HS: "THL: Kaksi suomalaismatkailijaa mahdollisesti altistunut hantavirukselle", eli se on täällä nyt
Kaksi suomalaismatkailijaa on mahdollisesti altistunut hantavirukselle lentokoneessa Johannesburgissa, kertoo THL tiedotteessaan.
THL:n mukaan Suomessa asuvat matkustajat olivat 25. huhtikuuta lennolla
Johannesburgista Amsterdamiin. Lähdössä olleessa koneessa oli hetkellisesti myös yksi hantavirukseen sairastuttama matkailija.
THL:n mukaan suomalaismatkailijat ovat saapuneet Suomeen. THL on ollut heihin yhteydessä normaalien tartuntatautitorjunnan käytäntöjen mukaisesti. Matkustajat ovat oireettomia, ja heidät on ohjattu terveydenhuollon piiriin.
Hantavirus | THL: Kaksi suomalaismatkailijaa mahdollisesti altistunut hantavirukselle
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011995849.html
Kommentit (1325)
Emme me suostu karanteeneihin 👊
WHO:n masinoiman plandemian tunnistaa siitä että rokote ”sattui” olemaan jo valmiina
Vierailija kirjoitti:
WHO:n masinoiman plandemian tunnistaa siitä että rokote ”sattui” olemaan jo valmiina
100% facts!
Ei leviä läheskään yhtä nopeasti kuin korona. Tyypit kuolee niin nopeasti, että eivät ehdi levittämään tautia.
Vierailija kirjoitti:
WHO:n masinoiman plandemian tunnistaa siitä että rokote ”sattui” olemaan jo valmiina
Vain testit tekemättä. Päästään taas testaamaan kansalla suoraan.
No hyvä juttu tässä se, että jos lähtee leviämään, järjen ihmiset käyttää maskeja ja aika moni pelastuu sillä. Ne jotka kuolee kuin kärpäset on tätä väestön tyhmintä ainesta joka sietääkin mennä
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole ollut täällä jo aina. Sehän on myyräkuume. Ei siihen terveet kuole ja iso osa on immuuneja jo.
Onko sinulla munuaiset lopettaneet toiminnan kertaakaan?
Vierailija kirjoitti:
No hyvä juttu tässä se, että jos lähtee leviämään, järjen ihmiset käyttää maskeja ja aika moni pelastuu sillä. Ne jotka kuolee kuin kärpäset on tätä väestön tyhmintä ainesta joka sietääkin mennä
Ymmärrät varmaan, että tautiin on lääke olemassa? Vai luuletko, että WHO:n porukka suostuu rokotettavaksi? 🤣
Koronaan oli lääke. Siitä ei saanut puhua.
Vierailija kirjoitti:
Ei leviä läheskään yhtä nopeasti kuin korona. Tyypit kuolee niin nopeasti, että eivät ehdi levittämään tautia.
Se tarttuu jo ennen oireiden ilmenemistä, joten hyvin ehtivät tartuttaa
Akin lakiapu levittää tuolla virheellistä tietoa, että kyse on myyräkuumeesta. Aika moni täällä jauhaa samaa. Tyhmyys.
Vierailija kirjoitti:
Koronaan oli lääke. Siitä ei saanut puhua.
Josta tuli mieleen, että niin kauan kuin nettiä ei sensuroida, niin WHO:n peli on pelattu.
Pahempaa kuin Andes virus on foliohattujen sekoilu ja sen palaaminen. Toivon teille kaikille oikein miellyttävää tukehtumiskuolemaa. Ette sitten mene sinne teho-osastolle viemään paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronaan oli lääke. Siitä ei saanut puhua.
Josta tuli mieleen, että niin kauan kuin nettiä ei sensuroida, niin WHO:n peli on pelattu.
Ne yrittää brute forcella, mutta kyllä tämä feilaa.
Iltis on saanut tehtyä videon tästä. Unohtui kertoa, että muut koneessa olleet oirehtivat mm. lentoemo ja Alicanten nainen on testattu negoiksi. Alicanten nainen vielä useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Iltis on saanut tehtyä videon tästä. Unohtui kertoa, että muut koneessa olleet oirehtivat mm. lentoemo ja Alicanten nainen on testattu negoiksi. Alicanten nainen vielä useamman kerran.
Lisäksi unohtui kertoa, että suomalaiset on karanteenissa lääkärin määrätksestä.
Lääkärit tulkitsivat ranskalaisnaisen oireet stressistä tai ahdistuksesta johtuviksi. Jossain vaiheessa aiemmin oli ollut yskimistä. Vointi huononi kuitenkin nopeasti positiivisen tuloksen jälkeen niin, että nyt on kriittisessä tilassa sairaalassa.
"The doctors said her symptoms were not “compatible with hantavirus,” Bernáldez said. She told the doctors that she had a coughing episode days prior that “disappeared.”
The doctors believed “what she was having at that moment was kind of like stress or anxiety or nervousness,” Bernáldez said.
But once she was evacuated from the ship, she tested positive for hantavirus."
https://people.com/hantavirus-cruise-passenger-in-very-critical-conditi…
Ilmeisesti kaikkia laivalla olleita ei ole testattu anes viruksen varalta, silti yhdellä amerikkalaisella positiivisen tuloksen antaneella ei ole oireita.
Vierailija kirjoitti:
Iltis on saanut tehtyä videon tästä. Unohtui kertoa, että muut koneessa olleet oirehtivat mm. lentoemo ja Alicanten nainen on testattu negoiksi. Alicanten nainen vielä useamman kerran.
Unohtuiko kertoa myös, että itämisaika voi olla jopa 8 viikkoa ja että jollakin myöhemmin posin antaneellakin on ollut aluksi tulokset negatiivisia.
Se takia rokote kehitettiin etukäteen.