.
Vierailija kirjoitti:
Otatko pillusta pepun kautta suihin ?
Pillussa otan, mut pepun jäljeen jatketaan pesun kautta.
Vielä kerraan kysyn: Silloin kun vielä olit seksuaalinen, kiihotuitko (kastuitko) kun mies nuoli ja imi varpejasi?
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun vielä olit seksuaalinen, kiihotuitko kun mies nuoli ja imi varpejasi?
Erikoinen kysymyksen asettelu, mutta intohimoista varpaiden nuolentaa en ole vielä saanut, olisi kiva kokeilla
Vierailija kirjoitti:
Vielä kerraan kysyn: Silloin kun vielä olit seksuaalinen, kiihotuitko (kastuitko) kun mies nuoli ja imi varpejasi?
Juuri vastasin aiempaan kysymykseen, mutta, mikä tuo "kun vielä olit seksuaalinen" aloitus on?? En koe, että seksuaalisuuteni on iän myötä ainakaan vähentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kerraan kysyn: Silloin kun vielä olit seksuaalinen, kiihotuitko (kastuitko) kun mies nuoli ja imi varpejasi?
Juuri vastasin aiempaan kysymykseen, mutta, mikä tuo "kun vielä olit seksuaalinen" aloitus on?? En koe, että seksuaalisuuteni on iän myötä ainakaan vähentynyt.
"kun vielä olit seksuaalineen" on samaa sarjaa, kuin sukupuolen kyseenalaistaminen: yritys loukata ja pilata kaikki mielenkiintoinen keskustelu. Itse jätän tällaisiin vastaamatta, nämä "keskustelijat" eivät ansaitse huomiota.
Kun kerran et lopettanutkaan vastaamista, niin minäkin teen kysymyksen: mitä ajattelen miehistä, jotka fantasioissaan haluavat katsella, kuinka heidän tyttö/naisystävänsä tyydyttää vieraan miehen? Itse kuulun heihin, vaikkakaan se ei tule toteutumaan. Myös MFM on kiinnostanut jo kauan.
Nyt lopetan vastaamisen, koska ei oo kivoja noi kommentit että olisin mies, ihan itsenäni vastailin ja vilpittömästi. Kerran jaksaa, mut jos menee jankutukseksi niin antaa olla. Kiitos kaikille mukaville keskustelijoille! 😘
N47