Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin Tutkimus: Suomalaiset nuoret miehet pakenevat Aasiaan etsimään konservatiivista kumppania!

Vierailija
11.05.2026 |

Suomalainen nuori wokettajaideologisti ja vihersammakko propalestiinatyttö ei kiinnosta suomalaisia miehiä vaan konservatiivinen kristitty vaimo esim Filippiineiltä tai Etelä-Amerikasta

kertoo IL

Kommentit (861)

Vierailija
621/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin voisi keskustella edes puolisivistyneesti, mutta eipä kait sitten, jos osalla on motiivina ainoastaan loukata ja haukkua, ja oksentaa omaa raivoaan muiden niskaan.

Suomalaisista naisista 77% on diagnosoitu loppuelämäkseen vakavista mt- ja käytöshäiriön ongelmista. Tällä palstalla kyseisiä ongelmia vaikuttaisi olevan 99,9%:lla keskusteluun osallistuvilla naisilla.

Sama tutkimus osoittaa, että miehillä luku on 70%. Tähän kun lisätään, että syrjäytyminen on iso ongelma, niin miksi kaikki tänne kirjoittavat miehet ovat noita moniongelmaisia?

Valitettavasti tuokin kuvitelma juontaa naisten mt-ongelmista. Onhan sekin selvää, että kun palsta on täynnä kehopositiivisia mt-naisia, niin herkästi kuvitellaan, että kaikki miehetkin ovat samanlaisia. Muutenkin miehet ovat täällä vähemmistönä ja osa katkeroituneista ihrattarista esittävät miehiä, jotta saisivat lietsottua enemmän miesvihaa miehiä kohtaan. Myös todella harvat normaalipainoiset naiset tuntuvat olevan erittäin katkeria. Näyttää siltä, että ehkä yksi 10 000:sta suomalaisesta naisesta on aidosti onnellinen kun hänellä on mies ja lapsia. Ne miehet, joilla on aasialaiset vaimot, ovat kaikki onnellisia. Pyrkikää tekin kohti onnellisuutta.

Vierailija
622/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies alistaa konservatiivisuudella sen naisen keittiöön ja pellolle? Komentaa kuin lasta?

Itse kannatan monia perinteisiä arvoja, esim. avioliitto on miehen ja naisen välinen elämänmittainen liitto, mutta eihän tällainen konservatiivisuus mitään alistamista tarkoita.

Moni näyttää tosiaan kuvittelevan, että perinteiset arvot/konservatiivisuus olisivat jotenkin negatiivisia asioita, vaikka asiahan on usein päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aamulla kiinnitin huomion kun vastaan tulivat pari,ja kun olin portin luona ottamassa koria he meni taas ohitseni.Muuten en ihmisiä Katso mutta nämä näin pakostakin.Tosi lyhyt, pieni nainen hoikkakin ,kasvot ei mitkään kauniit,kauniimpiakin on nähty.Mies taas ihan ok.Elostelija tuli mieleen..Mutta vielä eihän rakkaus ,mitä onkaan eihän se ulkonäköä Katso!!Jokainen tekee valintansa ihan itse.Thai nainen oon kuullut kehuja monessa,mitä Suomi nainen ei suostu tekemään..No jokainen taplaa tyylillään,tekee mitä haluu.Mul oli thai ystävätär.Filip..he on niin omia persoonaan.Olen finski nainen.En kelpaa kellekään vaikka kuinka sipermodelilta näytänkin.Lopetin hakemisen monien baari  kahvittelujen jälkeen.Eikä ne olis mulle kelvannutkaa,sarja treffaajia.Yli 100naista tavanneet.Eikun jatkuu.

Vierailija
624/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen täällä panglaossa ja ei ole persaukinen perhe pumminut multa ainakaan rahaa ja tulen taas kesällä suomeen nauramaan tatuouduille m ätisäkeille,naiset eri tasoa kuten siellä ja jos puhutaan rahasta niin kelle raha ei kelpaisi😁🤭

Juujuu, ihan varmaan. 

Kysypä jotain niin vastaan🌴🤣+32 ja kello 2:49 pm

Ei vakuuta, tiedot löytää näppärästi netistä. Ja aika huonosti sulla menee jos paras keksimäsi ajanviete siellä on haukkua suomalaisia naisten nettipalstalla.

Miksi hän valehtelisi? Facebookissakin on yhteisöjä, joissa Filippiineillä asuvat tai siellä aikaa viettäneet, filippiiniläisen naisen löytäneet tai sellaista etsivät vaihtavat kuulumisia ja kokemuksiaan. Minäkin kyselin vuosia sitten neuvoja sieltä, kun olin matkustamassa tapaamaan vaimoa ja tämän perhettä. Sain erittäin ystävällisiä ja hyviä neuvoja.

Vierailija
625/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se meitä suominaisia haittaa yhtään.

Kun kukaan täysijärkinen nainen ei kannata konservatiivista suhdetta.

Se on molemmille paska nakki.

Ei kauaa, niin miehet itkee, kun pitää maksaa ja elättää eikä vaimo käy töissä. Lisäksi on elätettävänä koko filippiiniläinen kylä eikä miehen rahat riitä ja vaimo nalkuttaa eikä anna p e r s e t t ä.

Yhyy!

Vierailija
626/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt aamulla kiinnitin huomion kun vastaan tulivat pari,ja kun olin portin luona ottamassa koria he meni taas ohitseni.Muuten en ihmisiä Katso mutta nämä näin pakostakin.Tosi lyhyt, pieni nainen hoikkakin ,kasvot ei mitkään kauniit,kauniimpiakin on nähty.Mies taas ihan ok.Elostelija tuli mieleen..Mutta vielä eihän rakkaus ,mitä onkaan eihän se ulkonäköä Katso!!Jokainen tekee valintansa ihan itse.Thai nainen oon kuullut kehuja monessa,mitä Suomi nainen ei suostu tekemään..No jokainen taplaa tyylillään,tekee mitä haluu.Mul oli thai ystävätär.Filip..he on niin omia persoonaan.Olen finski nainen.En kelpaa kellekään vaikka kuinka sipermodelilta näytänkin.Lopetin hakemisen monien baari  kahvittelujen jälkeen.Eikä ne olis mulle kelvannutkaa,sarja treffaajia.Yli 100naista tavanneet.Eikun jatkuu.

Sinulla lipsahti pieni kirjoitusvirhe.

Se on tosiaan totta, ettei suomalaisille miehille oikein tahdo kelvata sidermodelit.

Vierailija
627/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on hyvä juttu. Ne miehet, jotka eivät suomalaisille naisille kelpaa, etsivät vaimonsa muualta ja jättävät suominaiset rauhaan. Kaikki voittavat. 

Teoria: Suomalaismies ei kelpaisi yhdellekään lihavalle palstamammalle.

Käytäntö: Suomalaismies ei huoli yhtäkään lihavaa palstamammaa vaan etsii mukavan ja kauniin naisen Aasiasta.

Seuraus: Lihavat palstamammat repivät loputkin sinisistä tai vihreistä rasvaisista hiuksistaan, kun suomalainen mies löysi onnen.

Voe sinnuuu ressukkaa. Sinä valitit että korkeastikoulutetut työssäkäyvät suominaiset ovat vain sun rahojesi perään... mutta et osaa aavistakaan miten ne Aasian naiset nylkee sut putipuhtaaksi. 

En minä ole valittanut mistään mitään. Olen ollut jo 16 vuotta naimisissa aasialaisen (ei ole thaikku) naisen kanssa ja hän tienaa omat rahansa. Sinuna hakeutuisin jonnekin avun pariin, kun näyttää kuupassa heittävän noin pahasti.

Mistä sinulle on muodostunut että me oihavat feministit ollaan pahoillaan siitä, että joku random tyyppi ei kelpuuta meitä vaan hakee tuontivaimon? Olen elänyt elämääni ihan normaalisti 16 vuotta edes tietämättä koko kuviosta, kun en sinua edes tunne. Oma kumppanikin löytyy, joten ei ole tarvetta haikailla kenenkään randomin perään.

Onko sinulla joku vakava aivovamma, vai mitä helvettiä oikein sekoilet?

Onko sinulla joku aivovamma, vai miksi et ymmärrä selkeää suomen kieltä. Yksi typovirhe tuossa tekstissä oli, mutta välkympi olisi selvinnyt siitäkin.

Ymmärrän täysin selkeää tekstiä ja siksi epäilin sinulla aivovammaa, kun selvästi kuvittelet mitä olisin sanonut. Se ei ole tervettä touhua.

