Lue keskustelun säännöt.
Työtön saa 800e/kk, kotiäiti 378e/kk, onko tasapuolista kohtelua?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiäitiys on valinta. Mieshän silloin elättää. Eli todellisuudessa saa paljon enemmän, koska mies maksaa kaikki asumiskulut, autojen kulut, ruokalaskut, matkat jne.
Nykyään monet kotiäidit on eronneita. Yhteiskunta elättää.
No tuolloin kotiäiti saisi enemmän.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kotiäiti saa 0e.