Lue keskustelun säännöt.
Persujen uusi logo, mitä mieltä?
09.05.2026 |
Olihan se aiempi ihan karmea, ruotsin väreissä. Mutta mulla tuli uudesta jostain syystä mieleen Photoshop, tai yleisesti joku ohjelmakuvake. Vieressä voikukka, tuo kitkerä rikkaruoho, pihanomistajien painajainen josta ei pääse eroon millään. Ei edes mitenkään tyyliteltynä kuten vaikka Kokoomuksen logo, vaan siihen päälle läntätty vektorigrafiikka. Onkohan nyt liian neitimäinen osalle heistä? Persu isäni sanoo aina että kukat on homojen hommaa.
Kommentit (64)
Miksei ne voi käyttää ammattilaisia noissa brändihommissa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nättihän se uusi logo on. Ja saatiin sille uusi lajinimikin, riikkaruoho, joka on ihan osuva. Sääli vain sitä voikukkaa, että joutui tuommoiseen käyttöön.
Voikukka tuhoaa leviämisellään luonnon monimuotoisuuden ja siten koko ekosysteemin, eli lopulta tuhoaa myös omat elinmahdollisuutensa, jää vain kuollut maa. Sopii Persuihin.