Äly periytyy äidiltä
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi periytyä äidiltä koska miehet on älykkäämpiä kuin naiset.
Koska munasolusta ihan oikeasti siirtyy enemmän ainesta hedelmöittyneeseen alkioon. Esim. mitokondriot tulevat vain äidiltä.
Ainiin Älä tee huorin käsky on rikottu. Jahve yhwh saa vihanpuuskan . Babylon odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi periytyä äidiltä koska miehet on älykkäämpiä kuin naiset.
Koska munasolusta ihan oikeasti siirtyy enemmän ainesta hedelmöittyneeseen alkioon. Esim. mitokondriot tulevat vain äidiltä.
Toi selittää kaikki mongoloidit. CCCP vammaiset .
Sinun älysi perityy maapähkinältä.
Muistakaa tämä kun haukutte miehiä tyhmiksi.
Äitini koulunsa paras, minä tyyliin huonoin… ei pidä siis ainakaan minun kohdalla paikkaansa.
Teidän ei tarvi antaa asuntoja muumaalaisille . Ei hekään anna meille heidän maissa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei aina. Meillä äiti on matemaattis-loogisessa mielessä erittäin ei-älykäs, isä taas älykäs. Me kaikki kolme lasta on peritty äly isältämme, ja matemaattisille ja teknisille aloille päädyttykin sitten.
Todellinen älykyys testataan kehässä. Mitä järkeä on olla älykäs, mutta ei kykene perustasolla osaamaan fysiikkaa siten että voittaa toisen. Se lihaksikkaampi on älykkäämpi aina.
Daavid vs Goljat
Miksi sitten aseet on keksitty? Lihasvoiman voi voittaa viekkaudella ja kättäpidemmällä. Siihen taas tarvitaan älyä jota pähkinäaivoisella lihaskimpulla ei ole.
Sun ei tarvi antaa mitään muumaalaisille ei hekään anna sulle heidän maassa . Eikä täällä.
Älykkyys aikuisuudessa on 60-80 prosenttisesti periytyvää. Hyvin polygeeninen ominaisuus, joka periytyy yhtä paljon molemmilta vanhemmilta.
Eli sikäli ap on oikeassa, että periytyyhän se äidiltä. Ihan yhtä paljon, kuin isältäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei aina. Meillä äiti on matemaattis-loogisessa mielessä erittäin ei-älykäs, isä taas älykäs. Me kaikki kolme lasta on peritty äly isältämme, ja matemaattisille ja teknisille aloille päädyttykin sitten.
Todellinen älykyys testataan kehässä. Mitä järkeä on olla älykäs, mutta ei kykene perustasolla osaamaan fysiikkaa siten että voittaa toisen. Se lihaksikkaampi on älykkäämpi aina.
Daavid vs Goljat
Miksi sitten aseet on keksitty? Lihasvoiman voi voittaa viekkaudella ja kättäpidemmällä. Siihen taas tarvitaan älyä jota pähkinäaivoisella lihaskimpulla ei ole.
DAVID ON KUOLLUT JO ENNEN JEESUSTA . OOT ITSE RIKKONUT MOOSEKSEN KÄSKYT KAIKKI NE .
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi periytyä äidiltä koska miehet on älykkäämpiä kuin naiset.
Ne älykkäät miehet perineet älyn äidiltään.
Tähän nyt ihan ryhmiksi olette tulleet. Asut muiden maissa vielä ?
Sodoman synnit teitä riivaa !! Väkivalta !
Saatana ettei naiset saa liikkua käyttää ehkäisyä ja harrastaa on kyllä perkeleen oppia eikä ihmisen.
Ikävä kertoo mut Jahve on nyt vihainen .
On taas höpöhöpöä koko juttu. Todistetusti esimerkiksi matemaattinen äly on kulkenut meidän suvussa vähintään 5 sukupolvea isälinjassa. Kaikki ollaan oltu niitä 10-oppilaita matematiikassa. Vaimot korkeintaan 8-oppilaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi periytyä äidiltä koska miehet on älykkäämpiä kuin naiset.
Koska munasolusta ihan oikeasti siirtyy enemmän ainesta hedelmöittyneeseen alkioon. Esim. mitokondriot tulevat vain äidiltä.
Tässä pätee sanonta "ei se määrä vaan laatu"
MOOSES KÄSKY ÄLÄ VARASTA RIKOTTU JAHVE SUUTTUU !