Väitit että me läskit feministit revitään hiuksiamme, kun joku peräkammarin poika lähtee aasiaan. Opponoin siihen.

Valehtelet:

"Voe sinnuuu ressukkaa. Sinä valitit että korkeastikoulutetut työssäkäyvät suominaiset ovat vain sun rahojesi perään... mutta et osaa aavistakaan miten ne Aasian naiset nylkee sut putipuhtaaksi."

Olen eri kirjoittaja kuin tuo. Teillä on kyllä kova tarve olla haluttavia lihavien feministien mielestä.

Vierailija
628/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies alistaa konservatiivisuudella sen naisen keittiöön ja pellolle? Komentaa kuin lasta?

Itse kannatan monia perinteisiä arvoja, esim. avioliitto on miehen ja naisen välinen elämänmittainen liitto, mutta eihän tällainen konservatiivisuus mitään alistamista tarkoita.

Moni näyttää tosiaan kuvittelevan, että perinteiset arvot/konservatiivisuus olisivat jotenkin negatiivisia asioita, vaikka asiahan on usein päinvastoin.

Aika usein konservatiivisuuteen liittyy halu alistaa ja komtrolloida tiettyjä ihmisryhmiä ja viedä heiltä vapauksia, joten vaikea nähdä se hyvänä asiana.

Vierailija
629/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin voisi keskustella edes puolisivistyneesti, mutta eipä kait sitten, jos osalla on motiivina ainoastaan loukata ja haukkua, ja oksentaa omaa raivoaan muiden niskaan.

Suomalaisista naisista 77% on diagnosoitu loppuelämäkseen vakavista mt- ja käytöshäiriön ongelmista. Tällä palstalla kyseisiä ongelmia vaikuttaisi olevan 99,9%:lla keskusteluun osallistuvilla naisilla.

Sama tutkimus osoittaa, että miehillä luku on 70%. Tähän kun lisätään, että syrjäytyminen on iso ongelma, niin miksi kaikki tänne kirjoittavat miehet ovat noita moniongelmaisia?

Valitettavasti tuokin kuvitelma juontaa naisten mt-ongelmista. Onhan sekin selvää, että kun palsta on täynnä kehopositiivisia mt-naisia, niin herkästi kuvitellaan, että kaikki miehetkin ovat samanlaisia. Muutenkin miehet ovat täällä vähemmistönä ja osa katkeroituneista ihrattarista esittävät miehiä, jotta saisivat lietsottua enemmän miesvihaa miehiä kohtaan. Myös todella harvat normaalipainoiset naiset tuntuvat olevan erittäin katkeria. Näyttää siltä, että ehkä yksi 10 000:sta suomalaisesta naisesta on aidosti onnellinen kun hänellä on mies ja lapsia. Ne miehet, joilla on aasialaiset vaimot, ovat kaikki onnellisia. Pyrkikää tekin kohti onnellisuutta.

Tekstisi kertoo vakavasta mt- ongelmasta. Hae vaivaasi oikeaa apua.

Vierailija
630/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusin tutkimus = ap:n oma mielikuvitus

Niinpä! Millä rahalla joku suomalainen nuori mies lähtee Filippiineille - ja millä rahalla elää siellä niin, että perinteitä kunnioittava perhe sieltä antaa ilomielin tyttärensä hänelle vaimoksi? 

Aasiassa hyvien perheiden tytöt ja naiset on itsenäisiä. Ei heidän tarvitse elättää koko sukua eikä kysyä lupia, kenen kanssa lähtevät suhteeseen. Hyvän keskiluokkaisen perheen tyttöön voi tutustua ehkä yliopiston nuorten bileissä ja nuoreen naiseen työn kautta, mutta he ovat vaativia ja valikoivia, eikä heitä mitkään peräkammarin papparaiset kiinnosta, vaan miehellä pitää olla karismaa ja kykyä hurmata. Sitä paitsi heillä on koulutus ja työura, eikä he suostu kodinhoitajiksi. Toisin sanoen heitä kiinnostaa vain sellaiset miehet, jotka kelpaisivat kyllä suomalaisillekin naisille. Ei näitä naisia löydy netistä tyttöystäväsivustoilta.

Mutta köyhillä maalaisilla on vaikeaa, ja varsinkin sisarusparven nuorimmilla on velvoitteita vanhempiaan kohtaan. Netin treffipalstoilla lähes kaikki on näitä köyhiä. Heistä saa nöyriä kotivaimoja.

Vierailija
631/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naismammat ovat kateellisia kun itse ovat pilanneet elämänsä wokettamis-feministipaskallaan ja luulevat olevansa jotenkin voimaantuneita "korkeakoulutus"-humpuupipapereillaan eli tiedon siirtämisellä paperista toiseen. mutta ovat kadottaneet elämänsä woketukseen ja tekoloukkaantumiseen ja vaativat aivan liikaa mieheltä

oikeasti mies kaipaa vain rentoa konservatiivista hymyilevää puolisoa joka tekee lapsia ja on tyytyväinen elämäänsä ja antaa miehen olla vaan mies

Eloveena tytöt, ne on nykyään enää Aasiassa. Tyytykää naiset asemaanne patrarkaalisuuden alla ja siihen vanhan ajan meininkiiin 1980 luvulla niin kaikki menee hyvin

Vierailija
632/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naismammat ovat kateellisia kun itse ovat pilanneet elämänsä wokettamis-feministipaskallaan ja luulevat olevansa jotenkin voimaantuneita "korkeakoulutus"-humpuupipapereillaan eli tiedon siirtämisellä paperista toiseen. mutta ovat kadottaneet elämänsä woketukseen ja tekoloukkaantumiseen ja vaativat aivan liikaa mieheltä

oikeasti mies kaipaa vain rentoa konservatiivista hymyilevää puolisoa joka tekee lapsia ja on tyytyväinen elämäänsä ja antaa miehen olla vaan mies

Eloveena tytöt, ne on nykyään enää Aasiassa. Tyytykää naiset asemaanne patrarkaalisuuden alla ja siihen vanhan ajan meininkiiin 1980 luvulla niin kaikki menee hyvin

Juujuu, pappa.

Vierailija
633/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kohta tarvitse edes lähteä kun aasialaiset nuoret naimattomat lapsettomat naiset valtaavat hoitoalaa Suomessa. Siitä saa uskollisen kumppanin kun energia ei riitä kyläpyöräksi kun vieras kulttuuri ja raskas työ. Painavat myös alle 60 kiloa.

Ilmeisesti et ole ikinä kuullut että näillä on erittäin usein alaikäiset lapset kotimaassa, osalla myös aviomies.

Mitä sitten? Tiedän muutamia miehiä, jotka aidosti ovat hyväksyneet naisen lapset kuin omikseen. Nälkääkö niiden naisten lasten pitäisi jäädä näkemään, että suomiläskimamma olisi iloinen?

Oho, aiemmin suomimiehille yyhoonaiset ovat olleet kaikkein alinta kastia, joihin yksikään mies ei haksahda. Kummasti teidän periaatteet lentää yksi kerrallaan romukoppaan, kun nainen on Aasiasta.

Sama pätee seksikumppaneiden määrään, jopa prostituutioon asti. Ei haittaa muun maan naisten 10+ seksikumppania tai jopa 100 asiakasta elämässä, mutta suomalaisen naisen kohdalla yksikin kumppani on liikaa ja tietysti pilalla. Aasialaisen seksitaidot ovat parhaita ja ovat naisellisimmillaan harjoittaessaan jopa prostituutiota, sillä se on naisen biologian vastaista jos ei niin tee paitsi suomalainen nainen on pilalla samaa tehtyään ja karsiutuu parisuhderintamalta. 

Tätä voi vielä jatkaa.. Suomalaiselle naiselle ei tarjota edes yhtä kahvia ja syytetään lompakkoloiseksi jos kehtaa odottaa, että mies sen kahvin tarjoaa. Aasialaiselle naiselle maksetaan koko eläminen lentolippua myöten.

Suomalainen nainen käy töissä ja maksaa puolet laskuista. Aasialainen nainen on kotona miehen rahoilla. Suomalainen nainen on silti huono valinta suomalaisen miehen mielestä. 

Tuossa on tarpeetonta vastakkainasettelua ja varmasti tahallistakin pr o vosointia. Itse arvostan ja varmasti moni mies arvostaa naisten työssäkäyntiä siinä missä miestenkin. Toisaalta parinvalinnan näkökulmasta ainakin itselläni ratkaisee enemmän romanttinen puoli eikä se, että onko vaimo kotiäiti vai tienaako hän kodin ulkopuolella. 

Vierailija
634/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele edes kirjoittamaan trolli

Vierailija
635/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niitä konservatiivisia naisia pitää hakea kaukaa samalla tehden suomalaisista sekarotuisia. 

Poliittinen suuntautuminen ei automaattisesti korreloi henkilön elämänvalintojen ja -arvojen kanssa. Ehdota vaikka persunaiselle kotiäitiyttä ja irtosuhteista luopumista katsoaksesi siitä seuraavan reaktion. Moni vain puhtaasti mukana toiminnan, koska islam asettaisi rajoitteita.

Mitä nyt itse tiedän pelkäämiäsi feministejä, niin kyllä ne kovimman luokan feministitkin pehmenevät saatuaan jälkikasvua valkoisen miehen kanssa. Naiset konformistisina voivat sanoa mitä suustaansa päästävät, mutta omassa elämässä tehdään toisenlaisia valintoja biologian tullessa eteen. 

On totta, että naisilla voi olla tehdasasetus kallellaan liberalismiin mutta sitten kun pariudutaan ja perustetaan perhettä, käy toisin. Miehiltä tuntuu unohtuvan biologiset seikat helposti. Monilla vasemmistolaisilla ja vihreillä naispoliitkoilla on ne menestyvät miehet, joiden kanssa on tehty valkoisia lapsia. Kun vasemmistolainen tai vihreä nainen saa jälkikasvua, kohdistuu se hoivavietti omaan jälkikasvuun. 

Vierailija
636/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aasialaisille naisillekaan kelpaa vanhat, juopot, työhaluttomat, tyhjätaskut naisvihaajamiehet.

Suomalainen mies on kansainvälisesti todella haluttu. Tätähän ei heille täällä kerrota, ja toisin kuin vihervasemmisto koittaakin aivopestä ihmisiä, suomalainen mies ei hakkaa, ei ole väkivaltainen eikä ole juoppo.

Aasiassa, Etelä-Amerikassa ja Itä-euroopassa, lägi-idästä puhumattakaan, naisten hakkaaminen on niin arkipäiväistä ettei sitä edes noteerata. Suomessa se on niin harvinaista, että kun sitä tapahtuu, on se ihan valtakunnallinen uutinen.

Suomalainen mies käy myös töissä eikä petä.

Jostain syystä suomalaisilla naisilla on todella omituinen käsitys naisten elämästä muualla maailmalla. Menkää elämään sinne islamilaiseen teokratiseen fasismiin jos se kerran on niin ihanaa. Veikkaatteko että kun silmä mustana menette valittamaan imaamille, onko tiedossa sympatiaa, vai kysyykö imaami mitä teit suututtaaksesi miehen?

Suomalainen mies ei petä? Hah hah hah hah :D Vaihteluväli on tutkimuksissa suuri, mutta 20-40% miehistä on TUNNUSTANUT pettäneensä. Sitten vielä lisäksi ne, jotka eivät sitä koskaan tunnusta. Suomi on valitettavasti EU:n toiseksi väkivaltaisin maa naisille. Vain Tanska on väkivaltaisempi. Suomessa miehet vähättelevät naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Olen itse väkivaltaisesta perheestä ja sekä elämänmittaisesta kaveripiiristäni, että sukulaispiiristäni löytyy väkivaltaisia perheitä. 57 % naisista on kohdannut väkivaltaa Suomessa, se on yli puolet. Lisäksi miesten toksinen ASENNE naisiin kohdistuvaan väkivaltaan: Ei mitään empatiaa, eikä halua muuttaa asioita, vaan ainoastaan itsesääliä omaa itseä ja muita miehiä kohtaan. Seellainen isä tyttärelle? Ei kiitos.

Väkivalta ei ole millään tavalla hyväksyttävää, mutta sori vaan, en ota vakavasti tutkimuksia, joiden mukaan Pohjoismaita löytyy naisille väkivaltaisimpien maiden joukosta. Muualla taitaa olla "hieman" eri käytännöt ja kulttuuri vaimon kurittamisen yms. suhteen. Pohjoismaissa näihin suhtaudutaan vakavasti.

Jep. Pohjoismaissa vaimon tai tyttöystävän fyysinen kaltoinkohtelu ei ole mikään pikkujuttu.

Höpö höpö. Yhteisöllisemmissä maissa naistaan pieksävä mies saa turpiinsa onalta ja vaimonsa suvulta. Pohjoismaissa kukaan ei edes tiedä tai kiinnitä hiomiota, kun mies hakkaa vaimoaan ja pahimmillaan tap*aa sen, kuten juuri viikonloppuna taas persumies ulqqarivaimonsa Kotkassa.

Mitkä ovat nämä maat? Ei todellakaan ole noin lähi idässä tai lattareissa. Varsinkin lähi idässä naisen arvo on sama kuin kulkukoiran.

Ei pidä paikkaansa. Lähi-idässä miehelle vaimon hankkiminen on hvtin kallis projekti, joten sitäpä ei kannata pilata kohtelemalla vaimoa huonosti. Mies joutuu hankkimaan asunnon, kodinkoneet ja huonekalut taloon ja melkoisen kalliit kultakorut siihen päälle saadakseen morsiamen. Avioliitossa miehen kuuluu elättää vaimo ja lapset. Vaikka vaimo kävisi töissä, mies ei voi koskea naisen rahoihin, ellei tämä suostu. Ja islamin mukaan naisella on oikeus omistaa omaisuutensa, miehellä ei ole asiaa siihenkään. 

Siksi harva mies kehtaa kohdella vaimoaan niin huonosti, että tämä lähtee lapsuudenkotiinsa itkemään. Koska oikeasti tyhmä aviomies saa äkkiä vierailun vaimon sukulaismiehiltä. Jos ero tulee miehen toiminnan takia, voi olla että avioliittosopimukseen on kirjattu naiselle kuuluva iso summa rahaa avioeron sattuessa, eli mies joutuu sen maksamaan. 

Tiedän tapauksen, jossa vaimon kaikki veljet olivat armeijan tai poliisin upseereita. Tämä porukkaa sitten saapui univormuissaan aseet lanteella lankomiehen luo keskustelemaan siitä, miten mies siskoa kohtelee... ei ollut aviomiehellä hyvät oltavat. 

Niillä on myös uskontokin paljon korostetummassa roolissa toisin kuin kristillisissä maissa, joissa avioliitolla heitetään vesilintua ja verrataan röyhkeästi jopa prostituutioon.

Muslimit ovat siinä oikeassa, ettei avioliittoa ole tarkoitettu rajattomien mielihalujen tyydyttämiseen vaan suvun jatkamsieen.

Tarkoitat perinteisesti kristittyjen maiden ihmisiä, jotka eivät elä kristillisten arvojen mukaan. Oikeille kristityillehän maasta riippumatta avioliitto on pyhä ja nimenomaan se ainoa hyväksyttävä yhdessäelämisen muoto, elämänmittaiseksi tarkoitettu.

Vierailija
637/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun ne kotityöt on liikaa vaadittu suomalaiselle miehelle. Joku tiskaus ja imurointi ylitsepääsemätöntä. Miehisyys menee - nyyh.

Vierailija
638/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että löytävät mieleisen puolison ulkomailta. Noille naisillekin tuo liitto on onnen potku, kun pääsevät tänne. Edellyttää, ettei mies ole väkivaltainen juoppo. Vaikka monet heistä kestävät senkin. Suomalaisilla naisilla on erilaiset kriteerit parisuhteelle. Jos sopivaa miestä ei löydy, ovat mielummin ilman. Kaikki voittaa.

Vierailija
639/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Naisena kannatan tuota, ja mgtow-liikettä.

Se on vain ristiriidassa, että persut kannattaa väestö nvaihtoa.

Jos olis vaihdettu vain naiset eikä miehiä niin kaikki kannattaisivat. Väärin vaihdettu.

Vierailija
640/861 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvan veli luuli hakevansa kaukaata "äidin korvikkeen" ja alkuunsa homma toimi kuten haaveili. Mutta mimmi onkin korkeakoulutettu ja vähän äksyntujakka luonne, eikä jeppe pääse enää oikein eroon kun on pari lasta erehtynyt tekemään. Nyt huushollissa on varsinainen kaukoidän justiina eikä kellään ole enää kivaa.

Ojasta allikkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi