Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi haluttomalla on valta suhteessa?

Vierailija
10.05.2026 |

Hänhän päättää toisen seksielämästä! Tai siis siitä, että sitä ei ole. Vastaus ei ole vaihda uuteen. Kysymys on, miksi haluttomalla on valta toisen ihmisen seksuaalisuuteen? Ja hän voi päättää siitä milloin häntä huvittaa.

Se on huono tasapaino, sanotte mitä tahansa. 

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyn näin päin: miksi toinen osapuoli saa olettaa, että toinen suostuu seksiin, joka ei ole tyydyttävää? Eikö voisi olettaa niin, että seksin pitäisi olla tyydyttävää molemmille osapuolille? Jos seksi ei ole nautinnollosta, siitä tulee velvollisuus. Jos tällaista seksiä etsii, siihen löytyy ratkaisu maksullisista palveluista. Jossain liitoissa seksin ulkoistaminen on varmasti paras ratkaisu kaikkien puolesta.

Vierailija
82/104 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin aloitukseen selkästi, että ketään ei voi omistaa, eikä kenenkään kanssa ole pakko olla suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valta on aina sillä, jolla on jotain sellaista minkä se toinen haluaa.

Jos suhdetta miettii valtapelinä, niin kannattaa sitten hankkia itselleen jotain sellaista, jota toinen haluaa. Mutta valtapelisuhteet ovat erittäin kehittymätön suhdemuoto.

Vierailija
84/104 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minä haluan orgasmeja ja nautintoa mieheltäni, en ole saamassa vaikka kuinka haluan. Pitäskö mun silti antaa hänelle mitä hän haluaa??

Vierailija
85/104 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka minä haluan orgasmeja ja nautintoa mieheltäni, en ole saamassa vaikka kuinka haluan. Pitäskö mun silti antaa hänelle mitä hän haluaa??

Vaikea ymmärtää miksi joku päätyy tuollaiseen suhteeseen alunperin. 

Vierailija
86/104 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö oikeasti? Sehän on teidän asia.

Vierailija
87/104 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomalla naisella, ja pihtaavalla naisella, on valta tulla jätetyksi.

Vierailija
88/104 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia vihaava mies jää lopulta yksin.

Vierailija
89/104 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta! Alunperin ollaan rakastuneita, ja mies haluaa panna ja panna, ja saakin niin tehdä. Mutta jossain vaiheessa nainenkin älyää, että hänkin haluaa nauttia seksistä, eikä olla vaan pantavanamiehen mieliksi.

Ja kun ja jos se mies ei sitä älyä (ja nainen kyllä kertonut mitä ja kuinka haluaa...) niin väistämättä halut loppuvat.

Ja taas on mies haukkumassa naista pihtariksi. 

Miten tämä on miehille käsitttämätön yhtälö?

Vierailija
90/104 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tarvitse ei-seksiä-naista yhtään mihinkään. Se että olen jättänyt kolme ei-seksiä-naista ei ole mitään vihaa, vaan paras mahdollinen ratkaisu kummallekin.

Vierailija
91/104 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tarvitse ei-seksiä-naista yhtään mihinkään. Se että olen jättänyt kolme ei-seksiä-naista ei ole mitään vihaa, vaan paras mahdollinen ratkaisu kummallekin.

Miten niistä normaaleista naisista on tullut ei-seksiä-naisia sinun käsissäsi? Oikein kolme kappaletta. Eivät taida jäädä viimeisiksi.

Vierailija
92/104 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ne halut pysyvät naisilla tai miehilläkään alun tasolla. Minulla oli kerran sellainen suhde, että mies ilmoitti että jos ei saa aina kun haluaa niin suhde loppuu. Rakkauden janoisena sitten annoin. Aloin vähitellen vihata miestä ja seksiä ja ero tuli. Jos antaa ilman himoa niin se on pahinta myrkkyä suhteelle. 

Vierailija
93/104 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sun pitäis älytä vaihtaa miestä.

Vierailija
94/104 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta! Alunperin ollaan rakastuneita, ja mies haluaa panna ja panna, ja saakin niin tehdä. Mutta jossain vaiheessa nainenkin älyää, että hänkin haluaa nauttia seksistä, eikä olla vaan pantavanamiehen mieliksi.

Ja kun ja jos se mies ei sitä älyä (ja nainen kyllä kertonut mitä ja kuinka haluaa...) niin väistämättä halut loppuvat.

Ja taas on mies haukkumassa naista pihtariksi. 

Miten tämä on miehille käsitttämätön yhtälö?

Miten sä aina vaan uudestaan ajaudut noihin suhteisiin? Miksi et voi oppia edellisistä virheistäsi?

Vierailija
95/104 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää sillä tavalla kuluttavaa että toisen haluttomuus ei saisi herättää minussa mitään tunteita. Ilmapiirin pitäisi pysyä 24/7 positiivisena ja iloisena, riippumatta siitä onko makuuhuoneen puolella taaskaan tapahtunut yhtään mitään. Kaikki keskusteluyritykset aiheesta ovat toisen mielestä painostusta, mikä ei tietenkään kenenkään haluja lisää. Kaikki aiheen tiimoilta heräävät tunteet on syytä pitää itsellään, mutta mielellään niitä ei saisi olla ollenkaan. Ei auta että menee nieleskelemään kyyneleitä toiseen kerrokseen, jos puoliso arvaa että siellä nieleskellään kyyneleitä taas haluttomuuden vuoksi. Sellainen kun on painostusta ja henkistä väkivaltaa. 

Sen verran hän muutaman vuoden jälkeen suostui tekemään että hankki lääkkeet suoritusvaikeuksiin. Enää pitäisi kiinnostaa kokeilla niitä. 

Vierailija
96/104 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin ne halut pysyvät naisilla tai miehilläkään alun tasolla. Minulla oli kerran sellainen suhde, että mies ilmoitti että jos ei saa aina kun haluaa niin suhde loppuu. Rakkauden janoisena sitten annoin. Aloin vähitellen vihata miestä ja seksiä ja ero tuli. Jos antaa ilman himoa niin se on pahinta myrkkyä suhteelle. 

Miksi kukaan alkaa moiseen suhteeseen? Kysynpähän vaan?

Vierailija
97/104 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun en ole koskaan tuntenut spontaania halua (en tiedä mitä se panetus on josta puhutte) niin en osaa samaistua. Kun toinen ominaisuuteni on orgasmiherkkyys eli saan orgasmin helposti monin eri tavoin niin olen aina kuitenkin seksistä nauttinut enkä siksi siitä koskaan kieltäytynyt. Ajan mittaan olen jopa opetellut tekemään aloitteita, vaikka tosiaan siinä on se haaste että en tunne halua. 

Joo, ymmärrän että olen varmasti vähemmistössä. 

Vierailija
98/104 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan alkaa moiseen suhteeseen? Kysynpähän vaan?

Eikös tuo tuossa kerrottu? Rakkauden jano oli syy.

Kaikki haluavat rakkautta. Monet eivät osaa sitä antaa. Eivät edes tiedä mitä se on.

Vierailija
99/104 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niistä normaaleista naisista on tullut ei-seksiä-naisia sinun käsissäsi? Oikein kolme kappaletta. Eivät taida jäädä viimeisiksi.

Yksi vaati lasta, vaikka suhteemme alussa sovittiin ettei lapsia hankita, ja pönkitti vaatimustaan pihtaamalla. Kaksi muuta vanhenivat vaihdevuosivaivaiseksi noin 45v ikäiseksi, josta tunnetusti seuraa .kotiseksin totaali päättyminen.

Vierailija
100/104 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi vaati lasta, vaikka suhteemme alussa sovittiin ettei lapsia hankita, ja pönkitti vaatimustaan pihtaamalla. Kaksi muuta vanhenivat vaihdevuosivaivaiseksi noin 45v ikäiseksi, josta tunnetusti seuraa .kotiseksin totaali päättyminen.

Yksinkertainen mies, yksinkertaiset selitysmallit.