Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään
Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.
Kommentit (340)
Mitä muuta miehellä on tarjota naiselle kuin raha?
Ihmettelen tätä mieaten uhriutumista. Olen 48v nainen lähes koko iän ollut sinkku. Yksi lapsi ihana älykös rauhallinen jonka kanssa elin,muuten sinkku.
En ole julkisesti koskaan valittanut asiasta. Olen kokenut tämän vain omaksi ongelmaksi,mitä se koko maaikmaan liittyy tai miten muut ovat osallisia siihen?? Nåmä ovat aika henkilökohraisia asioita. Seksiä olisin tietysti saanut aina jos olisin halunnut kuten kaikki naiset mutta elänyt lähes ilman sitäkin koska en ole halunnut hyväksikäytetyksi. Parempi ollut mielenterveydelle hyväksyä sinkkuus eikä missään nimessä olla hyväksikäytetyn roolissa vain seksiin. Olen olut tosi onnellinen viime aikoina. Nuorena olin onneton kun suostuin hybäksikäytetyn rooliin ja oli vsin seksiä. Uskon ettå lapsenikin kärsi kun joku ukko pyöri eikä sitä sitten koskaan näkynyt eikä kuulunut. Lapsi parka kun joutui kärsimään. Hulluinta kun tollaiset ihmiset vielä nautyivat tilanteesta eikä ketään voi estää noin toimimasta koska ei ole rikos.
Sun pitää vaan keksiä miten toimua kuten minä jouduin keksimään itse miten päästä hankalasta muiden toimintamallista irti.
No miksi vanhempi mies kelpaa? Onko tämä taas jonkun feministi false flag kirjoitus?
En ole pitkään aikaan ymmärtänyt naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tässä sitten mättää, oisko se lievä ylipaino ja mulla on vähän mahaa.
Tiedän nykyää että naiset on aika nirsoja että myös se lihavakin nainen haluaa sporttisen miehen.
Tämä on illuusio. Ehkä haikailevat juu mutta tosiasiassa ei onnistu. Sama juttu että lihava ja huonokuntoinen mies haikailee nuorta, hoikkaa ja kaunista naista mutta tosiasiassa ei onnistu ellei tosissaan ala tekemään jotain ulkonäölleen. Valitettavasti ihmiset ovat visuaalisia ihmisiä ja se että mitä pitää viehättävänä ei matsaa sen kanssa miltä itse näyttää.
Lihava ihminen saattaa vältellä peilejä ettei näkisi itseään mutta katse viipyilee silti toisissa sporttisissa ja komeissa/kauniissa ihmisissä.
Niin, haluaa mutta ei välttämättä saa. Sitten on ihmisiä joille ulkonäkö ei ole ratkaiseva kriteeri.
>Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään
Katsele ikäisiäsi leftover-naisia, yksinhuoltajia ja sellaisia. Saattaa flaksi paranua.
Minä ihmettelen kun jotkut muaki lihavemmat ukot saa naisen
Vierailija kirjoitti:
Katsele ikäisiäsi leftover-naisia, yksinhuoltajia ja sellaisia. Saattaa flaksi paranua.
En halua naista jolla lapsia
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta miehellä on tarjota naiselle kuin raha?
Kysy niiltä miehiltä jotka ovat onnistuneet pariutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei me naisetkaan ymmärretä sinua. Tasapeli.
No on se kolmekymppisellä miehelläkin nykyään vaikeaa, osumia tulee mutta kuitenkin naisilta jolla on jo lapsia.
Ei oikein nappaa alkaa aisuriksi.
Varoitus - tämä on f..mi...nis....ti-ylläpidon teateria!!!!!!!!
HUOM! tÄMÄ ON YLLÄPIDON TROLLI-KETJU!
Ketä kiinnostaa? Mut hei kiitti ku ilmoittelet tätä samaa asiaa päivittäin. Eiköhän se ole jo kaikkien tiedossa.
Mua ärsyttää miehet jotka syyttävät naisia siitä että haluavat vain rahaa. Haloo? Miksi ihmiset sitoutuvat toiseen, miksi katsovat toisiaan rakastavasti, miksi sanovat sanan 'rakas', miksi nukahtavat joka yö lusikka-asennossa sängyssä, miksi hankkivat mahdollisesti lapsia... ei siinä kyse ole materiasta, esineistä mitä rahalla saatu, kyse on rakkaudesta, välittämisestä, aidosta kiintymyksestä... sellaista mitä rahalla ei voi saada.
Olen tullut siihen tulokseen että miehet jotka hokevat että kyse on siitä että naiset ovat vain rahan perään eivät ole koskaan kokeneet aitoa rakkautta naista kohtaan.
Pitkäaikaisen rakkauden löytäminen on usein vaikeaa, niin monen asian täytyisi sopia yhteen. Elämäntavan, arvojen ja tulevaisuuden haaveiden. Seksuaalisen vetovoiman jne. Ei se aina helppoa ole.
Minä olen hoikka ja aivan kaunispiirteinen, treenaan ja huolehdin itsestäni. Käyn töissä ja pystyn syvälliseen keskusteluun. Kohtelen muita kunnioittavasti jne. Silti kesti vuosia löytää rakkaus, joka kestää. No nyt haluaisin perheen, kun se vielä on mahdollista. Kumppani ei, joten tämä 9v yhteinen matka täytyy ehkä päättää :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua naista jolla lapsia
Naiset, joilla ei ole lapsia, eivät myöskään halua sinua. NEXT!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me naisetkaan ymmärretä sinua. Tasapeli.
Outoa ku nuorempana sai paljokin naisia jopa työttömänä. Nyt toisinpäin töitä ei saa naista
Vierailija kirjoitti:
Naisista on tullut jotenkin nirsompia.
Anton Ekman olet entistäkin juopompi, läskimpi, tyhmempi ja velkaisempi. Vika on sinussa, ei naisissa. Et itsekään ottaisi läskiä juoppoakkaa, joka on kuolemaansa saakka ylivelkaantunut kitisijä.
Mä lenkkeilen käytän hajusteita käyn töissä olen pitkä. Ei vaan näytä naisille kelpaavan