Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivoja seksikysymyksiä, N47 vastaa

Vierailija
12.05.2026 |

Hyvänmielen kysymyksiä, vastailen parhaani mukaan. 

Kommentit (728)

Vierailija
641/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin kirjoitit että eri miehet tuntuvat eri asennoissa parhaille. Osaatko kertoa esimerkkejä miksi joku mies tuntuu paremmalle toisessa asennossa kuin toinen.

Vierailija
642/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaunis olet koulu arvosanoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin kirjoitit että eri miehet tuntuvat eri asennoissa parhaille. Osaatko kertoa esimerkkejä miksi joku mies tuntuu paremmalle toisessa asennossa kuin toinen.

Tuntumaan vaikuttaa muukin kroppa kuin kulli. Myös se, miten myötäilee minun liikkeitäni ja onko lantiosta notkea vai jäykkä vaikuttaa. 

Asennon pitää olla hyvä ja luontainen miehelle, silloin saan parhaan nautinnon itsekin. Sillä mihin kullin pää osuu on paljon merkitystä, Ratsastaessa voin olla pystyssä, vasten miestä tai hieman vinossa ja nämäkin tuntuneet eri miesten kanssa erilaiselta, yksi toimii yhden kanssa toinen toisen.

Vierailija
644/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen ulkonäkööni ja annan ysin. Kymppi olisi sitten jo jotain poikkeuksellisen kaunista.

Vierailija
645/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ylä-aste (ja lukio)ikäisenä miten ihastunut olin nuoriin naisopettajiin. Näin on ymmärtääkseni aika usein. Onko sinulla ollut samanlaisia tunteita koulussa nuoruusvuosina? Ainakin minulla oli muutama opettaja aina mielessä kun runkkasin. 

Vierailija
646/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen ulkonäkööni ja annan ysin. Kymppi olisi sitten jo jotain poikkeuksellisen kaunista.

😍

Vierailija
647/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla jo aiemmin ketjussa, mutta kuinka monen miehen kanssa oot pannut, entä naisen?

Vierailija
648/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ikään suhteutettuna vai yleisesti?
40+ naiselle mikä tahansa kasin kouluarvosanaa paremmannäköinen on melkoisen poikkeuksellista.

Vierailija
649/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt mummotunnelissa Helsingissä?

Pari kertaa kyllä. 

Asutko Helsingissä?

Vierailija
650/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että tykkäisit, jos makaisit sängyllä vatsallasi ja selkähieronta muuttuisi eroottiseksi niin, että lopuksi sinua hyväiltäisiin liukkaalla dildolla ja samalla mies nuolisi kielellä peppuasi?

Muuten kyllä, mutta en ihan lämpene tuohon pepun nuolentaan - mikä juttu se oikein on? 

Tuntuu hyvältä. Olen mies ja pidän siitä, että peppuani nuollaan. Naisystäväni pitää myös siitä, sekä siitä, että työnnän kieltäni hänen peppuunsa. 

Vierailija
651/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on N47, tykkäätkö käyttää sukkahousuja? Jos tykkäät niin miten olisi jos saisin miehenä nuuhkia niitä kun on sinun jalassa?😁

Tykkään käyttää ja nuuhkiminen sopisi oikein hyvin. 

Oletko joskus harrastanut seksiä sukkahousuissa? Jopa niin, että molemmilla on sukkahousut (liukuu kivasti)?

Vierailija
652/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan ylä-aste (ja lukio)ikäisenä miten ihastunut olin nuoriin naisopettajiin. Näin on ymmärtääkseni aika usein. Onko sinulla ollut samanlaisia tunteita koulussa nuoruusvuosina? Ainakin minulla oli muutama opettaja aina mielessä kun runkkasin. 

Muistan, että kuvis opettaja oli miellyttävä, mutta varsinaisesti seksuaalista haaveilla häneen ei liittynyt. Tykkäsin kyllä, kun katsoi minua tai tuli viereen neuvomaan.

Oma poikaystävä piti muista haaveilua kurissa.

Vierailija
653/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on N47, tykkäätkö käyttää sukkahousuja? Jos tykkäät niin miten olisi jos saisin miehenä nuuhkia niitä kun on sinun jalassa?😁

Tykkään käyttää ja nuuhkiminen sopisi oikein hyvin. 

Oletko joskus harrastanut seksiä sukkahousuissa? Jopa niin, että molemmilla on sukkahousut (liukuu kivasti)?

Minulla on ollut revityt sukkahousut.

Vierailija
654/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla jo aiemmin ketjussa, mutta kuinka monen miehen kanssa oot pannut, entä naisen?

Miehiä alle 15 ja naisia 0

Vierailija
655/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että tykkäisit, jos makaisit sängyllä vatsallasi ja selkähieronta muuttuisi eroottiseksi niin, että lopuksi sinua hyväiltäisiin liukkaalla dildolla ja samalla mies nuolisi kielellä peppuasi?

Muuten kyllä, mutta en ihan lämpene tuohon pepun nuolentaan - mikä juttu se oikein on? 

Tuntuu hyvältä. Olen mies ja pidän siitä, että peppuani nuollaan. Naisystäväni pitää myös siitä, sekä siitä, että työnnän kieltäni hänen peppuunsa. 

Peppureikäänkö ihan?

Vierailija
656/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt mummotunnelissa Helsingissä?

Pari kertaa kyllä. 

Asutko Helsingissä?

En mutta pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
657/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset kädet ja kynnet sulla on? Tykkäätkö lakkailla kynsiä ja jos, niin millaisilla väreillä?

Vierailija
658/728 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ikään suhteutettuna vai yleisesti?
40+ naiselle mikä tahansa kasin kouluarvosanaa paremmannäköinen on melkoisen poikkeuksellista.

Noo ikään suhteutettuna ainakin, mutta kyllä muutenkin. On kokemuksia siitä, että myös sama sukupuoli sanoo kauniiksi ja jotkut miehet " lumoutuu".

Vierailija
659/728 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koolla väliä?

Nimimerkki: Mulla on pieni 

Vierailija
660/728 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koolla väliä?