Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään
Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.
Kommentit (340)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista on tullut jotenkin nirsompia.
Anton Ekman olet entistäkin juopompi, läskimpi, tyhmempi ja velkaisempi. Vika on sinussa, ei naisissa. Et itsekään ottaisi läskiä juoppoakkaa, joka on kuolemaansa saakka ylivelkaantunut kitisijä.
Varmasti onkin vika mussa. Monilla on velkaa ja myös urheilen nyt. Oletpa ilkeä. Mene pois täältä
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun siististi yleensä on jotai valkostaki, mustat farkut, tennarit, laitan hiukset geelillä lakkaa hajusteita, ei vain oikein ymmärrä naisia.
Sinun pitää ymmärtää itseäni ennen kuin voit ymmärtää muita.
Mulla on Kuopiossa tuttu, joka sopii Allulle. 70-vuotias ulosotossa oleva ravintola-alan eläkeläinen, joka pummii rahaa ja kiukuttelee. Nimi on Aila. Aila ostelee pieniä, typeriä rotukoiria ja rihkamasormuksia ym. vaikkei hänellä ole aina rahaa ruokaan. Tyhjensi äitinsä omaisuudesta ja möi sen Torissa. Laittoi äitinsä hoitokotiin ja hylkäsi. Jätti poikansa lapsina näiden isälle ja liehui muiden miesten matkassa. Väijyy varakkaita pappoja golf-greenien vieressä. Eikä ole mistään vastuussa.
Taas tämä sama aihe ja sama kirjoittaja. Oletko tosissasi? Oletko mennyt lavatanssikurssille? Tuollainen itsensä kehuminen on vastenmielistä. Makuja on monenlaisia!
Mene tansseihin!
Kysymys on että etsitkö vain seksiseuraa (jos näin on niin sinun täytyy olla taitava seksissä) vai loppuelämän kumppanin? Se on niin mustavalkoista. Jos et pysty sitoutumaan ja olet sitoutumiskammoinen kehottaisin sinua sitten lyhyisiin suhteisiin (jos niissäkään edes onnistut).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko naiset vääränlaisia vai yritänkö liian vaativia
Älä laita mitään kriteereitä, vain sukupuoli.
Eikä sekään niin nuukaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti keski-ikäiset sinkut miehet jäävät taka-alalle jos eivät tee mitään ulkonäkönsä tai kuntonsa eteen. Maha on paisunut, ei käytetä dödöä tai hajuvettä, olemus on epäsiisti ja sänki rehottaa.
Mätiä ja puuttuvia haisuhampaita unohtamatta
Taas tämä sama juttu. Miehenkö pitäisi olla täydellinen alfa?
Kuten sanoin en etsi prinsessaa vaa tavallinen nätti nainen
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tätä mieaten uhriutumista. Olen 48v nainen lähes koko iän ollut sinkku. Yksi lapsi ihana älykös rauhallinen jonka kanssa elin,muuten sinkku.
En ole julkisesti koskaan valittanut asiasta. Olen kokenut tämän vain omaksi ongelmaksi,mitä se koko maaikmaan liittyy tai miten muut ovat osallisia siihen?? Nåmä ovat aika henkilökohraisia asioita. Seksiä olisin tietysti saanut aina jos olisin halunnut kuten kaikki naiset mutta elänyt lähes ilman sitäkin koska en ole halunnut hyväksikäytetyksi. Parempi ollut mielenterveydelle hyväksyä sinkkuus eikä missään nimessä olla hyväksikäytetyn roolissa vain seksiin. Olen olut tosi onnellinen viime aikoina. Nuorena olin onneton kun suostuin hybäksikäytetyn rooliin ja oli vsin seksiä. Uskon ettå lapsenikin kärsi kun joku ukko pyöri eikä sitä sitten koskaan näkynyt eikä kuulunut. Lapsi parka kun joutui kärsimään. Hulluinta kun tollaiset ihmiset vielä nautyivat tilanteesta eikä ketään voi estää noin toimimasta koska ei ole rikos.
Sun pitää vaan keksiä miten toimua kuten minä jouduin keksimään itse miten päästä hankalasta muiden toimintamallista irti.
Olen ihmetellyt samaa. Lähipiirissä on useampi oikein hyvä naisihminen, ketkä eivät ole löytäneet sopivaa kumppania. Yhtä lailla he kipuilee asian kanssa, ehkä enemmänkin kuin miehet, koska lapsia ei enää pian saa. En ole koskaan kuullut lapsellista muiden vastuuttamista, että miksi "ei kelpaa mikään miehille". Ei kukaan ole velvollinen alkamaan parisuhteeseen vastentahtoisesti.
Sen sijaan yksi miespuolinen sinkkukaveri uhriutuu ja ulisee, kierii itsesäälissä. Luulen että se on kyllä iso este kumppanin löytymiselle, asian vatvominen on niin jatkuvaa. Muut miessinkut ketkä tunnen, ovat aivan järkeviä. Etsintä on monelle pitkä ja hankala.
Vaikeahan se on löytää ja ymmärrän.
Näitä instagram babyja on vähän liikaa jokapaikassa
Vierailija kirjoitti:
Olet 5-10 vuotta jo ollut Tinderissä ja tulos on tuo että ei parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet 5-10 vuotta jo ollut Tinderissä ja tulos on tuo että ei parisuhdetta?
Ei vaan oli parisuhde. Mutta erottiin hän ei ollut mun tyyppiä meikannut ja naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeahan se on löytää ja ymmärrän.
Niinpä. Ei vaikuta kovin fiksulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tässä sitten mättää, oisko se lievä ylipaino ja mulla on vähän mahaa.
Tiedän nykyää että naiset on aika nirsoja että myös se lihavakin nainen haluaa sporttisen miehen.
Tämä on illuusio. Ehkä haikailevat juu mutta tosiasiassa ei onnistu. Sama juttu että lihava ja huonokuntoinen mies haikailee nuorta, hoikkaa ja kaunista naista mutta tosiasiassa ei onnistu ellei tosissaan ala tekemään jotain ulkonäölleen. Valitettavasti ihmiset ovat visuaalisia ihmisiä ja se että mitä pitää viehättävänä ei matsaa sen kanssa miltä itse näyttää.
Lihava ihminen saattaa vältellä peilejä ettei näkisi itseään mutta katse viipyilee silti toisissa sporttisissa ja komeissa/kauniissa ihmisissä.
Mä lenkkeilen käytän hajusteita käyn töissä olen pitkä. Ei vaan näytä naisille kelpaavan
Kirjoitat erittäin lapsekkaalla tyylillä, et käytä edes välimerkkejä. Huono ulosanti, ei kiinnosta.
Hki taso on ihan liian pinnallinen instagram pimatsut haluaa varakkaan status miehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti keski-ikäiset sinkut miehet jäävät taka-alalle jos eivät tee mitään ulkonäkönsä tai kuntonsa eteen. Maha on paisunut, ei käytetä dödöä tai hajuvettä, olemus on epäsiisti ja sänki rehottaa.
Allu kehuu lotraavansa hajusteita eikä siltikään kelpaa.
Korvaa puuttuvan hygienian parfymoimalla paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tässä sitten mättää, oisko se lievä ylipaino ja mulla on vähän mahaa.
Tiedän nykyää että naiset on aika nirsoja että myös se lihavakin nainen haluaa sporttisen miehen.
Tämä on illuusio. Ehkä haikailevat juu mutta tosiasiassa ei onnistu. Sama juttu että lihava ja huonokuntoinen mies haikailee nuorta, hoikkaa ja kaunista naista mutta tosiasiassa ei onnistu ellei tosissaan ala tekemään jotain ulkonäölleen. Valitettavasti ihmiset ovat visuaalisia ihmisiä ja se että mitä pitää viehättävänä ei matsaa sen kanssa miltä itse näyttää.
Lihava ihminen saattaa vältellä peilejä ettei näkisi itseään mutta katse viipyilee silti toisissa sporttisissa ja komeissa/kauniissa ihmisissä.
Mä lenkkeilen käytän hajusteita käyn töissä olen pitkä. Ei vaan näytä naisille kelpaavan
Kirjoitat erittäin lapsekkaalla tyylillä, et käytä edes välimerkkejä. Huono ulosanti, ei kiinnosta.
Selvä. Ei mua kiinnosta.
Sitten ollaan erilaisia