Äly periytyy äidiltä
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Isäni on väitellyt fysiikasta, mutta äitini vain Kauppakorkeasta johtaminen pääaineena. En siis ole kovin älykäs.
Yritätkö ärsyttää? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei aina. Meillä äiti on matemaattis-loogisessa mielessä erittäin ei-älykäs, isä taas älykäs. Me kaikki kolme lasta on peritty äly isältämme, ja matemaattisille ja teknisille aloille päädyttykin sitten.
Todellinen älykyys testataan kehässä. Mitä järkeä on olla älykäs, mutta ei kykene perustasolla osaamaan fysiikkaa siten että voittaa toisen. Se lihaksikkaampi on älykkäämpi aina.
Onko tässä kyse lihasälystä? Se kuuluisa matemaattis-loogisen älyn ja tunneälyn pikkuserkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi periytyä äidiltä koska miehet on älykkäämpiä kuin naiset.
Koska munasolusta ihan oikeasti siirtyy enemmän ainesta hedelmöittyneeseen alkioon. Esim. mitokondriot tulevat vain äidiltä.
Juuri näin. Faktaa.
Älykkyys periytyy >
valtaosin äidiltä.
Tästä aiheesta on jo
lukemattomia tutkimuksia.
Raakaa tiedettä.
Järkyttääkö tämä?
Naikaa siis miehet
fiksu flikka jälkeläistenne
kantaemoksi ja sukulinjanne
jatkajaksi. Nainen ON hyvin
merkittävässä roolissa..
Ei suinkaan aivan tuulesta
temmattu ole tuo vanha sanonta:
'Jokaisen suurmiehen takana
on vielä suurempi Nainen.'
E
Kyllä isältäkin älykkyyttä periytyy. Sanoisinkin, että naikaa tyttäret huippuälykäs mies.
Mutta katsokaa, että ei olisi turhan laiska, koska älykkään ei tarvitse opetella ponnistelemaan. Se laiskuus se vasta tarttuukin, isältä poikaan.
Hej! 🖐Komppaan sinua. 🙃
Kokemukseni perusteella
huomattavan fiksu n ihastuu
itsensä kaltaiseen huomattavan
skarppiin urhoon. Esimerkiksi
hyvin tyypillistä on kahden
medisiinarin seukkaaminen
jo lääkiksessä. Tästä liukuma
> liittoon ja lapsiin. Näin kaksi
akateemista matemaattista
lahjakkuutta edelleen
jatkaa lääkärin ammatin
periyttämistä polvesta polveen. x
Myönnäthän, että siivoojakin voi joskus omasta lääkärin älykkyysosamäärän?
Miksi olet noin tyhmä että paskaa tänne kirjoittelet?
En vastannut tuota
ilkeää haistattelua
arvokkaan siivoamistyön
tekijälle. Ilman muuta
ÄO voi olla huomattavan
korkea aivan minkä tahansa
ammattikunnan tekijällä.
Tämä on itsestäänselvyys.
E
Ilmankos minusta tuli tyhmä kuin saapas vaikka isäni tunnetaan älykkäänä miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni on väitellyt fysiikasta, mutta äitini vain Kauppakorkeasta johtaminen pääaineena. En siis ole kovin älykäs.
Yritätkö ärsyttää? 😆
En. Isäni on älykkäämpi. Harmi.
Siis joku huippuälykäs tohtori täällä Suomessakin tekee siivoustyötä, koska ei saa oman alan töitä. Eli- siivojakin voi olla älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei aina. Meillä äiti on matemaattis-loogisessa mielessä erittäin ei-älykäs, isä taas älykäs. Me kaikki kolme lasta on peritty äly isältämme, ja matemaattisille ja teknisille aloille päädyttykin sitten.
Todellinen älykyys testataan kehässä. Mitä järkeä on olla älykäs, mutta ei kykene perustasolla osaamaan fysiikkaa siten että voittaa toisen. Se lihaksikkaampi on älykkäämpi aina.
Näinhän se menee. Ongelmanratkaisu on se. Jos henkilö ei ole opetellut tappelemaan tai käyttämään kehoaan fysiikan lakien mukaisesti älykkäästi, niin sehän on ihan tyhmää ja osoitus ettei henkilö ole perustason älykkyydellä varustettu.
Voima on todellista älyä. Tällä hetkellä älykkyys on väärentynyt, koska elämme turvallisessa yhteiskunnassa, jossa heikot menestyy. Heitä suojellaan ja on yhteiskuntarauha toistaiseksi.
Sähän kuvailet tuossa ihanteena juurikin yhteiskunnan, jossa menestymiseen ei tarvita älyä. Ainoastaan muskeleita.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos minusta tuli tyhmä kuin saapas vaikka isäni tunnetaan älykkäänä miehenä.
Ovatko nämä jälleen
kiusaamistendenssillä?
Perääni tulee jatkuvasti ilkeitä/
mustansukan ja
kateuden_katkuisia kommentteja.
x
Ikävä kyllä. Lasteni äiti ei ole penaalin terävin kynä.
Kateudelle pitäisi antaa oma
F-koodinsa sen ollessa noin
sakeaa, että ikenet ovat
irtoamispisteessä. x
Vierailija kirjoitti:
Siis joku huippuälykäs tohtori täällä Suomessakin tekee siivoustyötä, koska ei saa oman alan töitä. Eli- siivojakin voi olla älykäs.
Tohtorin tutkinto ei ole mikään tae älykkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on jankattu jo viidettä sivua, periytyykö älykkyys äidiltä vai myös isältä. Oikeasti geenien määrää on yliarvioitu. Tosiasiassahan älykkyys on ihan yhtä lailla lapsuuden ympäristötekijöiden vaikutusta, ja siinä äiti on usein keskeisempi persoona kuin isä.
Geenit molemmilta vanhemmilta määrittävät ihmisen todellisen potentiaalin. Muut tekijät vaikuttavat siihen paljonko omasta potentiaalista ihminen hyödyntää. Äidin roolimalli on useamman lapsen kohdalla tärkeämpi kuin isän. Periytymissanaa ei pitäisi kuitenkaan käyttää harhaanjohtavasti tai kohta olemme samassa sopassa kuin biologinen sukupuoli vs sukupuoli-identiteetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos minusta tuli tyhmä kuin saapas vaikka isäni tunnetaan älykkäänä miehenä.
Ovatko nämä jälleen
kiusaamistendenssillä?
Perääni tulee jatkuvasti ilkeitä/
mustansukan ja
kateuden_katkuisia kommentteja.
x
Paskat me sun tendensseistäs! Saisit painua eläkkeelle kasvattaa sipuleita!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei aina. Meillä äiti on matemaattis-loogisessa mielessä erittäin ei-älykäs, isä taas älykäs. Me kaikki kolme lasta on peritty äly isältämme, ja matemaattisille ja teknisille aloille päädyttykin sitten.
Paitsi ettei hän ole biologinen isä teille yhdellekään. Olette tulleet äitiinne.
Isäni on väitellyt fysiikasta, mutta äitini vain Kauppakorkeasta johtaminen pääaineena. En siis ole kovin älykäs.