Äiti, 38, jätti lapset yöksi yksin kotiin ja lähti baariin – aamulla ovella oli poliisi
"Äiti, 38, jätti lapset yöksi yksin kotiin ja lähti baariin – aamulla ovella oli poliisi"
Jahas, hämmästyttää. Siis myös 15-vuotia oli jätetty tuomion mukaan heitteille???
15-vuotiaana leski-äitini lähti pariksi kuukaudeksi USA:n veljensä kuolinvuoteelle. Sen aikaa pidin maatilaa ja 1000 kanan kanalaa pyörimässä ja kenellekään ei edes juolahtanut mieleen, että olisin ollut jotenkin "heitteillejätetty". Ja nyt kaupunkioloissa tilanne onkin jonkun mielestä niin dramaattinen, että piti poliisit hälyttää paikalle.
Huoh ja Jösses....
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Tärkein kysymys: Missä oli lasten isä ja miksi hän ei ollut hoitamassa omia lapsiaan?
Tais olla tuo nainen yyhoo joka on lähtenyt jahtaamaan kuplivaa tunnetta?
Vierailija kirjoitti:
Hyi, miten oksettava "äiti". Lapsilla parempi jos tuollaista juoppoa ei tarvis katella
Voi Jeesus nyt ei eletä missään inseleiden nat-zi Saksassa!!! Äideillä on lupa lähteä tuulettamaan ihan milloin huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Äiti sai kunnon kännit ja kenties mustaa munaa päälle..se oli sen arvoista..kyllä ne kersat pärjää kotona..
Näinhän se meni. Jännä lukea ketjua, joissa suurin osaa tunnustaa äitinsä olevan juoppo lut ka, joka juoksi joka kyrvän perässä. Ihan hyvin me lapset pärjättiin.
Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Monessa perheessä ryypätään vkl. Ja lapset paljon pienempiä.
Ja tämäkö on sitten jotenkin hyvä asia Urpo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, miten oksettava "äiti". Lapsilla parempi jos tuollaista juoppoa ei tarvis katella
Voi Jeesus nyt ei eletä missään inseleiden nat-zi Saksassa!!! Äideillä on lupa lähteä tuulettamaan ihan milloin huvittaa.
Mikä sulla on hätänä? Oliko äitisi mielisairas ja isä alkoholisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jättänyt 12-vuotiaan yksin kotiin yövuorojen ajaksi. Olisin näköjään ansainnut syytteen.
todellakin olisit. lasta ei kotiin yksin jätetä.
ja 15 vuotiaan voi jättää , mutta 15 ei voi huolehtia alakoulu ikäisestä.
sairasta miten aikuiset jättää lapsia yksin! ja menee ryyppään. jos haluaa mennä baariin, niin pitää hommata lapsen vahti.
häpeä jos osaat sinäkin.
Uli Uli inseli. Tee lapsi ja kasvata ihan miten itse haluat, tosin inseleille voi olla vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä ja jättää lapset pärjään omin nokin. Koska viina ja muna tekee näiden yh jätteiden surkeasta elämästä hetkellisesti parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jättänyt 12-vuotiaan yksin kotiin yövuorojen ajaksi. Olisin näköjään ansainnut syytteen.
Et ole sopiva vanhemmaksi. Miksi teit lapsen jos et halua edes huolehtia hänestä? Taidat olla taas joku yh -jäte?
Viina ja aivot alapäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sairasta miten aikuiset jättää lapsia yksin! ja menee ryyppään. jos haluaa mennä baariin, niin pitää hommata lapsen vahti.
häpeä jos osaat sinäkin.
Uli Uli inseli. Tee lapsi ja kasvata ihan miten itse haluat, tosin inseleille voi olla vaikeaa.
Mikä yh -jäte tänne tuli uliseen. Laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti sai kunnon kännit ja kenties mustaa munaa päälle..se oli sen arvoista..kyllä ne kersat pärjää kotona..
Näinhän se meni. Jännä lukea ketjua, joissa suurin osaa tunnustaa äitinsä olevan juoppo lut ka, joka juoksi joka kyrvän perässä. Ihan hyvin me lapset pärjättiin.
Joopa joo.
Juuri näin. Hyvät naiset, älkää ryhtykö seksisujteisiin yhtään kenenkään miehen kanssa! Pysykää puhtaana koko ikänne! Kunnon nainen ei halua ikinä seksiä, miehen kosketus pilaa naisen!
Vai mitenkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryypätä voi kotonakin, tulee halvemmaksikin, ellei sitten mennyt kapakkaan kullinperässä niinkuin naiset yleensä.
Ei ole ok ryypätä lasten läsnäollessa.
Joten naisen ratkaisu siihen jättää heitteille👍
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa tuo menneiden muistelu täällä... Maailma on nyt ihan toinen. Ja on ihan eri asia, jos olet suunnitellusti ollut yksin sisarustesi kanssa. Tässä äiti kännäs, riiteli miesystävän kannsa ja lähti litomaan kotoa. Mutta joo, sehän on pieni juttu, kun 1960-luvullakin niin tehtiin. Olin minäkin siskoni kanssa viikonkin kaksin, kun vanhemmat lähti reissuun. Se ei ole mitään verrattuna tuon jutun äitykkään.
Ihan kuule vielä 10-20 vuotta sitten 15 vuotias pärjäsi yksin ja nuorempien kanssa hyvinkin. Nyt on jotenkin avuttomia vaikka on kännykät kaikilla. On se yks iso V kun äiti ei saa enää juhlia, kun leimataan juopoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Alkoholistit ovat kuvottavaa pohjasakkaa.
Ajatella jos ei olisikaan ryypännyt vaan käynyt Tupakalla!
Tupakka on pahin kaikista. Onneksi ne on piilotettu kaappeihin ja varustettu ruumiiden kuvilla.
Alkot taas on Karkkihyllyjen vieressä. Ja makuja on lapsillekkin maistuvia.
Aika sairasta kun ajattelee.
"15-vuotiaana leski-äitini lähti pariksi kuukaudeksi USA:n veljensä kuolinvuoteelle. Sen aikaa pidin maatilaa ja 1000 kanan kanalaa pyörimässä ja kenellekään ei edes juolahtanut mieleen, että olisin ollut jotenkin "heitteillejätetty"."
Nuorena on äitisi leskeksi jäänyt. Toivottavasti osasit jo kävellä edes jollain lailla, ettet konttaamalla joutunut käymään navetalla ja kanalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Alkoholistit ovat kuvottavaa pohjasakkaa.
Ajatella jos ei olisikaan ryypännyt vaan käynyt Tupakalla!
Tupakka on pahin kaikista. Onneksi ne on piilotettu kaappeihin ja varustettu ruumiiden kuvilla.
Alkot taas on Karkkihyllyjen vieressä. Ja makuja on lapsillekkin maistuvia.
Aika sairasta kun ajattelee.
2030 Suomi kokeilee Tupakan kieltolakia. Katsotaan miten toimii.
Viinan kanssahan sitä jo kokeiltiin. Menestys oli huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa tuo menneiden muistelu täällä... Maailma on nyt ihan toinen. Ja on ihan eri asia, jos olet suunnitellusti ollut yksin sisarustesi kanssa. Tässä äiti kännäs, riiteli miesystävän kannsa ja lähti litomaan kotoa. Mutta joo, sehän on pieni juttu, kun 1960-luvullakin niin tehtiin. Olin minäkin siskoni kanssa viikonkin kaksin, kun vanhemmat lähti reissuun. Se ei ole mitään verrattuna tuon jutun äitykkään.
Ihan kuule vielä 10-20 vuotta sitten 15 vuotias pärjäsi yksin ja nuorempien kanssa hyvinkin. Nyt on jotenkin avuttomia vaikka on kännykät kaikilla. On se yks iso V kun äiti ei saa enää juhlia, kun leimataan juopoksi.
Juopon yh jätteen ulinaa, kun ei saa viinaa ja mustaa munaa. Miksi teit lapsia jos päihteet kiinnostaa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Tärkein kysymys: Missä oli lasten isä ja miksi hän ei ollut hoitamassa omia lapsiaan?
Mitä v###n väliä? Ja miksi meidän se pitäisi tietää? Itse hän te ne isät vallitsette joten opetelkaa ottamaan vastuuta ja elämään valintojen ne kanssa.
"Missä isät?" Voi vit-tu mikä idiootti kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Ja pikkulapsille tarkoitetulla leikkialueella viettää aikaa nuorisoa joka kuuluisi nuorisotiloihin. Tytöillä jo aikuisen naisen muodotkin ja laskee liukumäkeä!
Kuuluisi Ahmedin vierelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
häpeä jos osaat sinäkin.
15-vuotias saa päättää työstä ansaitsemiensa rahojen käytöstä ja muuttaa opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, mutta ei saa olla yötä yksin kotona. Tai hoitamassa 7-vuotiasta sisarustaan. Onko tässä mitään järkeä?
Minä olin tuon ikäisenä palkattu lastenvahti. Ajat on toki muuttuneet, mutta silti.
"Lisäksi hänet määrättiin maksamaan nuoremmalle tyttärelleen kärsimyksestä 1 000 euroa viivästyskorkoineen."
Mitä jos tyttö haluaakin palauttaa rahat äidilleen? Saako tehdä niin?