Kivoja seksikysymyksiä, N47 vastaa
Hyvänmielen kysymyksiä, vastailen parhaani mukaan.
Kommentit (726)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisätään vielä, etten ole kovin innostunut tekoälystä, niin aika kamalaa tulla verratuksi siihen 😄
Alkaisiko olla aika päättää keskustelu, mukavaa on ollut.
N47
Älä lopeta. Paras keskustelu ikinä.
Omiin kysymyksiin vastailu on kyllästyttävää puuhaa
No kyllä on taas outo kommentti, ilkeilijät voivat pysyä poissa täältä - kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ammatteja pidät kuumana/seksikkäinä miesten ja naisten osalta?
Tätä piti ihan mietiskellä, enkä halunnut ainakaan miesten kohdalla vastata niitä yleisimpiä kliseitä, joten sanotaan kelloseppä... työ vaatii tarkkuutta, keskittymistä ja sorminäppäryyttä, arvostavat laatua.
Naisella vastaan poliisi, hyvä kunto, rohkeus, hieman maskuliinisuutta, tapaamani naispoliisit ovat olleet myös mutkattomia toiminnan naisia, kyllä se on turn on.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle N47😚
Sinullekin 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisätään vielä, etten ole kovin innostunut tekoälystä, niin aika kamalaa tulla verratuksi siihen 😄
N47
No kyllä on taas outo kommentti, ilkeilijät voivat pysyä poissa täältä - kiitos!
Mitäs ilkeilyä tuossa muka oli. Jengi kysyy ja vastaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Mitäs ilkeilyä tuossa muka oli. Jengi kysyy ja vastaa itse.
Oikeastiko? Itse kyllä tulkitsi tuon niin, että jos joku kirjoittaa jotain hyvää, niin jonkun pitää ilkeästi kommentoida aivan kuin ei olisi mahdollista saada kivaa kommenttia kuin itseltään.
Aiemmin mainitsit että toivoisit juhannuksena 5 kertaa seksiä. Toteutuiko tämä ja mikä niistä kertoita oli paras? Voitko kuvailla lyhyesti parasta juhannus seksi sessiotasi?
M47
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin mainitsit että toivoisit juhannuksena 5 kertaa seksiä. Toteutuiko tämä ja mikä niistä kertoita oli paras? Voitko kuvailla lyhyesti parasta juhannus seksi sessiotasi?
M47
Ihan noin aktiivista ei ollut kuin toiveissa oli, mutta paras kerta oli uneliaana päiväunien jälkeen. Vapaapäivien ilo, jos voi päivällä rakastella. Hyväilin myös itse itseäni. Mies mukana ja takaapäin vietiin loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Onko ok panna ystävän kanssa?
Jos on seksuaalista kipinää molemmin puolin, niin miksei. Suhtaudun avarakatseisesti kaikenlaisiin järjestelyihin, jotka tuovat ihmisen elämään iloa ja tyydytystä.
Rehtorina olen pannut opettajanaisen kanssa. Ok?
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa valta-aseman käyttäminen on väärin, mutta käytännössä se on kiihottavaa. En tuomitse.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisrehtori niin äärimmäisen kuumaa, jos miesrehtori niin puuduttava provo.
Mä taas pyydän kutsumaan mua rehtoriksi petipuuhissa.
Kuulostaa ihanalta. Olitteko juhannuksen ihan kaksistaan vai isommalla porukalla joka mahdollisesti vaikutti rakastelu kertojen määrään? Onko teillä muuten lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta. Olitteko juhannuksen ihan kaksistaan vai isommalla porukalla joka mahdollisesti vaikutti rakastelu kertojen määrään? Onko teillä muuten lapsia?
On lapsia, täysi-ikäisiä jo. Ja kaksin oltiin, oli kertynyt työväsymystä niin sai lepäiltyä sitäkin pois.
Millainen olet seksikkäimmilläsi?
Vierailija kirjoitti:
Millainen olet seksikkäimmilläsi?
Hiukset pörröllään, jotain pientä pitsistä päällä, olkain valunut olkapäältä. Suu hymyssä ja katson silmiin, kosketan hellän määrätietoisesti.
Mikä on rohkein paikka missä olet sekstaillit oman miehesi kanssa? Entäs vieraan kanssa?