Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään
Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.
Kommentit (340)
Vierailija kirjoitti:
5-10 v sitte asensi tinderin osumia tuli ja pääsi vielä treffeille, ne ajat menny
Niin, 10 vuotta sitten olit 30v mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5-10 v sitte asensi tinderin osumia tuli ja pääsi vielä treffeille, ne ajat menny
Niin, 10 vuotta sitten olit 30v mies.
Niin mutta sillon oli ihan eri jutut, mutta nyt ei ole mitää ja on vakityöt ja kaikki, sillon en käyny töissä ja elin sossun rahoilla.
Tuossa iässä vaikuttaa vahvasti se, että aika iso osa on jo löytänyt pitkäaikaisen kumppanin, on perhettä jne. Deittimarkkinat ei ole niin laajat kuin nuoremmilla.
Moni selvästi nuorempi ajattelee tulevaisuuteen. Jaksaako (naisten kohdalla pystyykö) 40v perustamaan enää perhettä, jos sellaisen haluaa. Jos on iso ikäero, eläkepäivät kuluu toisella vielä työssä ja sitten onkin kotona jumissa omaishoitajana ja myöhemmin leski jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankkaat, olet vihainen ja negatiivinen ja peruskoulun suorittaminen oli sinulle liian vaativaa. Olet pelivelkainen, alkoholiongelmainen ja heikko lahjainen.
Etsit kaunista, meikkaavaa, tiukkoja vaatteita käyttävää lapsetonta naista jota haluat puristella ja käyttää seksialustana.
Miksiköhän et löydä naista, outoa?En tiedä mistä puhut, koska en ole tuommoinen.
Mä tykkään välillä juoda en joka vloppu ja käyn töissäkin vakituisesti, mulla ei missää nimessä ole koskaa ollut alkoholi ongelmaa
Sulla on alkoholiongelma, koska se estää sua selviytymästä peliongelmastasi johtuvasta velkaantumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankkaat, olet vihainen ja negatiivinen ja peruskoulun suorittaminen oli sinulle liian vaativaa. Olet pelivelkainen, alkoholiongelmainen ja heikko lahjainen.
Etsit kaunista, meikkaavaa, tiukkoja vaatteita käyttävää lapsetonta naista jota haluat puristella ja käyttää seksialustana.
Miksiköhän et löydä naista, outoa?En tiedä mistä puhut, koska en ole tuommoinen.
Mä tykkään välillä juoda en joka vloppu ja käyn töissäkin vakituisesti, mulla ei missää nimessä ole koskaa ollut alkoholi ongelmaa
Sulla on alkoholiongelma, koska se estää sua selviytymästä peliongelmastasi johtuvasta velkaantumisesta.
Ei ole sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä vaikuttaa vahvasti se, että aika iso osa on jo löytänyt pitkäaikaisen kumppanin, on perhettä jne. Deittimarkkinat ei ole niin laajat kuin nuoremmilla.
Moni selvästi nuorempi ajattelee tulevaisuuteen. Jaksaako (naisten kohdalla pystyykö) 40v perustamaan enää perhettä, jos sellaisen haluaa. Jos on iso ikäero, eläkepäivät kuluu toisella vielä työssä ja sitten onkin kotona jumissa omaishoitajana ja myöhemmin leski jne.
Usko nyt huviksesi ettei Allu halua perhettä. Hän etsii vain seksiseuraa, ja sitä on hänen spekseillään (tyhmä, lihava, kaljuuntuva, alkoholisoitunut, peeaa, paska auto) vaikea löytää sieltä mistä hän etsii, ts. yökerhoista.
Ei auta vaikka olisit siisti, hyvin pukeutunut mies mutta jos olet työtön, alkoholisti, peliriippuvainen tai velkaantunut eivät ne ainakaan houkuttele naisia.
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta mäki oon seurustellut mutta 1 nainen halusi lapsia erottiin kun minä en halunnut, toinen ei ollutkaa mun tyyppiä ku ei laittaudu ja meikkaa jne, haluan että nainen on nätti ja naisellinen.
Naisia kiinnosta tasan yksi asia. RAHA!
MIksi pitäisi haluta perhe ei vaa kiinnosta!!
Vierailija kirjoitti:
No eipä rahaa ole, painan duunia hikihatussa mutta silti ne menee mitä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sori vaan.
Onhan. Sua on neuvottu lyhentämään sitä melkein 50.000e lainaasi tehokkaammin, mutta et tee sitä vaan käytät kaikki liikenevät rahasi alkoholiin. Jo pelkästään se kuolematon argumenttisi että HALUAN JUODA on merkki alkoholiongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta vaikka olisit siisti, hyvin pukeutunut mies mutta jos olet työtön, alkoholisti, peliriippuvainen tai velkaantunut eivät ne ainakaan houkuttele naisia.
mulla on 2 vakityötä mitä sä meinaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla on 2 vakityötä mitä sä meinaat?
katsoppa sarjaa velkaantuneet ja mene velalliset faceryhmään sielä on kauniita naisia jotka on velkaantuneita, se on normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sinä luulet. Mutta kun naisella on omaa rahaa, hän ei ole kiinnostunut sinun rahoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Tämän kuulee usein naisiin katkeroituneilta incel-miehiltä. Toki on olemassa noita gold digger-naisia mutta myös niitä joille raha ei merkitse mitään. Toki se on plussaa että rahaa on elämiseen ja ehkä vähän extraakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tässä sitten mättää, oisko se lievä ylipaino ja mulla on vähän mahaa.
Tiedän nykyää että naiset on aika nirsoja että myös se lihavakin nainen haluaa sporttisen miehen.
Tämä on illuusio. Ehkä haikailevat juu mutta tosiasiassa ei onnistu. Sama juttu että lihava ja huonokuntoinen mies haikailee nuorta, hoikkaa ja kaunista naista mutta tosiasiassa ei onnistu ellei tosissaan ala tekemään jotain ulkonäölleen. Valitettavasti ihmiset ovat visuaalisia ihmisiä ja se että mitä pitää viehättävänä ei matsaa sen kanssa miltä itse näyttää.
Lihava ihminen saattaa vältellä peilejä ettei näkisi itseään mutta katse viipyilee silti toisissa sporttisissa ja komeissa/kauniissa ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko nyt huviksesi ettei Allu halua perhettä. Hän etsii vain seksiseuraa, ja sitä on hänen spekseillään (tyhmä, lihava, kaljuuntuva, alkoholisoitunut, peeaa, paska auto) vaikea löytää sieltä mistä hän etsii, ts. yökerhoista.
Se pienentää deittimarkkinaa entisestään. Monet naiset haluaa perheen, joko omia lapsia tai adoptio, sijaislapsi.. Omassa tuttavapiirissä ne naiset, ketkä eivät halua perhettä, eivät muutenkaan tunnu olevan kovin innokkaita miessuhteisiin. Matkustelevat naisporukassa ja tekevät uraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta mäki oon seurustellut mutta 1 nainen halusi lapsia erottiin kun minä en halunnut, toinen ei ollutkaa mun tyyppiä ku ei laittaudu ja meikkaa jne, haluan että nainen on nätti ja naisellinen.
Jätit tyttöystäväsi, koska hän ei meikannut? Jumalauta, onko julmempaa kuultu. Olet ansainnut ikuisen yksinäisyyden.
Tiedän nykyää että naiset on aika nirsoja että myös se lihavakin nainen haluaa sporttisen miehen.