Veikkauksesi Suomen Euroviisu-sijoituksesta đ€đ¶đ”
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Ei viime vuonna veikattu Erikaa voittajaksi, vaan ettÀ pÀrjÀÀ hyvin ja 11 sija ei ollut mikÀÀn huono sijoitus. TÀnÀ vuonna Suomi voittaa ja sillÀ siisti, on vaan niin hyvÀ biisi.
Höpö höpö. Et sitten taida muistaa, ettÀ mikÀ armoton hehkutus Erikan voitosta ennakkoon oli? EipÀ tuo voittanut. Kappale on sellainen pikkutuhma rallatus ja Erikan ulkoasu liian nuhjuinen. MÀ luulen, ettÀ olisi pÀrjÀnnyt hiukan paremmin ei niin tyrkyllÀ seksikkyydellÀ ja joka oli niin "pÀÀlle liimattua".
Ainakin on esiintyjÀt "kohdillaan", mies on hyvinkin etelÀmaalaisen nÀköinen karvakÀsi (tiedÀn kyllÀ ettÀ on suomessa syntynyt) ja nainen on parhaassa onlyfans iÀssÀ oleva kiristelty mummeli. On kumma jos ei tuolla combolla sijoitu, ai niin pitÀisi olla vielÀ hyvÀ esityskin.
Mun suosikki on Kroatian Lelek.
Suomen osalta tykkÀÀn Lindan soitosta, mutta en siitÀ, ettÀ mies laulaa korkealta. EikÀ se melodia jÀÀ mun mieleen, vaikka olen kuunnellut monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5. Keski-eurooppalaisten ÀÀnestÀessÀ sankoin joukoin naapurimaitaan, oli kappale millainen hyvÀnsÀ, voi Suomen sijoitus olla huonompikin. En usko parempaankaan. Viime vuonna hehkutettiin Erikan voittavan ja veikkasin sijaa 10 huonommalla puolella. Taisi olla 11. ?
EikÀ hehkutettu. KAJ?
KyllÀ tÀÀ palsta oli varma Erikan voitosta ja silloinkin kohkattiin ulkomaalaisten tubettajien kommenteista ymsyms. Ihan samalla lailla oltiin varmoja voitosta kuin tÀnÀ vuonnakin.
Itse en missÀÀn kohtaa ole uskonut, ettÀ pÀÀsee edes top vitoseen. EhkÀ Blind Channelin kanssa samoille sijoituksille, vaikka se olikin miljoona kertaa parempi biisi eikÀ siihen kÀytetty tekoÀlyÀ.
Paras kappale, paras esitys, parhaat esiintyjÀt. KÀrkipÀÀssÀ ollaan, jopa voitto on mahdollinen.
Milloin ihmiset oppivat ettei euroviisuissa ole kyse musiikista, performansseista tai artisteista? KyseessÀ on tosi-tv-shown kaltainen viraalinen suosituimmiuuskilpailu.
Vierailija kirjoitti:
Paras kappale, paras esitys, parhaat esiintyjÀt. KÀrkipÀÀssÀ ollaan, jopa voitto on mahdollinen.
No ei ole.
Miten sinivalkoisten lasien lÀpi sitÀ oikein kuuntelette? Kappaleen ainoa hyvÀ asia on viulu. Mutta se ei riitÀ edes viiden parhaan joukkoon. Joku 7. sija mahdollinen.
Te, jotka ette usko Suomen mahdollisuuksiin, voisitte hieman avata, mitkÀ maat ja millÀ nÀytöillÀ menevÀt Suomen ohi. No, voittoon en usko minÀkÀÀn, sillÀ Suomi ei raatipisteitÀ todennÀköisesti taaskaan saa, mutta uskon hyvÀÀn sijoitukseen, sillÀ kappale, esiintyjÀt ja show on hyvÀ etenkin, kun vertaa niitÀ muihin. Katsoin ensimmÀisen semifinaalin, jonka piti olla se parempi, ja aika mitÀÀnsanomatonta settiÀ oli tarjolla. Ainakin tÀssÀ porukassa Linda ja Pete erottautuivat edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka ette usko Suomen mahdollisuuksiin, voisitte hieman avata, mitkÀ maat ja millÀ nÀytöillÀ menevÀt Suomen ohi. No, voittoon en usko minÀkÀÀn, sillÀ Suomi ei raatipisteitÀ todennÀköisesti taaskaan saa, mutta uskon hyvÀÀn sijoitukseen, sillÀ kappale, esiintyjÀt ja show on hyvÀ etenkin, kun vertaa niitÀ muihin. Katsoin ensimmÀisen semifinaalin, jonka piti olla se parempi, ja aika mitÀÀnsanomatonta settiÀ oli tarjolla. Ainakin tÀssÀ porukassa Linda ja Pete erottautuivat edukseen.
Puola heittÀmÀllÀ parempi, kappale on todella hyvÀ, vaikka uskonnollinen sÀvy onkin.
Serbian kappale on myös oikeasti hyvÀ ja erottuu joukosta, sijoittuu todennÀköisesti paremmin kuin Suomi tai hyvin samoilla sijoilla.
Liettuan Lion Ceccah, laulaja on mielettömÀn lahjakas ja Puolan lisÀksi ainoita oikeasti hyviÀ laulajia. Huomattavasti parempi kuin Suomen epÀvireisesti laulettu Liekinheitin.
Ruotsi ehdottomasti parempi, se on selvÀ. Milleniaalien nostalgiaplÀjÀys Cascada-henkisyydellÀÀn.
Myös Israel sijoittuu paremmin, kappale on hyvÀ, laulaja kivan nÀköinen ja moni ÀÀnestÀÀ poliittisesti.
Ja Kreikka tietysti menee Suomen edelle, vaikka itse olisi kappaleesta mitÀ mieltÀ.
NÀmÀ jo pelkÀstÀÀn ekasta semifinaalista tulee sijoittumaan paremmin.
Keskivaiheille jÀÀ. Sitten kun pisteidenanto on puolessavÀlissÀ ja todetaan ettÀ parkkospete ja linra on siellÀ seittemÀssÀkymmenessÀ pojossa kun joku xx maan hörhö jauhaa satoja pisteitÀ, niinvoin vaan nauraa xd
Vierailija kirjoitti:
TÀtÀ samaa on kuultu jokaikinen kevÀt vuodesta miekka ja kirves :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Samanlaista pskan jauhantaa kuin tÀmÀ ettÀ Suomi saa "aina" nolla pistettÀ ja on "aina" viimeinen.
Varteenotettava sija on 1. sija. Mutta myös 2.-10. sija ovat mahdollisia. Koska nÀmÀhÀn ovat Euroviisut, joissa tÀysin pöhkö tai odottamatonkin kappale voi lyödÀ lÀpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et minulta aikaisemmin. 40 vuotta musiikkialalla, viimeiset 10 vuotta tÀyspÀivÀisenÀ. TÀnÀÀn kuullaan ja nÀhdÀÀn loput kymmenen loppukilpailijaa, joten niiden taso on vielÀ arvoitus. 1. semin Suomi vei suvereenisti.
Ei tuolla Eerikan - Ich kommella pÀrjÀÀ
Olen aavistanut oikein Blind Channelin, KÀÀrijÀn ja Erikan, joten uskon omaan tietÀmykseeni. Suomi voi olla kymmenen parhaan joukossa, mutta sijoitus korkeintaan seitsemÀs. Korkeintaan.
Luulen ettÀ 4. KÀy samoin kuin viime vuoden Bara bara Bastulle.
Olen kuullut tuon Liekinheittimen nyt 4-5 kertaa, katsonut myöskin. Pahoittelen, mutta en ymmÀrrÀ, ettÀ miksi se on niin monen hehkuttama? SiinÀ ihan alussa Parkkonen istuu jossain ihme hÀkissÀ tai jossain kopissa, ja pariin kertaan vinkaisee laulun sanat sillÀ tavalla, kuin ÀÀni ei riittÀisi. Parkkonen on hyvÀ laulaja, mutta tuossa hommassa hÀn ikÀÀnkuin hÀviÀÀ lauluineen jonnekin. Sitten ovat liian kaukana toisistaan, ikÀÀnkuin kaksi eri nÀytöstÀ tuossa. Kemiaa ei heillÀ ole, eikÀ tarvitsekaan oikeasti olla vaan kun edes nÀyttelisivÀt. Linda soittaa viuluaan todella hyvin, siinÀ lopussa suorastaan raivokkaasti. Tuo viulu on kappaleen parasta antia. Parkkosen ÀÀni ei mun mielestÀni kuulosta hyvÀltÀ tuossa laulussa, Lindan viulu on upea. Lapselliset sanat vaan niin on kyllÀ muillakin esiintyjillÀ. Komea mies ja kaunis nainen, mutta joku tuossa ei vain kohtaa. Sijoitukseksi ehkÀ ... 5-8. Riippuu aika paljon ÀÀnestÀjÀkunnasta, miten Suomen kÀy. Jos paljon lapsia/nuoria ÀÀnestÀmÀssÀ, niin Kreikka saattaa ottaa voiton.