Lue keskustelun säännöt.
Ärsyttääkö Tesla?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää se kun ihmiset ei tajua sähkömagneettisen saasteen vaaroja. Teslassa on vitkuttimia niin paljon että ajat käytännössä mikroaaltouunilla. Oletko mitannut sähkökentät auton sisältä? Oletko ottanut selvää mitä altistuminen niille tekee? En laittaisi ikimaailmassa lapsiani sellaisen kyytiin.
Pidä tää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei tietenkään ärsytä. Oma moka, jos on ostanut Teslan kullin jatkeeksi silloin kun se muka oli statussymboli. Häviää muille sähköautoille ihan joka osa-alueella ja nyt se mainekin vähän niin ja näin.
Ei teslassa mikään ärsytä, mutta kuskit kylläkin. Ajavat jatkuvasti alinopeutta ja tukkivat tien koslillaan. Eikö sen mittarin voisi säätää kohdalleen ja ajaa nopeusrajoitusten mukaan?