Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "THL: Kaksi suomalaismatkailijaa mahdollisesti altistunut hantavirukselle", eli se on täällä nyt

Vierailija
08.05.2026 |

Kaksi suomalaismatkailijaa on mahdollisesti altistunut hantavirukselle lentokoneessa Johannesburgissa, kertoo THL tiedotteessaan.

 

THL:n mukaan Suomessa asuvat matkustajat olivat 25. huhtikuuta lennolla

Johannesburgista Amsterdamiin. Lähdössä olleessa koneessa oli hetkellisesti myös yksi hantavirukseen sairastuttama matkailija.

THL:n mukaan suomalaismatkailijat ovat saapuneet Suomeen. THL on ollut heihin yhteydessä normaalien tartuntatautitorjunnan käytäntöjen mukaisesti. Matkustajat ovat oireettomia, ja heidät on ohjattu terveydenhuollon piiriin.

 

Hantavirus | THL: Kaksi suomalaismatkailijaa mahdollisesti altistunut hantavirukselle
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011995849.html

Kommentit (1325)

Vierailija
841/1325 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti oikeasti logistinen operaatio 42 päiväselle karanteenille, kun tautisia on useita.

Se takia rokote kehitettiin etukäteen.

Vierailija
842/1325 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me suostu karanteeneihin 👊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1325 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

WHO:n masinoiman plandemian tunnistaa siitä että rokote ”sattui” olemaan jo valmiina

Vierailija
844/1325 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WHO:n masinoiman plandemian tunnistaa siitä että rokote ”sattui” olemaan jo valmiina

100% facts!

Vierailija
845/1325 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei leviä läheskään yhtä nopeasti kuin korona. Tyypit kuolee niin nopeasti, että eivät ehdi levittämään tautia.

Vierailija
846/1325 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WHO:n masinoiman plandemian tunnistaa siitä että rokote ”sattui” olemaan jo valmiina

Vain testit tekemättä. Päästään taas testaamaan kansalla suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
847/1325 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä juttu tässä se, että jos lähtee leviämään, järjen ihmiset käyttää maskeja ja aika moni pelastuu sillä. Ne jotka kuolee kuin kärpäset on tätä väestön tyhmintä ainesta joka sietääkin mennä

Vierailija
848/1325 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole ollut täällä jo aina. Sehän on myyräkuume. Ei siihen terveet kuole ja iso osa on immuuneja jo.

Onko sinulla munuaiset lopettaneet toiminnan kertaakaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
849/1325 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä juttu tässä se, että jos lähtee leviämään, järjen ihmiset käyttää maskeja ja aika moni pelastuu sillä. Ne jotka kuolee kuin kärpäset on tätä väestön tyhmintä ainesta joka sietääkin mennä

Ymmärrät varmaan, että tautiin on lääke olemassa? Vai luuletko, että WHO:n porukka suostuu rokotettavaksi? 🤣

Vierailija
850/1325 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaan oli lääke. Siitä ei saanut puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
851/1325 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei leviä läheskään yhtä nopeasti kuin korona. Tyypit kuolee niin nopeasti, että eivät ehdi levittämään tautia.

Se tarttuu jo ennen oireiden ilmenemistä, joten hyvin ehtivät tartuttaa

Vierailija
852/1325 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akin lakiapu levittää tuolla virheellistä tietoa, että kyse on myyräkuumeesta. Aika moni täällä jauhaa samaa. Tyhmyys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
853/1325 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronaan oli lääke. Siitä ei saanut puhua.

Josta tuli mieleen, että niin kauan kuin nettiä ei sensuroida, niin WHO:n peli on pelattu.

Vierailija
854/1325 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempaa kuin Andes virus on foliohattujen sekoilu ja sen palaaminen. Toivon teille kaikille oikein miellyttävää tukehtumiskuolemaa. Ette sitten mene sinne teho-osastolle viemään paikkoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
855/1325 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronaan oli lääke. Siitä ei saanut puhua.

Josta tuli mieleen, että niin kauan kuin nettiä ei sensuroida, niin WHO:n peli on pelattu.

Ne yrittää brute forcella, mutta kyllä tämä feilaa.

Vierailija
856/1325 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltis on saanut tehtyä videon tästä. Unohtui kertoa, että muut koneessa olleet oirehtivat mm. lentoemo ja Alicanten nainen on testattu negoiksi. Alicanten nainen vielä useamman kerran.

 

https://www.is.fi/nopeat/2000012000698/

Vierailija
857/1325 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltis on saanut tehtyä videon tästä. Unohtui kertoa, että muut koneessa olleet oirehtivat mm. lentoemo ja Alicanten nainen on testattu negoiksi. Alicanten nainen vielä useamman kerran.

 

https://www.is.fi/nopeat/2000012000698/

Lisäksi unohtui kertoa, että suomalaiset on karanteenissa lääkärin määrätksestä. 

Vierailija
858/1325 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit tulkitsivat ranskalaisnaisen oireet stressistä tai ahdistuksesta johtuviksi. Jossain vaiheessa aiemmin oli ollut yskimistä. Vointi huononi kuitenkin nopeasti positiivisen tuloksen jälkeen niin, että nyt on kriittisessä tilassa sairaalassa.

"The doctors said her symptoms were not “compatible with hantavirus,” Bernáldez said. She told the doctors that she had a coughing episode days prior that “disappeared.” 

The doctors believed “what she was having at that moment was kind of like stress or anxiety or nervousness,” Bernáldez said.

But once she was evacuated from the ship, she tested positive for hantavirus."

https://people.com/hantavirus-cruise-passenger-in-very-critical-conditi…

Vierailija
859/1325 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikkia laivalla olleita ei ole testattu anes viruksen varalta, silti yhdellä amerikkalaisella positiivisen tuloksen antaneella ei ole oireita.

https://www.bbc.com/news/articles/cwy2e9e1g0wo

Vierailija
860/1325 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltis on saanut tehtyä videon tästä. Unohtui kertoa, että muut koneessa olleet oirehtivat mm. lentoemo ja Alicanten nainen on testattu negoiksi. Alicanten nainen vielä useamman kerran.

 

https://www.is.fi/nopeat/2000012000698/

Unohtuiko kertoa myös, että itämisaika voi olla jopa 8 viikkoa ja että jollakin myöhemmin posin antaneellakin on ollut aluksi tulokset negatiivisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi