Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivoja seksikysymyksiä, N47 vastaa

Vierailija
12.05.2026 |

Hyvänmielen kysymyksiä, vastailen parhaani mukaan. 

Kommentit (726)

Vierailija
681/726 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kaunis olet koulu arvosanoilla?

Olen tyytyväinen ulkonäkööni ja annan ysin. Kymppi olisi sitten jo jotain poikkeuksellisen kaunista.

Onko tämä ikään suhteutettuna vai yleisesti?
40+ naiselle mikä tahansa kasin kouluarvosanaa paremmannäköinen on melkoisen poikkeuksellista.

Sivusta kommentoin. Itse olen N40 ja mua luullaan usein jopa 25 vuotiaaksi. 

Eli 40+ naisen mahdollisuus saada kahdeksikkoa parempi arvosana muuten kuin poikkeustapauksissa vesityy ihan täysin.

Taidat itse olla aika nuori, jolle numerot (ikä ja arvosan) merkitsee enemmän kuin se mitä silmä näkee.

Sulle ollaan kohteliaita.
En ole eläissäni nähnyt 40v naista joka menisi 25-vuotiaasta. En edes lehtien artikkeleleissa tai googlettamalla.
Jos sellainen on olemassa jossain, niin ko. nainen on sitten luokkaa yksi miljardista.

Vierailija
682/726 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ina Mikkola kävi panemassa julkisesti Kit Kat-klubilla Berliinissä. Minua kiihottaa nähdä häntä täydessä tohinassa seksiklubilla. Entä sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt nudistiranalla?

Vierailija
684/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Haluaisin tietää minkä verran posliininaisia on esim uimahalleissa.

Onko se yleistä 18-25 vuotiaana vai esim 40-50 vuotiaana. Entäs omassa ystäväpiirissä?

Kiitos etukäteen!

Vierailija
685/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että et ole se, joka väität olevasi. Occamin partaveitsi. Sinulla olisi niin paljon mielekästä tekemistä, ettet näennäisen ystävällisesti tekoälyhahmon tapaan vastailisi asioihin täällå tuhlaamassa aikaa.

Vierailija
686/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
687/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku seksikerta jäänyt harmittamaan?

On jäänyt ikävä kyllä, mutta niiltä ei kai kukaan välty.

Vierailija
688/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä moni välttyy, tuohan sisältää olettaman että seksiä: on.

Vierailija
689/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pukeudut, kun haluat näyttää seksikkäältä?

Jotain pitsistä ja hyvin istuvaa on silloin päällä, mieluummin vähän vihjailevasti vaikka nappeja rohkeammin auki, kuin tyrkky-tyylinen paljastavuus. Vaatteiden ja materiaalien pitää myös tuntua mukavalta. Kivat korut maltillisesti lisänä.

Vierailija
690/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko kakkosta?

Harvoille ja valituille

Vierailija
691/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ina Mikkola kävi panemassa julkisesti Kit Kat-klubilla Berliinissä. Minua kiihottaa nähdä häntä täydessä tohinassa seksiklubilla. Entä sinua?

Sellaista materiaaliako löytyy? Kenen kanssa hän pani?

Vierailija
692/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt nudistiranalla?

En varsinaisesti, mutta olen ollut nudistina hiljaisella rannalla.

Vierailija
693/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tuntuu, että et ole se, joka väität olevasi. Occamin partaveitsi. Sinulla olisi niin paljon mielekästä tekemistä, ettet näennäisen ystävällisesti tekoälyhahmon tapaan vastailisi asioihin täällå tuhlaamassa aikaa.

Mielenkiintoinen epäilys ja onko se, jos ei räyhää täällä "näennäistä ystävällisyyttä"? Tämä tuo minulle pieniä taukoja ja huvia, verrattavissa vaikka telkkarin katseluun. Tästä saa enemmän sisältöä, kun on vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa 

Vierailija
694/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele esimerkiksi google geminin kanssa. Se on samaan tapaan hillitty. Hyvät tavat eivät silti ole huono asia. Jos et ole luomus niin toivoisin sinun vastaavan vähemmän ympäripyöreästi tai oikeastaan tulkintoja nostattavasti. Se on myös seksikkäämpää kun tällainen palstaosio on kuitenkin kyseessä. 

Vierailija
695/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustele esimerkiksi google geminin kanssa. Se on samaan tapaan hillitty. Hyvät tavat eivät silti ole huono asia. Jos et ole luomus niin toivoisin sinun vastaavan vähemmän ympäripyöreästi tai oikeastaan tulkintoja nostattavasti. Se on myös seksikkäämpää kun tällainen palstaosio on kuitenkin kyseessä. 

Varmasti olisi seksikkäänpää, mutta syy ympäripyöreisiin vastauksiin on se, etten halua ottaa riskiä että joku sattuisi tunnistamaan minut. Tai itsensä, jos kerron yksityiskohtaisesti jostain tapahtuneesta.

Vierailija
696/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisätään vielä, etten ole kovin innostunut tekoälystä, niin aika kamalaa tulla verratuksi siihen 😄

Alkaisiko olla aika päättää keskustelu, mukavaa on ollut.

N47

Vierailija
697/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä moni välttyy, tuohan sisältää olettaman että seksiä: on.

No totta, tajusin tuon itsekin. Mutta kai se on myös seksiin liittyvää mielen pahoittumista jos tahtomattaan seksiä ei ole lainkaan.

Vierailija
698/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoi siitä podcastissa.  Ei löydy matskua. Yleisöä oli ja Ina sai monta orgasmia. On muuten upeat rinnat.

Vierailija
699/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisätään vielä, etten ole kovin innostunut tekoälystä, niin aika kamalaa tulla verratuksi siihen 😄

Alkaisiko olla aika päättää keskustelu, mukavaa on ollut.

N47

Älä lopeta. Paras keskustelu ikinä.

Vierailija
700/726 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoi siitä podcastissa.  Ei löydy matskua. Yleisöä oli ja Ina sai monta orgasmia. On muuten upeat rinnat.

Arvostan kyllä heittäytymistä ja hetkessä elämistä. Hänen kohdallaan en usko, että on ollut laskelmoitua. Ja varmasti hyvät rinnat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi