Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veikkauksesi Suomen Euroviisu-sijoituksesta đŸŽ€đŸŽ¶đŸŽ”

Vierailija
08.05.2026 |

đŸŽ”đŸŽ€đŸ’ƒ

Suomen sijoitus Euroviisuissa?

Vaihtoehdot

Kommentit (156)

Vierailija
141/156 |
15.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulukilpailu, jossa  Linda 56-v.juoksee,pajastelee haarovĂ€liĂ€, soittaa viulua. Onko jĂ€rkeĂ€? Onko Suomen 3 taustalaulajaa jossain kulisseissa? Sekavaa....

Jalkojen vÀliin masiivinen strapondlldo niin voitto tulee heittÀmÀllÀ.

Vierailija
142/156 |
15.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

152.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/156 |
15.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

7. sija. 

Vierailija
144/156 |
15.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi jÀÀ kakkoseksi, Kreikka voittaa. 

Syy: Suomen esitys muistuttaa liikaa korkeakulttuurista ja on elokuvallinen, mutta ei hauska. Liikaa draamaa kun vĂ€hĂ€n lapselliset, aivot narikkaan esitykset yleensĂ€ voittaa. 

Kaksi viimeistĂ€ voittajaa ei ollut yhtÀÀn korkeakulttuurisia ja ihan huumorilla vedettiin. Öö, eiku... 

Vierailija
145/156 |
15.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain keskipaikkeil tulee olemaan. Kova haloo on ettÀ jeeesss tÀnÀ vuonna Suomi voittaa, mutta niin se sama haloo on joka ikinen vuosi. Ne on ne ammattiraadin pisteet jotka taas tipauttaa Suomen.

No ei ole ollut vedonlyöntitoimistoissa koskaan iso haloo ennen tÀtÀ vuotta. Keskustelupalstat ja iltapÀivÀlehdistö eivÀt mÀÀritÀ voittajasuosikkia vaan vedonlyöntitoimistot. TÀmÀ on ihan oikeasti ensimmÀinen kerta koskaan, kun Suomi on asetettu muita reilusti pienemmÀllÀ kertoimella voittajasuosikiksi.

Vierailija
146/156 |
15.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ se hieno kappale yleensÀ voittaa ja hassuttelubiisit on vaan kansalaisten mieleen. Saavat niitÀ teleÀÀniÀ mikÀ ei yleensÀ voittoon riitÀ. Suomi on todennÀköisin voittaja.

Vierailija
147/156 |
15.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hyvin menne! Todella hyvÀ sijoitus tulee meille!

Vierailija
148/156 |
15.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On selvĂ€ ettĂ€ uskomme voittoon.  MeillĂ€ on kaunis draama biisissĂ€.Niin uskoo saksan edustajakin. Heh

Vierailija
149/156 |
15.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suomen kerroin tippunut 1,8, prosentit voitolle 39%. Australia kakkossuosikki, 15%

Vierailija
150/156 |
15.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

2.

Vierailija
151/156 |
15.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

6 - 8. Olisi optimistinen tulos. Nyt kun toinenkin semifinaali on nÀhty, niin luulen tuonne 13 sijalle menevÀn. Sopiva epÀonnen luku.

Vierailija
152/156 |
15.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulukilpailu, jossa  Linda 56-v.juoksee,pajastelee haarovĂ€liĂ€, soittaa viulua. Onko jĂ€rkeĂ€? Onko Suomen 3 taustalaulajaa jossain kulisseissa? Sekavaa....

MitĂ€ se ikĂ€ tĂ€ssĂ€ merkitsee? 1900- luku soittaa ja haluaa ikĂ€rasismin takaisin, pahvipÀÀ. 

#ikÀrauha

Vierailija
153/156 |
15.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitĂ€ se ikĂ€ tĂ€ssĂ€ merkitsee? 1900- luku soittaa ja haluaa ikĂ€rasismin takaisin, pahvipÀÀ. 

#ikÀrauha

IkÀsyrjinnÀn. Rasismi liittyy etnisyyteen ja alkuperÀÀn.

Vierailija
154/156 |
15.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut tuon Liekinheittimen nyt 4-5 kertaa, katsonut myöskin. Pahoittelen, mutta en ymmĂ€rrĂ€, ettĂ€ miksi se on niin monen hehkuttama? SiinĂ€ ihan alussa Parkkonen istuu jossain ihme hĂ€kissĂ€ tai jossain kopissa, ja pariin kertaan vinkaisee laulun sanat sillĂ€ tavalla, kuin ÀÀni ei riittĂ€isi. Parkkonen on hyvĂ€ laulaja, mutta tuossa hommassa hĂ€n ikÀÀnkuin hĂ€viÀÀ lauluineen jonnekin. Sitten ovat liian kaukana toisistaan, ikÀÀnkuin kaksi eri nĂ€ytöstĂ€ tuossa. Kemiaa ei heillĂ€ ole, eikĂ€ tarvitsekaan oikeasti olla vaan kun edes nĂ€yttelisivĂ€t. Linda soittaa viuluaan todella hyvin, siinĂ€ lopussa suorastaan raivokkaasti. Tuo viulu on kappaleen parasta antia. Parkkosen ÀÀni ei mun mielestĂ€ni kuulosta hyvĂ€ltĂ€ tuossa laulussa, Lindan viulu on upea. Lapselliset sanat vaan niin on kyllĂ€ muillakin esiintyjillĂ€. Komea mies ja kaunis nainen, mutta joku tuossa ei vain kohtaa. Sijoitukseksi ehkĂ€ ... 5-8. Riippuu aika paljon ÀÀnestĂ€jĂ€kunnasta, miten Suomen kĂ€y. Jos paljon lapsia/nuoria ÀÀnestĂ€mĂ€ssĂ€, niin Kreikka saattaa ottaa voiton. 

Itse en ymmÀrrÀ Kreikan osuutta. Hitonmoista sÀhlÀystÀ, yksi kutoo pipoa, vÀlillÀ vilahtaa antiikin hahmoja, potkulaudalla mennÀÀn.....ja itse "musiikki", sori, ei jÀÀnyt mitÀÀn "nuottia"mieleen siitÀ.

Vierailija
155/156 |
15.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#ikÀrauha

PitÀisikö lindalla olla nahkaa alushousut. Vai onko parempi mennÀ pitkÀ leninki pÀÀllÀ harpunsoittajana.

Vierailija
156/156 |
15.05.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut tuon Liekinheittimen nyt 4-5 kertaa, katsonut myöskin. Pahoittelen, mutta en ymmĂ€rrĂ€, ettĂ€ miksi se on niin monen hehkuttama? SiinĂ€ ihan alussa Parkkonen istuu jossain ihme hĂ€kissĂ€ tai jossain kopissa, ja pariin kertaan vinkaisee laulun sanat sillĂ€ tavalla, kuin ÀÀni ei riittĂ€isi. Parkkonen on hyvĂ€ laulaja, mutta tuossa hommassa hĂ€n ikÀÀnkuin hĂ€viÀÀ lauluineen jonnekin. Sitten ovat liian kaukana toisistaan, ikÀÀnkuin kaksi eri nĂ€ytöstĂ€ tuossa. Kemiaa ei heillĂ€ ole, eikĂ€ tarvitsekaan oikeasti olla vaan kun edes nĂ€yttelisivĂ€t. Linda soittaa viuluaan todella hyvin, siinĂ€ lopussa suorastaan raivokkaasti. Tuo viulu on kappaleen parasta antia. Parkkosen ÀÀni ei mun mielestĂ€ni kuulosta hyvĂ€ltĂ€ tuossa laulussa, Lindan viulu on upea. Lapselliset sanat vaan niin on kyllĂ€ muillakin esiintyjillĂ€. Komea mies ja kaunis nainen, mutta joku tuossa ei vain kohtaa. Sijoitukseksi ehkĂ€ ... 5-8. Riippuu aika paljon ÀÀnestĂ€jĂ€kunnasta, miten Suomen kĂ€y. Jos paljon lapsia/nuoria ÀÀnestĂ€mĂ€ssĂ€, niin Kreikka saattaa ottaa voiton. 

Itse en ymmÀrrÀ Kreikan osuutta. Hitonmoista sÀhlÀystÀ, yksi kutoo pipoa, vÀlillÀ vilahtaa antiikin hahmoja, potkulaudalla mennÀÀn.....ja itse "musiikki", sori, ei jÀÀnyt mitÀÀn "nuottia"mieleen siitÀ.

Minulle jÀi ne pitkÀt huopikkaat mieleen.