Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset tykkää ajaa possujonossa eli letkassa autoa?

Vierailija
10.05.2026 |

Olen ihmetellyt tätä usein eli autot menee aina possujonossa. Itse jos näen edessä päin auton niin en minä aja sen perään kiinni vaan pidän riittävän turvavälin koska en halua ajaa possujonossa eli letkassa mutta sitten siinä käy niin että heti minun taakse tulee auto joka haluaa ajaa letkassa. 

Eikö se olisi paljon mukavampaa ajaa siten ettei tarvitse ajaa letkassa koska jos ajaa letkassa niin täytyy kokoajan tuijottaa edessä ajavan auton liikkeitä, edessä ajavasta autosta voi lentää kiviä tai likaa omaan autoon, täytyy jarrutella kokoajan... jne

Jos ei aja letkassa niin voi ajaa rauhallisesti ja rennosti. 

Kommentit (504)

Vierailija
501/504 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köröttely on yksitoikkoista, repivät kiihdytykset missä kumi palaa on parasta matkantaittamista

Varsinkin mopolla tulee ohiteltua autoletkoja ihan vaan ajan kuluksi.

Taajamassa ehkä pääsee mopolla autoista ohi !

No, tolle mun mopolle mitattiin huippuja 319km/h.

Ei 50cc noin kovaa kulje tai sitten se ei ole mopo !

1300cc mopo...

Vierailija
502/504 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään sen verran liikennettä että niitä jonoja alkaa väkisinkin muodostumaan. Muutama rekka ajaa 90km/h satasella  ja vastaantulijoita niin ei siinä ohitella.

Onneksi nykyautoissa on adaptiivinen vakkari joka helpottaa jonossa ajoa.

Malttia liikenteeseen ja pidetään niitä turvavälejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/504 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Lammas letka. Aika moni laumasta pelastuu kun ollaan liki toisiaja pidetään vauhtia yllä. Taas kun kesä saa, kannattaa ne välit puskurista puskuriin pitää katana. Metsästä voi syöksyä tielle sutta, karhua ja luonnonsuojelijaa. Äkkiä ne nappaavat letkasta irtautuneen auton. Se on helppo nakki kuin koppaisi valintamyymälän hyllystä purkillisen raavasta nötköttiä. Iloinen mökkivisiitti muuttuu ruokauhrin rooliin. Mihin katosi lammasletkasta Hessu ja Henna Körösen perhe, huutaa otsikko seuraavan päivän Iltiksessä... 

Vierailija
504/504 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla kuin kaikki muut. En halua erottua porukasta ja herättää minkäänlaista huomiota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi