Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään

Vierailija
09.05.2026 |

Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.

Kommentit (340)

Vierailija
101/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole se samarölli, joka valittaa ettei kukaan ole ollut koskaan kiinnostunut, ei miehetkään? Tuskin edes Tinderissä.  Roolihahmot helpottaa. 

Vierailija
102/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa, mutta useimmilla sellaisilla naisilla on jo perhe jonkun kanssa. 

Mä en halua perhettä ja lapsia

Ei ole kyse siitä mitä sinä haluat vaan siitä, ettei kukaan halua sua. Eikå tartte haluta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä tässä sitten mättää, oisko se lievä ylipaino ja mulla on vähän mahaa.

Tiedän nykyää että naiset on aika nirsoja että myös se lihavakin nainen haluaa sporttisen miehen.

Tämä on illuusio. Ehkä haikailevat juu mutta tosiasiassa ei onnistu. Sama juttu että lihava ja huonokuntoinen mies haikailee nuorta, hoikkaa ja kaunista naista mutta tosiasiassa ei onnistu ellei tosissaan ala tekemään jotain ulkonäölleen. Valitettavasti ihmiset ovat visuaalisia ihmisiä ja se että mitä pitää viehättävänä ei matsaa sen kanssa miltä itse näyttää. 

Lihava ihminen saattaa vältellä peilejä ettei näkisi itseään mutta katse viipyilee silti toisissa sporttisissa ja komeissa/kauniissa ihmisissä. 

Mä lenkkeilen käytän hajusteita käyn töissä olen pitkä.  Ei vaan näytä naisille kelpaavan

Kirjoitat erittäin lapsekkaalla tyylillä, et käytä edes välimerkkejä.  Huono ulosanti, ei kiinnosta.

Selvä. Ei mua kiinnosta.

Kukaan meistä ei ole täydellinen!!

Vierailija
104/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu ei halua perhettä. Allu haluaa vain seksiä. Omilla ehdoillaan.

EN ole mikää Allu, mutta kaikki ei halua perhettä.

Eikä kaikki (kukaan) halua Allua.

Vierailija
105/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry miehiin. Ei pelkoa vahinkoraskaudesta. 

Vierailija
106/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 kaveria yli 40 v miestä eivät halua lapsia ja toinen juo. Eivät hekään kelpaa naisille

Vierailija
107/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua perhettä ja lapsia

Ei ole kyse siitä mitä sinä haluat vaan siitä, ettei kukaan halua sua. Eikå tartte haluta.

Miksi haluat olla noin ilkeä?

Vierailija
108/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti naiset nyt vaan on itsekeskeisiä, usein egoistisia omaneduntavoittelijoita, joille kelpaa vain se satujen miljonäärimies.

Paree vaan keskittyä oman elämänlaatunsa parantamiseen ja jättää kaikki instaharakat huomiotta 

Eli sun ja Allun itsekeskeisyyttä ja oman edun tavoittelua ei lasketa? Että on paha, kun naiset toimivat juuri kuten te. Ok, suksikaa mieshelvettiin.

Vierailija
109/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lievä ylipaino ja pieni mahakaan ei haittaa naisia.

Vierailija
110/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 2 kaveria yli 40 v miestä eivät halua lapsia ja toinen juo. Eivät hekään kelpaa naisille

On naisia jotka eivät halua lapsia mutta jos he pariutuvat tällaisten miesten kanssa he joutuisivat toimimaan äiteinä mieslapselle. 

Vierailija
111/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankkaat, olet vihainen ja negatiivinen ja peruskoulun suorittaminen oli sinulle liian vaativaa. Olet pelivelkainen, alkoholiongelmainen ja heikko lahjainen.

Etsit kaunista, meikkaavaa, tiukkoja vaatteita käyttävää lapsetonta naista jota haluat puristella ja käyttää seksialustana.

Miksiköhän et löydä naista, outoa? 

En tiedä mistä puhut, koska en ole tuommoinen.

Mä tykkään välillä juoda en joka vloppu ja käyn töissäkin vakituisesti, mulla ei missää nimessä ole koskaa ollut alkoholi ongelmaa

Älä valehtele. Sä oot valtavissa veloissa jotka ei ikinä lyhene koska ryyppäät sen lyhennysvaran eli 200-500€/kk ja maksat pelkkää korkoa 700€/kk..

Vierailija
112/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tasoni on laskenut. Täytyy mennä salille ja alkaa laihduttamaan.

Vierailija
113/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jankkaat, olet vihainen ja negatiivinen ja peruskoulun suorittaminen oli sinulle liian vaativaa. Olet pelivelkainen, alkoholiongelmainen ja heikko lahjainen.

Etsit kaunista, meikkaavaa, tiukkoja vaatteita käyttävää lapsetonta naista jota haluat puristella ja käyttää seksialustana.

Mä tykkään välillä juoda en joka vloppu ja käyn töissäkin vakituisesti, mulla ei missää nimessä ole koskaa ollut alkoholi ongelmaa

Sulla on alkoholiongelma, koska se estää sua selviytymästä peliongelmastasi johtuvasta velkaantumisesta.

Ei ole sori vaan.

Kyllä on. Juot 200-500 eurolla kuussa etkä lyhennä velkojasi. Maksat pelkkää korkoa, jumalauta, 700€/kk.

Vierailija
114/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele. Sä oot valtavissa veloissa jotka ei ikinä lyhene koska ryyppäät sen lyhennysvaran eli 200-500€/kk ja maksat pelkkää korkoa 700€/kk..

En tiedä mistä puhut

Vierailija
115/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet joille kelpaa tavallinen 4/10 nainen eivät sittenkään olisi tyytyväisiä koska näkevät muokattuja kuvian silikonitissistä naisista ja haaveilevat sellaisen perään mitä eivät voi saada. Samalla haukkuvat naisia kuinka vaativia he ovat kun "tavallinen mies ei kelpaa"... ristiriita?

Vierailija
116/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä naisia 0 osumaa tinderissä

Vierailija
117/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotias ex-mieheni vietiin heti käsistä, vaikka ei ole luonteeltaan tai ulkonäöltään millään tavalla timantti, mutta lompakko on paksu ja varallisuutta on kiitettävästi.

Vierailija
118/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet joille kelpaa tavallinen 4/10 nainen eivät sittenkään olisi tyytyväisiä koska näkevät muokattuja kuvian silikonitissistä naisista ja haaveilevat sellaisen perään mitä eivät voi saada. Samalla haukkuvat naisia kuinka vaativia he ovat kun "tavallinen mies ei kelpaa"... ristiriita?

Miksi minä 190 cm miehenä ottaisin 4/10 naisen? Urheilen ja kaikkee.

Vierailija
119/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-vuotias ex-mieheni vietiin heti käsistä, vaikka ei ole luonteeltaan tai ulkonäöltään millään tavalla timantti, mutta lompakko on paksu ja varallisuutta on kiitettävästi.

Niinpä tietenkin nyt on jo yli 300 tuhatta työtöntä en tajua

Vierailija
120/340 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi pitäisi haluta perhe ei vaa kiinnosta!!

Ei pidä, varsinkaan sun geeneillä.

Mutta katsopas kun sun ikäiset naiset on äitejä.  Nuoremmille oot  vanha juoppo setä, vanhemmille naisille taas ihan liian keskenkasvuinen ja tyhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän