Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö Tesla?

Vierailija
09.05.2026 |

Mikä siinä niin ärsyttää?

t. tesla kuski

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli aijemmin Toyota corolla hybrid ja nyt tämä model 3, eniten yllättää se miten paljon vaikeampaaa Teslan myyminen on tojotaan nähden, nyt kun olen taas vaihtamassa.

Vierailija
62/83 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tesloja on niin paljon urakalla haukuttu, että ei ärsytä. Kalliit autot ovat aina olleet yliarvostettu asia monien autohullujen elämässä. 

Ei Tesla ole kallis auto. Tai no on sillä pari kalliimpaakin mallia, mutta yleiset mallit ovat edullisia sähköautoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pari päivää sitten oli iltapäivälehdissä juttua kuinka tesloilla on korkeat hylkäysprosentit katsastuksissa.

Luitko jutusta muuta kuin otsikon?

Vierailija
64/83 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli aijemmin Toyota corolla hybrid ja nyt tämä model 3, eniten yllättää se miten paljon vaikeampaaa Teslan myyminen on tojotaan nähden, nyt kun olen taas vaihtamassa.

Tepolla on taas uusi mielikuvitusauto 😂

Vierailija
65/83 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heh tosi halpa

Vuoden 2026 alussa uusien Tesla Model S Plaid -mallien hinnat Suomessa asettuvat tyypillisesti yli 130 000 euron tuntumaan

Tesla Model S Plaid on maailman nopeimmista autoista. Sen hinta on murto-osa vastaavan suorituskyvyn autoihin verrattuna

Vierailija
66/83 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teslan uuden korkeajänniteakun vaihto maksaa tyypillisesti noin 13 000 – 20 000+ euroa (tai dollareissa, usein $13k-$20k+) mallista ja akun koosta riippuen. Käytännössä hinta voi nousta jopa 25 000 euroon.

Akun korjaus maksaa muutaman tonnin. Kysypä Teppo, mitä maksaa moottorin vaihtaminen Veholla 500 hv mersuun 🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/83 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teslan uuden korkeajänniteakun vaihto maksaa tyypillisesti noin 13 000 – 20 000+ euroa (tai dollareissa, usein $13k-$20k+) mallista ja akun koosta riippuen. Käytännössä hinta voi nousta jopa 25 000 euroon.

Akun korjaus maksaa muutaman tonnin. Kysypä Teppo, mitä maksaa moottorin vaihtaminen Veholla 500 hv mersuun 🤪

Teslan korkeajänniteakun korjaus maksaa Suomessa erikoistuneissa korjaamoissa tyypillisesti alkaen noin 5 000 – 6 000 euroa (esim. yksittäisten kennojen vaihto). Jos koko akusto on vaihdettava uuteen, hinta voi nousta jopa 15 000 – 25 000 euroon

 

Ikävämpää on se ettei Akun kuntoa voi etukäteen tietää.

SOH arvo kertoo jotain mutta ei paljasta onko lommoja, ruostetta tai kosteutta akustossa. Ja korjauksen hinnat voivat yllättää sähkö autoissa, osia voi joutua odottaa tai ei saa lainkaan. 

Teslan saippuakuplia taino saippualaatikoita kivireen ominaisuuksilla ei voi verrata Mersun.

T. E-mersun omistaja

Vierailija
68/83 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Mulle se on se ja sama millä autolla muut ajaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/83 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi syytä miksi ärsyttäisi.

Vierailija
70/83 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Teppo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/83 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikakallista  jos Mustapekka osuu.

Käytettyä ei uskalla.

Uutta ei varaa eikä kannatusta ostaa, akkujen hintojen laskiessa voi olla asia toinen. Tosin menee viisvuotta?

 

https://www.motorbiscuit.com/broken-tesla-model-3-battery-pack-can-cost…

Vierailija
72/83 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tesla, kahvikapselikeitin, airfryer ja leipäkone on turhakkeita.

Ei se tarkoita että jos sinulla ei ole niitä niin silloin ne on turhakkeita, sitä sanotaan kateellisuudeksi vain 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/83 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo aikeissa hankkia Teslan, mutta sitten Elon Musk alkoi pelleilemään ja meni maku koko merkistä.

Vierailija
74/83 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Teppo?

Erään sähköautoilijan mielikuvituskaveri...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/83 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tesla, kahvikapselikeitin, airfryer ja leipäkone on turhakkeita.

Ei se tarkoita että jos sinulla ei ole niitä niin silloin ne on turhakkeita, sitä sanotaan kateellisuudeksi vain 

Miksi joku olisi jollekkin Leipäkoneelle Teslalle tai Airfryerille kateellinen?

Vierailija
76/83 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miks antaisin jonkun automerkin mennä ihon alle?

Vierailija
77/83 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli aijemmin Toyota corolla hybrid ja nyt tämä model 3, eniten yllättää se miten paljon vaikeampaaa Teslan myyminen on tojotaan nähden, nyt kun olen taas vaihtamassa.

Mitä horiset, käytetyt sähköautot revitään käsistä.

Vierailija
78/83 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teslat ei näy kunnolla. Jostain syystä muutoinkin sähköautot on pimeitä ja se ärsyttää kyllä kun tottunut edessäajavien takavaloihin.

Newsflash: autoissa on olleet takavalot pimeänä vuodesta 2011 kun huomiovalodirektiivi tuli voimaan.

 

Sinne PersHikiälle missä kaikki ajaa ysärirotistkoilla tieto ei ole vielä kiirinyt.

Vierailija
79/83 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se kun ihmiset ei tajua sähkömagneettisen saasteen vaaroja. Teslassa on vitkuttimia niin paljon että ajat käytännössä mikroaaltouunilla. Oletko mitannut sähkökentät auton sisältä? Oletko ottanut selvää mitä altistuminen niille tekee? En laittaisi ikimaailmassa lapsiani sellaisen kyytiin.

Vierailija
80/83 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyreitin tukkeeksi parkkeerattu Tesla ärsytti tänään aika paljonkin, muuten menee luokkaan hupinsa kullakin. Kieltämättä mikä tahansa muukin kulkureitin tuke ärsyttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän