Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään
Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.
Kommentit (340)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii en tiedä kyllä ku näytän hyvältä ja kaikkee on siistit vaatteetki mut ei mitää, naiset ei kato ees päälle
Sitten sun luonteessa on jotain luotaantyöntävää.
varmaa on joo koska nuorempana sain naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat muuttuvat, naiset muuttuvat, sinä muutut. Mutta et vain ymmärrä. Jatka vaan ihmettelemistä!
Nii mutta kyllä minäkin haluaisin löytää kumppanin
En minä mahda mitään sille ettei kukaan tarvitse sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa, mutta useimmilla sellaisilla naisilla on jo perhe jonkun kanssa.
Mä en halua perhettä ja lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti keski-ikäiset sinkut miehet jäävät taka-alalle jos eivät tee mitään ulkonäkönsä tai kuntonsa eteen. Maha on paisunut, ei käytetä dödöä tai hajuvettä, olemus on epäsiisti ja sänki rehottaa.
Allu kehuu lotraavansa hajusteita eikä siltikään kelpaa.
Kyl mä ainaski käytän ja sillee pukeudun ok
Vierailija kirjoitti:
Allu ei halua perhettä. Allu haluaa vain seksiä. Omilla ehdoillaan.
IHmettelen kun nuorempana tuli osumia ja käveli baariin ei menny kauaa ku nainen oli jo kimpussa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu ei halua perhettä. Allu haluaa vain seksiä. Omilla ehdoillaan.
EN ole mikää Allu, mutta kaikki ei halua perhettä.
Ei mulla nyt niin isot kriteerit ole vähän samanlainen kun minä käyny amiksen ei halua lapsia, mukavan olonen, puhelias, juo välillä, vähän pyöreempi muotoja ja pukeutuu kivasti ja laittautuu.
Vierailija kirjoitti:
IHmettelen kun nuorempana tuli osumia ja käveli baariin ei menny kauaa ku nainen oli jo kimpussa itse.
Ok oot vaan nuoruutta haikaava tai nuoruuteen jäänyt joka katsoo peilistä että mihin se nuoruus meni....
Valitettavasti naiset nyt vaan on itsekeskeisiä, usein egoistisia omaneduntavoittelijoita, joille kelpaa vain se satujen miljonäärimies.
Paree vaan keskittyä oman elämänlaatunsa parantamiseen ja jättää kaikki instaharakat huomiotta
IHmettelen vain kun ei tinderissäkään tule osumia
Jankkaat, olet vihainen ja negatiivinen ja peruskoulun suorittaminen oli sinulle liian vaativaa. Olet pelivelkainen, alkoholiongelmainen ja heikko lahjainen.
Etsit kaunista, meikkaavaa, tiukkoja vaatteita käyttävää lapsetonta naista jota haluat puristella ja käyttää seksialustana.
Miksiköhän et löydä naista, outoa?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti naiset nyt vaan on itsekeskeisiä, usein egoistisia omaneduntavoittelijoita, joille kelpaa vain se satujen miljonäärimies.
Paree vaan keskittyä oman elämänlaatunsa parantamiseen ja jättää kaikki instaharakat huomiotta
Joo niitä varmasti löytyy, emmä jaksais ees tommosta, tavallinen nainen on hyvä
Syytät naisia nirsoiksi mutta olet itse liian pinnallinen, ulkonäkökeskeinen ja rajoittunut.
Vierailija kirjoitti:
Jankkaat, olet vihainen ja negatiivinen ja peruskoulun suorittaminen oli sinulle liian vaativaa. Olet pelivelkainen, alkoholiongelmainen ja heikko lahjainen.
Etsit kaunista, meikkaavaa, tiukkoja vaatteita käyttävää lapsetonta naista jota haluat puristella ja käyttää seksialustana.
Miksiköhän et löydä naista, outoa?
En tiedä mistä puhut, koska en ole tuommoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän et löydä naista, outoa?En tiedä mistä puhut, koska en ole tuommoinen.
Sulla ei oo ihan vissiin kaikki ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän et löydä naista, outoa?En tiedä mistä puhut, koska en ole tuommoinen.
Mä tykkään välillä juoda en joka vloppu ja käyn töissäkin vakituisesti, mulla ei missää nimessä ole koskaa ollut alkoholi ongelmaa
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Olen itse nainen ja minulle kelpaa ihan duunarimieskin jolla elämä kunnossa, jolla aikaa viettää kanssani. Keskustella syvällisesti, pitää lähellä, suudella, rakastella. Tavallista elämää. Ei tarvitse rahaa tähän.
En tiedä mikä tässä sitten mättää, oisko se lievä ylipaino ja mulla on vähän mahaa.
Allu kyse on juuri siitä että et ymmärrä!!