Veikkauksesi Suomen Euroviisu-sijoituksesta đ€đ¶đ”
Kommentit (156)
Kuka/ mikÀ on suomen edustaja? EiköhÀn ne suomijutskat sinne loppumetreille jÀÀ kuten ennenkin
Voittaa.
IkÀvÀÀ kun toi israel hÀssÀkkÀ pilannut koko viisufiiliksen. Ei kiinnosta, en jaksa edes katsoa koko kisoja.
Jossain keskipaikkeil tulee olemaan. Kova haloo on ettÀ jeeesss tÀnÀ vuonna Suomi voittaa, mutta niin se sama haloo on joka ikinen vuosi. Ne on ne ammattiraadin pisteet jotka taas tipauttaa Suomen.
Vierailija kirjoitti:
Jossain keskipaikkeil tulee olemaan. Kova haloo on ettÀ jeeesss tÀnÀ vuonna Suomi voittaa, mutta niin se sama haloo on joka ikinen vuosi. Ne on ne ammattiraadin pisteet jotka taas tipauttaa Suomen.
Eo oo niin iso vaikitus niillÀ enÀÀ.
Itse olen varma ettÀ on top3:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eo oo niin iso vaikitus niillÀ enÀÀ.
Itse olen varma ettÀ on top3:ssa.
Ammattilaisraafin vaikutusta on lisÀtty tÀlle vuodelle nimenomaan Israelin perceilyn takia. Helpompaa olis heittÀÀ koko maa ulos.
Suomi ei osaa Euroviisuissa YHTĂĂN pistettĂ€!
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei osaa Euroviisuissa YHTĂĂN pistettĂ€!
SĂ€ et osaa đ
Suomen olisi pitÀnyt lahjoa raati viime vuonna ettÀ olisi saatu Lordin pyöreiden kunniaksi viisut tÀnÀ vuonna niin kuin Ruotsikin sai ne Abba-viisut. TörkeÀÀ, kyllÀ yleisöÀÀnten pitÀisi ratkaista kaikki.
Aina kohkataan, ettÀ Suomen viisu on ennakkosuosikki, mutta lopulta se on hÀntÀpÀÀssÀ. Muistatteko nolla-Kojon? Ei yhtÀkÀÀn pistettÀ.
1.-5.
Aina ei ennakkosuosikki olekaan voittanut, mutta kyllÀ viiden parhaan joukkoon sijoittaisin.
2--8, mutta todennÀköisemmin 3--5. Pieni mahdollisuus on voittoonkin.
SikÀli paljon on hehkutettu ennakkoon ettÀ hÀntÀpÀÀn paikka on.
5. Keski-eurooppalaisten ÀÀnestÀessÀ sankoin joukoin naapurimaitaan, oli kappale millainen hyvÀnsÀ, voi Suomen sijoitus olla huonompikin. En usko parempaankaan. Viime vuonna hehkutettiin Erikan voittavan ja veikkasin sijaa 10 huonommalla puolella. Taisi olla 11. ?
4.