Kesäloma?
Milloin sinulla on kesäloma, minkä pituinen, oletko tyytyväinen siihen?
Kommentit (49)
Alkaa 27.7. Neljä viikkoa. Eli elokuu vuorossa. On hyvä ajankohta. Meillä on kesälomakuukaudet kesä-elo ja ne vuorottelee.
Syyskuussa neljä viikkoa. Olen tyytyväinen.
Olen kesälomalla 18.6-4.8 ja olen tyytyväinen vaikka toki elokuukin olisi kiva viettää lomaillen, mutta kaikkea ei voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kesälomaa
Ilmeisesti oma valintasi? Tai olet työtön tms.
21.12.-24.1. on mun kesäloma, matka on jo varattu etelän lämpimään. Passaa työnantajallekin oikein hyvin kun joulun jälkeinen aika on meillä vuoden hiljaisinta heinäkuun jälkeen.
Katkaisen työsuhteen kesäksi. Taukoa on 3 kk, kertyneet lomat otan rahana. Olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
21.12.-24.1. on mun kesäloma, matka on jo varattu etelän lämpimään. Passaa työnantajallekin oikein hyvin kun joulun jälkeinen aika on meillä vuoden hiljaisinta heinäkuun jälkeen.
23.12-7.1 itsekin lomalla, pähkäilen vielä viettäisikö kotimaassa kys ajan vai missä eli matkakohde mietinnässä🤔
-6-
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää lomaa.
Kysymys ei siis koskenut sinua.
Lomaa heinäkuussa, syyskuussa, marraskuussa ja varmaan myös joulu-tammikuussa. Itse valittuina sopivina jaksoina ja matkavarauksia tehty jo. Toivottavasti maailmassa on matkailu mahdollista syksyllä ja aina. Varmaahan se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Lomaa heinäkuussa, syyskuussa, marraskuussa ja varmaan myös joulu-tammikuussa. Itse valittuina sopivina jaksoina ja matkavarauksia tehty jo. Toivottavasti maailmassa on matkailu mahdollista syksyllä ja aina. Varmaahan se ei ole.
Ja kaikki nuo kesälomaa?
Koska sitähän kysyttiin.
Emme tiedä vielä kesälomia. Olen toivonut kesäkuuta.
Tarhantäti
Taitaa koko kesä mennä lomaillessa kun ei kukaan ota töihin. Olis kesätyöt kiinnostanut jos/kun en näköjään vakkaripaikkaa onnistu saamaan. No ei voi mitään.
Tänä vuonna olen keskikesän vuorossa eli aloitan juhannuksen jälkeen. 6 viikon loma, olen vuorotyöläinen. Ens kesänä sit loppukesän vuoro elokuun alusta syyskuulle ja sitä seuraavana kesänä vuosilomakauden alku eli toukokuusta kesäkuun loppuun. Kiertävät lomavuorot on raaka mutta oikeudenmukainen systeemi.
Ei ole lomat vieläkään selvillä. Pitäisi alkaa kesäkuun alusta, mutta varhaiskasvatuksessa tämäkin, että ei tiedetä kesälomista, on mahdollista. Kuten kaikki muukin paska.
Sain säästää talviloman kesään niin nyt alkukesästä 1 viikon setti ulkomailla, loppukesästä 2 viikon setti ulkomailla ja syksyllä 2viikon setti ulkomailla. Muuten kesän töissä.
27.7. alkaen 4 viikkoa, olen tyytyväinen