Hyvää Suomalaisuuden päivää sinullekin Nasima Razmyar
Kotimaassasi Afganistanissa ei varmaan ihmisoikeudet ole hääppöiset ja siksi tulit tänne Suomeen jossa me Suomalaiset olemme tehneet tasa-arvoisen ja turvallisen yhteiskunnan sinullekin valmiiksi olla ja elää.
Mutta voisitko kulta kiltti lopettaa syyttämästä meitä Suomalaisia rasismista edes yhdeksi päiväksi?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/af0b148f-d569-43a3-8ab9-a029d5e64…
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nasima haluaa rajan auki, jotta hänenkaltaisiaan tulisi maahan ja eurooppaan. näinhän hän on itse sanonut.
Nasiman tyyppiset tulijat on ihan tervetulleita. Ongelma on siinä, että tulijat ovat ihan jotain muuta. Jos kirjoitan tähän ne adjektiivit näkyviin, viestini poistetaan. Ongelma on myös siinä, että tänne pesiytyneet musl imijo htajat, imaamit, tai mitä ovatkaan, eivät tuomitse tuon oman ro ska väkensä harjoittamaa väkivaltaa, vaan hiljaisesti hyväksyvät sen.
Ei ole tervetullut koska hän ei ensisijaisesti aja Suomen ja suomalaisten asioita. Hän toimillaan tuo samanlaisia lisää, mukana tulee islamistit, imaamit ja muut rikolliset. Suomi ei tarvitse heitä.
Nasiman tyyppiset tulijat juuri eivät ole toivottuja, koska ne ri integroidu eikä aja suomalaisten etua.
Vierailija kirjoitti:
Ryzzälän trölli ap Persuiikori pois palstalta !
Mikäs on kansanedustaja, joka on tullut Suomeen suoraan Moskovasta Neuvostoliiton romahdettua? Hänen isänsä oli Afganistanin kommunistisen puolueen johtaja ja pakeni sieltä Moskovaan Afganistanin vallankumouksen myötä. Tämähän on siis Nasima Razmyar.
Suomeen ovat kaikki ulkomaalaiset tervetulleita käymään ja vaikka töitä tekemään. Mutta se että suomalaista kulttuuria syyllistetään ja häpäistään ja suomalaisia nimitetään rasisteiksi on loukkaavaa. En minäkään ulkomaan työkomennuksillani arvostele isäntämaan kansalaisia tai heidän kulttuuriaan. Se mitä teen on kerron vaihtoehdoista. Suomalaisesta demokratiasta, tasa-arvosta ja arvoista. Usein jotain näistä puuttuu niissä maissa joissa vuosien varrella olen liikkunut.
Nasima loukkaa suomalaisia. Ei me olla rasisteja. Kaiken maailman tyypit on hyväksytty tänne historia aikana mutta nyt tulee porukkaa, joka ei halua asettua elämään täällä kaikessa rauhassa. Jos Nasima et viihdy täällä, niin lähde pois. Ei tule ikävä.
Lopeta olemasta rasisti niin siitä ei tarvitse puhua, puhumattaan siitä, että rasistit pilaavat Suomen, he ovat kaapanneet suomalaisuuden, eivätkä kehtaa edes naamaansa näyttää kantaessaan uhoissaan Suomen lippua ja potkuessaan naisia.
Kannattaa tiedostaa, että tämä nainen ajaa vain muslimien ja ruotsinkielisten asiaa. Lapsensa ovat ilmeisesti ruotsinkielisessä koulussa, koska miehensä on ruotsinkielinen. Pk-seudulla ruotsinkielisussä kouluissa ei ole käytännössä lainkaan S2-lapsia. Pitäisi alkaa jakamaan S2-lapset tasaisesti myös näihin ruotsinkielisiin kouluihin, ettei ongelmat kasaudu vain suomenkielisiin kouluihin.
Nasima ei kuulu Suomeen eikä eduskuntaan väheksykäämme kaikkea mitä nasima tekee sille ainoa oikea paikka on paluu afkanistaniin
Vierailija kirjoitti:
Lopeta olemasta rasisti niin siitä ei tarvitse puhua, puhumattaan siitä, että rasistit pilaavat Suomen, he ovat kaapanneet suomalaisuuden, eivätkä kehtaa edes naamaansa näyttää kantaessaan uhoissaan Suomen lippua ja potkuessaan naisia.
Nasima siis? Hän on pahin tietämäni rasisti. Hän on hyväksikäyttäjä jota äänestää idiootit, jotka luulevat olevansa hyvällä asialla.
Tuo on muuten hyvä pointti. Jos minä menisin sanotaan nyt vaikka etelä-jemeniin työkeikalle, niin siellä minua tuijotetaan, osoitellaan sormella ja yritetään huijata. Minusta se olisi ihan okei. Minua se harmittaisi, mutta tajuaisin olevani erilainen ja uuta tulokasta aina vähän kokeillaan. En silti odottaisi, että koko etelä-jemen muutetaan Suomeksi, tavat, kulttuuri, kieli, kaikki. Minun takiani? Miksi siis Suomi pitäisi muuttaa joksikin irakiksi tai afganistaniksi?
Vierailija kirjoitti:
Nasiman ainoa tarjonta suomelle on loputon jankutus persuista ja rasisteista. Mitään muuta tuo ei näytä tekevän, tai edes yrittävän.
Nassimalla on mahdottoman iso nenä.
Vierailija kirjoitti:
Nasima ei kuulu Suomeen eikä eduskuntaan väheksykäämme kaikkea mitä nasima tekee sille ainoa oikea paikka on paluu afkanistaniin
Nasima kuuluisi Riikan tilalle niin johan pomppais tuet kolminkertaisiksi Niin suossa rypevä Suomineito pelastuisi kun perustetaan lisää 15€ partureita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nasiman ainoa tarjonta suomelle on loputon jankutus persuista ja rasisteista. Mitään muuta tuo ei näytä tekevän, tai edes yrittävän.
Nasimalla ei ole tarjota rakentavaa vaihtoehtoa. Suosio perustuu syyttelyyn kuten SDP narratiivissa nykyään koko politiikka. Se on populismia. Syyttelyä ilman rakentavia ratkaisuja. Sosialistinen ideologia on kuollut eikä siihen usko enää kukaan. Jää jäljelle vain syytökset ja kansan jakaminen meihin ja teihin.
Suomi on rakennettu hyvinvointivaltioksi yhteistyöllä. Konsensuksen avulla jota viisaammat poliitikot puolueesta riippumatta ymmärsivät pitää tärkeänä. Nyt sille nauravat Nasiman kaltaiset populistit vasemmalta ja oikealta. Nämä ihmiset eivät auta Suomea eikä suomalaisia yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisuus on suomettumista, jossa edelleen kumarrellaan kaikenmaailman neuvostoreliikeille (kuten nasima itse isänsä kautta). Ainakin vasemmalla se on. Muiltahan nuo ei edes kysy.
Suomalaisuuden ei ole mikään pakko olla suomettumista. Koko kansallisaate on lähtenyt omaleimaisen- ja kielisen kulttuurin ajatuksesta. Realiteettitaju ei itsessään ole vielä nöyristelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nasima haluaa rajan auki, jotta hänenkaltaisiaan tulisi maahan ja eurooppaan. näinhän hän on itse sanonut.
Nasiman tyyppiset tulijat on ihan tervetulleita. Ongelma on siinä, että tulijat ovat ihan jotain muuta. Jos kirjoitan tähän ne adjektiivit näkyviin, viestini poistetaan. Ongelma on myös siinä, että tänne pesiytyneet musl imijo htajat, imaamit, tai mitä ovatkaan, eivät tuomitse tuon oman ro ska väkensä harjoittamaa väkivaltaa, vaan hiljaisesti hyväksyvät sen.
En halua nassiman kaltaisia Suomeen. Piste.
Suomen vankilat on täynnä ryöstelystä ja raiskailusta tuomittuja Afgaaneja joita elätetään veronmaksajien rahoilla. Nyt veronmaksajien rahoilla elätettävä luottamustehtävään valittu Afgaaninainen kehtaa syyttää suomalaisia julkisesti rasistiksi. Alkaa huumori loppumaan pian tavalliselta kansalaiselta.
Nasiman voisi lähettää komennukselle Suomen suurlähettilääksi Kabuliin määräämättömäksi ajaksi.
no itse asiassa se tarkoitti juuri afgaaneja ja pakeja jotka on huonoiten kotoutuvia joka maassa. Näiltähän se saa äänensä.