Miksi haluttomalla on valta suhteessa?
Hänhän päättää toisen seksielämästä! Tai siis siitä, että sitä ei ole. Vastaus ei ole vaihda uuteen. Kysymys on, miksi haluttomalla on valta toisen ihmisen seksuaalisuuteen? Ja hän voi päättää siitä milloin häntä huvittaa.
Se on huono tasapaino, sanotte mitä tahansa.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluttomalla naisella, ja pihtaavalla naisella, on valta tulla jätetyksi.
Naisia vihaava mies jää lopulta yksin.
Mies ei tarvitse ei-seksiä-naista yhtään mihinkään. Se että olen jättänyt kolme ei-seksiä-naista ei ole mitään vihaa, vaan paras mahdollinen ratkaisu kummallekin.
Miten niistä normaaleista naisista on tullut ei-seksiä-naisia sinun käsissäsi? Oikein kolme kappaletta. Eivät taida jäädä viimeisiksi.
Yksi vaati lasta, vaikka suhteemme alussa sovittiin ettei lapsia hankita, ja pönkitti vaatimustaan pihtaamalla. Kaksi muuta vanhenivat vaihdevuosivaivaiseksi noin 45v ikäiseksi, josta tunnetusti seuraa .kotiseksin totaali päättyminen.
Yksinkertainen mies, yksinkertaiset selitysmallit.
Kaikista yksinkertaisin selitysmalli jäi kuitenkin käyttämättä. Ainoa yhdistävä tekijä on mies itse.
Yhdistävät linkit ovat parisuhde sekä vanheneva nainen (naisen biologia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluttomalla naisella, ja pihtaavalla naisella, on valta tulla jätetyksi.
Naisia vihaava mies jää lopulta yksin.
Mies ei tarvitse ei-seksiä-naista yhtään mihinkään. Se että olen jättänyt kolme ei-seksiä-naista ei ole mitään vihaa, vaan paras mahdollinen ratkaisu kummallekin.
Miten niistä normaaleista naisista on tullut ei-seksiä-naisia sinun käsissäsi? Oikein kolme kappaletta. Eivät taida jäädä viimeisiksi.
Yksi vaati lasta, vaikka suhteemme alussa sovittiin ettei lapsia hankita, ja pönkitti vaatimustaan pihtaamalla. Kaksi muuta vanhenivat vaihdevuosivaivaiseksi noin 45v ikäiseksi, josta tunnetusti seuraa .kotiseksin totaali päättyminen.
Yksinkertainen mies, yksinkertaiset selitysmallit.
Kaikista yksinkertaisin selitysmalli jäi kuitenkin käyttämättä. Ainoa yhdistävä tekijä on mies itse.
Yhdistävät linkit ovat parisuhde sekä vanheneva nainen (naisen biologia).
Miten sitten muilla miehillä on hyvää seksiä parisuhteissa vanhenevien naisten kanssa?🤔
Sehän on siinä, että oikealta tulevaa on aina väistettävä. Sama se koskee kiertoliittymässä olevaa