Työtön saa 800e/kk, kotiäiti 378e/kk, onko tasapuolista kohtelua?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että kaikki tuet pois. Jos kotiäiti elää lapsensa kanssa 300 eurolla, niin silloin voi elää työtönkin. Ei täällä nyt kukaan ole toistaan parempi. Työttömyyskin on oma valinta. Aina voi alkaa yrittäjäksi.
Työttömyys ei tosiaan ole mikään oma valinta. Olet vähän juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että kaikki tuet pois. Jos kotiäiti elää lapsensa kanssa 300 eurolla, niin silloin voi elää työtönkin. Ei täällä nyt kukaan ole toistaan parempi. Työttömyyskin on oma valinta. Aina voi alkaa yrittäjäksi.
Ei voi alkaa yrittäjäksi
Tietysti voit alkaa yrittäjäksi. Ihan oma valinta, ja alkuun saa vielä starttirahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kotiäitiys on valinta. Mieshän silloin elättää. Eli todellisuudessa saa paljon enemmän, koska mies maksaa kaikki asumiskulut, autojen kulut, ruokalaskut, matkat jne.
On se miehenkin valinta että lisääntyy. Ei nainen siihen pakota. Ja jos päättää lisääntyä niin miehen on hyvä ymmärtää että vauva vie naiselta paljon resursseja, ei vauvaa voi heti laittaa päiväkotiin eikä äiti jatkaa töitä kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiäitiys on valinta. Mieshän silloin elättää. Eli todellisuudessa saa paljon enemmän, koska mies maksaa kaikki asumiskulut, autojen kulut, ruokalaskut, matkat jne.
Nykyään monet kotiäidit on eronneita. Yhteiskunta elättää.
Niinpä, koska isät eivät kanna vastuuta omista lapsistaan.
Tilastothan ei tuota tue vaan naiset eroaa yli 70 prosenttia eroista.
Miksi kotiäitiydestä pitäisi saada mitään tukea?
Sama raha kaikille. Ei tarvitse työtön enempää kuin kotiäiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään monet kotiäidit on eronneita. Yhteiskunta elättää.
Niinpä, koska isät eivät kanna vastuuta omista lapsistaan.
Joku vastuu sillä naisellakin on, millaisen miehen lasten isäksi valitsee.
mikähän tämä suomalaisten viha työttömiä kohtaan on? 10-20 vuoden päästä me ollaan kaikki Suomessa työttömiä
Vierailija kirjoitti:
Sama raha kaikille. Ei tarvitse työtön enempää kuin kotiäiti.
Rahaa saa alle 3-vuotiaan lapsen kotihoitoon. Ei se nyt ikuisesti jatku ja hoito on yhteiskunnalle edullisempaa kuin päiväkodissa.
Työtön saa 595 verojen jälkeen, kotiäiti voi kateellisena ilmoittautua työkkäriin, niin saa vähän enemmän. Sinulla on mies, koska olet kotiäiti joka elättää teidån perheen
No ei kotiäiti saa noin vähän, ja työtötn ei saa mitään 800 evaan 595
Vierailija kirjoitti:
mikähän tämä suomalaisten viha työttömiä kohtaan on? 10-20 vuoden päästä me ollaan kaikki Suomessa työttömiä
Laiskuuttahan se loppuviimein on, koska jokainen pystyisi itse työllistämään itsensä halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Kotihoidontuki on verojen jälkeen n. 250 e+lapsilisä 94 e. Muuta tukea ei tule. Jos oletus on, että äiti ja lapsi elävät tuolla rahalla, niin sitten varmaan työtönkin elää samalla summalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotihoidontuki on verojen jälkeen n. 250 e+lapsilisä 94 e. Muuta tukea ei tule. Jos oletus on, että äiti ja lapsi elävät tuolla rahalla, niin sitten varmaan työtönkin elää samalla summalla.
Olen elänyt 400e/kk työttömänä. Kun en saanut tt-tukea kun oli säästöjä. Ja säästöjäni en käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskuuttahan se loppuviimein on, koska jokainen pystyisi itse työllistämään itsensä halutessaan.
Mikset sitten osta taidettani, jos alan taideyrittäjäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten osta taidettani, jos alan taideyrittäjäksi?
Mikset osta taidettani... uli, uli.
Kodinhoidontuella ei ole pakko olla. Maailma on täynnä lapsia jo nyt ja osa kuoloo nälkään. Läheskään kaikki työttömät eivät saa mitään tukea. Ei tuki ole mikään automaatio nykyisin.
Ei päivää ettei tuo työtön hullu ap provoile täällä haukkumisaloituksiaan Poistoon !
Ei voi alkaa yrittäjäksi