Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persujen uusi logo, mitä mieltä?

Vierailija
09.05.2026 |

Olihan se aiempi ihan karmea, ruotsin väreissä. Mutta mulla tuli uudesta jostain syystä mieleen Photoshop, tai yleisesti joku ohjelmakuvake. Vieressä voikukka, tuo kitkerä rikkaruoho, pihanomistajien painajainen josta ei pääse eroon millään. Ei edes mitenkään tyyliteltynä kuten vaikka Kokoomuksen logo, vaan siihen päälle läntätty vektorigrafiikka. Onkohan nyt liian neitimäinen osalle heistä? Persu isäni sanoo aina että kukat on homojen hommaa.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikukka tuhoaa leviämisellään luonnon monimuotoisuuden ja siten koko ekosysteemin, eli lopulta tuhoaa myös omat elinmahdollisuutensa, jää vain kuollut maa. Sopii Persuihin.

Vierailija
62/64 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ne voi käyttää ammattilaisia noissa brändihommissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättihän se uusi logo on. Ja saatiin sille uusi lajinimikin, riikkaruoho, joka on ihan osuva. Sääli vain sitä voikukkaa, että joutui tuommoiseen käyttöön.

Vierailija
64/64 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista riikka 💩💩💩!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi