Amerikan meininki suomessa: Teijo "putosi" ja satutti pikkasen itsensä. Vaatii nyt 3,5 miljoonaa ja lähi-tapiolaa konkurissiin.
Teijo kertoo Ilta-Sanomille, että taustalla on se, että hän loukkaantui helmikuussa 2011 asunto-osakeyhtiön hiekoittamattomalla pihalla, kun hän oli tulossa työneuvottelusta. Kaatumisessa Teijo löi päänsä maahan, sai aivovamman, niskan retkahdusvamman ja olkapäävamman ja tuli kertalaakista täysin ja pysyvästi työkyvyttömäksi.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Yhtä asiaa todella ihmettelen. Miten pitkän työuran tehneen juristin työkyvyttömyyseläke voi olla vain 2600 euroa kuukaudessa? Mulla ei ole juuri työhistoriaa ja aina ollut pieni palkka, mutta mun työkyvyttömyyseläke on silti 1500 euroa.
Määräytyykö tuo eläke yrittäjällä itse ilmoitettujen tulojen perusteella? Onko tuo tarkoituksella ilmoittanut liian pienet tulot vuosikausia, jotta ei tarvitsisi maksaa niin paljoa eläkemaksuja ja nyt harmittaa, kun joutuu elämään valintojensa kanssa?
On kai hän maksanut kunnolla YEL-vakuutusta, jos tapaturmaeläkesumma yli satatonnia vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että joku jaksaa taistella oikeuksistaan.
Onko oikeasti hyvä, että joku käyttää loppuelämänsä tällaiseen? Ei hän edes ehtisi niitä rahoja käyttää ja mukaansa niitä ei saa, kun kuolee.
Onko oikeasti hyvä, että maksat kalliita vakuutuksia vakuutusyhtiölle turhaan. Sitten kun korvaamisen aika tulee vetäytyy vakuutusyhtiö korvausten maksusta kokonaan?
Miten olisi, jos ajaisit kolarin ja vakuutusyhtiö kieltäytyisi kerta kaikkiaan korvaamasta? Ethän sinä oikeastaan auto tarvitsekaan, niin mitä siinä märiset.
Raha kelpaa, mutta sopimukset eivät pidä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä asiaa todella ihmettelen. Miten pitkän työuran tehneen juristin työkyvyttömyyseläke voi olla vain 2600 euroa kuukaudessa? Mulla ei ole juuri työhistoriaa ja aina ollut pieni palkka, mutta mun työkyvyttömyyseläke on silti 1500 euroa.
Määräytyykö tuo eläke yrittäjällä itse ilmoitettujen tulojen perusteella? Onko tuo tarkoituksella ilmoittanut liian pienet tulot vuosikausia, jotta ei tarvitsisi maksaa niin paljoa eläkemaksuja ja nyt harmittaa, kun joutuu elämään valintojensa kanssa?
On kai hän maksanut kunnolla YEL-vakuutusta, jos tapaturmaeläkesumma yli satatonnia vuodessa.
Tapaturmaeläke lasketaan tapaturmaa edeltävän vuoden ansioiden perusteella? Ei koko työuran.
Joku tässä ei oikeasti täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti hyvä, että joku käyttää loppuelämänsä tällaiseen? Ei hän edes ehtisi niitä rahoja käyttää ja mukaansa niitä ei saa, kun kuolee.
Onko oikeasti hyvä, että maksat kalliita vakuutuksia vakuutusyhtiölle turhaan. Sitten kun korvaamisen aika tulee vetäytyy vakuutusyhtiö korvausten maksusta kokonaan?
Miten olisi, jos ajaisit kolarin ja vakuutusyhtiö kieltäytyisi kerta kaikkiaan korvaamasta? Ethän sinä oikeastaan auto tarvitsekaan, niin mitä siinä märiset.
Tämä mies on saanut jo lähemmäs miljoona euroa, ei ole jäänyt ilman korvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaturmaeläke lasketaan tapaturmaa edeltävän vuoden ansioiden perusteella? Ei koko työuran.
Hänellä on ollut hyvät tulot, joten helposti tulee tuon verran tapaturmaeläkettä tuon verran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies on saanut jo lähemmäs miljoona euroa, ei ole jäänyt ilman korvauksia.
Ei ole saanut korvausta, mistä on YEL-vakuutusta maksanut.
Ap olet pösilö. Lue se juttu ajatuksella.
Saattaisi aika moni "kaatua" jos tulisi miljonääriksi eikä tarvis koskaan tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Saattaisi aika moni "kaatua" jos tulisi miljonääriksi eikä tarvis koskaan tehdä töitä.
Summa riippuu paljon niitä vakuutuksia maksat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on ollut hyvät tulot, joten helposti tulee tuon verran tapaturmaeläkettä tuon verran vuodessa.
Mutta työkyvyttömyyseläkettä vain 2600 euroa. Se tuossa on ihan älyttömän outoa.
rahat kuuluu vammautuneelle teijolle. vakuutusyhtiöt kiusaa aivovammaisia ja tähän on valtion puututtava.jos vakuutus ei korvaa vakuutusyhtiö ei ole muuta kuin huijari ja kusettaja ja kela voi hoitaa myös vakuutukset sitten tai kiinan temu vakuutukset suomeen.
vakuutusyhtiöt kiusaa erityisesti aivovammaisia, monisairaita ja vähävaraisia. tämä on alhaista ja silkkaa pahuuttta. 300 ihmistä tehnyt potilas sivustojen mukaan itsarin vakuutusyhtiön kiusaamisen takia.
lähi tapiola on yksi pahimmista. haastaa oikeuteen asiakkaita eikä maksa. boikottiin koko yhtiö.
tulee mieleen sähköyhtiö joka penää eläkeläisiltä satoja tuhansia euroja