Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Looksmaxxing - tehoaako miesten ulkonäön "miehistäminen" oikeasti naisiin?

Vierailija
08.05.2026 |

Ilmiö tarkoittaa sitä, että nuoret (ja kai vähän vanhemmatkin) tekevät kaikenlaisia konsteja tullaakseen hyvännäköiseksi = jykevämpi leuka jne. Ilmiö on alkanut incel-kulttuurissa. Äärimmäinen esimerkki on leuan lyöminen vasaralla (en tajua, miten se parantaa ulkonäköä, mutta sellaista kuulemme jotkut tekevät). Nämä miehet luulevat, että "jos et saavuta tietynlaista viehättävyyden tasoa, kukaan nainen ei halua puhua sinulle tai olla kanssasi koskaan". Uskon, että jotkut miehet uskovat näin, mutta tehoaako ulkonäön parantelu naisiin? Minua ei viehätä kovin miehekkäät miehet - enemmänkin nörttityypit edellyttäen, että on myös mukava ja kiltti ja tykkää luonnosta ja kirjallisuudesta.

On ihan järkevää harrastaa liikuntaa ja syödä terveellisesti, mutta steroidien käyttäminen ja kauneusleikkaukset tuntuvat liioittelulta - varsinkin jos on vielä nuori. 

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan nyt rehellisiä, varmasti ulkonäön kohentaminen "tepsii" joihinkin naisiin. Tosin jos vasaralla hakkaa naamaansa, hulluhan sellainen on.

Tehoaa käytännössä kaikkiin 

Tätähän persut kokeilivat keskenään Jämsässä, vasaralla päähän hakkaamista. Ja tehokasta oli muttei Pekka Katajasta silti yhtään komeampi tai älykkäämpi tullut.

Vierailija
22/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko toi vasarajuttu perustua siihen että uskotaan leukaluun kasvavan ja jämäköityvän iskuista? Vasaralla lyöminen kuulostaa kyllä tosi hasardilta, ei ainakaan pehmeät kudokset tykkää. Joku nyrkkeily tms voisi olla "fiksumpaa".

Ei mua yhtään haittaa jos incelit ottaa muilta miehiltä turpiinsa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttaa akkamaiselta touhulta suoraan sanoen. Tai enemmänkin epävarman teinitytön touhulta. Olen itse jo keski-ikäinen nainen, mutta kyllä mulle olisi aina ollut massiivinen turn-off, jos mies pyörii oman ulkonäkönsä ympärillä kauheasti, ja pitää sitä keskeisenä asiana elämässään.

Vierailija
24/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä eivät itseeni yhtään, lähinnä näyttävät pelottavilta. Kiertäisin kyllä kaukaa. Onneksi olen jo vanha täti-ihminen, niin mikua tuskin lähestyvät. Toivon, että oma poika ymmärtää aikanaan pysyä kaukana näiden sekopäiden ohjeista.

Öh. Pallolihas-miehessä ei ole kyllä mitään pelottavaa. Et ole varmaan koskaan tavannut oikeasti urheilevia ihmisiä, jos pidät pallolihasta pelottavana.

Vierailija
25/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käyminen pari kertaa viikossa plussaa, kuusi kertaa viikossa miinusta. Ihan noin ne ulkoiset seurauksetkin huomioiden.

Suihkussa käyminen plussaa, meikkaaminen ja överipuunaaminen miinusta. 

Terveellinen ruokavalio plussaa, tiukka dieetti miinusta.

Ja tätä rataa...

Oma mieheni on peruskivannäköinen, näyttää minusta hyvältä, koska pidän hänestä. En halua miestä joka puunaa itseään enemmän kuin minä, se on epämiehekästä jos mikä! Enkä pidä nykyihanteesta en miesten enkä naisten osalta, ihmiset yrittävät näyttää siltä kuin olisi ikuinen filtteri päällä. Joo hyvä on huolehtia perustasolla itsestään, mutta haluan aidon ihmisen, en kiiltokuvaa.

Vierailija
26/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minua miellytä.

Vierailija
27/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta esim. tuo "looksmaxxing guru" Clavicular on luotaantyöntävän oloinen. Pelkkä ulkonäkö ei merkkaa mitään, jos ihminen muuten rypee naisvihassa, itseinhossa ja on pakkomielteisen kiinnostunut omasta ulkonäöstä.

Eikös sama jäbä vetänyt kirjaimellisesti huumeita livestreamissa ja käynyt lähellä yliannostuskuolemaa? Kuuntelin aika mielenkiintoista ohjelmaa hänestä ja luontaantyöntävä on aika kiltisti sanottu hänen persoonastaan. 

Vierailija
28/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuullut tai nähnyt kenekään naisen kehuvan tuon  Clavicularin ulkonäköä. Hän on eloton ja iloton, ahdistavan näköinen. 

Näistä tulee mieleen että ovat niin fiksoituneet miesten ulkonäköön ja sen millintarkkaan kyttäämiseen, että liekkö lopulta tässä edes kyse naisista. Tämän päivän Hesarin jutun mukaan "Peters on nimennyt ihanteekseen näyttelijä Matt Bomerin, 48, joka on hänen mukaansa tällä hetkellä Hollywoodin hyvännäköisin mies." 

Googlasin tuon näyttelijän ja joo, on Hollywood-komea homomies. Ei kyllä minussa herätä mitään. 

Ted Bundy hotimpi 

Vierailija
29/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kolmekymppiseksi asti sellainen Sami Hedbergin näköinen pullaposki. Sitten mulla todettiin testovajaus, johon piikitän testoa lääkärin reseptillä.

Parissa vuodessa leuka jykevöityi, parta alkoi kasvamaan kovemmin, hartiat levenivät ja lihasmassa lisääntyi. Ihan ilman mitään treeniä. Voin todeta että olemassaolevista piirteistä tuli kulmikkaammat ja miehekkäämmät, ja tietty turvotus on poissa.

Kyllä se naisrintamalla näkyy, nykyään joskus käy jopa niin että nainen itse lähestyy ja tekee aloitteen. Ennen oli hyvin hiljaista sillä suunnalla..

Vierailija
30/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on virheluulo, että kaikki naiset pitävät miehekkään näköisistä. Eipä runopojilla ole mitään ongelmia löytää naisia, vaikka olisivat leuattomia narukäsiä.

Vierailija
31/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kolmekymppiseksi asti sellainen Sami Hedbergin näköinen pullaposki. Sitten mulla todettiin testovajaus, johon piikitän testoa lääkärin reseptillä.

Parissa vuodessa leuka jykevöityi, parta alkoi kasvamaan kovemmin, hartiat levenivät ja lihasmassa lisääntyi. Ihan ilman mitään treeniä. Voin todeta että olemassaolevista piirteistä tuli kulmikkaammat ja miehekkäämmät, ja tietty turvotus on poissa.

Kyllä se naisrintamalla näkyy, nykyään joskus käy jopa niin että nainen itse lähestyy ja tekee aloitteen. Ennen oli hyvin hiljaista sillä suunnalla..

"Pulleat rintalihakset..."

Vierailija
32/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten miesten lihaksista on kiinnostuneet toiset miehet.

Vierailija
33/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on tehnyt kauneusoperaatioita, häntä ei ota kukaan muu kuin muovihiusbimbo.

Ennemminkin toinen mies, sillä eihän kauneusleikkaukset kenestäkään mitenkään naisten mielestä maskuliinista tee.

Vierailija
34/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan nyt rehellisiä, varmasti ulkonäön kohentaminen "tepsii" joihinkin naisiin. Tosin jos vasaralla hakkaa naamaansa, hulluhan sellainen on.

MIehet on ulkonäkökeskeisiä ja katselee muita miehiä

Naisia kiinnostaa miehen äly, luonne, käytös, vastuunkantokyky. 

Tosin  jos mies pitää huolen siisteydestään ja esim. hampaistaan, se on ihan perusasioita eikä mikään tuollainen ole lupaus naisesta. 

Nainen pitää ihan omalla käytöksellä onnistua viehättämään, ja todellakin oman ulkonäön eli oman persereikänsä ympärillä piehtaroiminen ja itsensä silpominen on varmaan typerintä mitä tehdä voi. 

Eri juttu jos on paha akne, mädät hampaat, pahasti murtunut nenä tai muu vamma, niin sen korjaaminen on ok ja nostaa kaverin omaa itsetuntoa.

Vierailija
35/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten miesten lihaksista on kiinnostuneet toiset miehet.

Ja peniksistä. Persut jankuttaa niistä jatkuvasti. Kummallista

Vierailija
36/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko toi vasarajuttu perustua siihen että uskotaan leukaluun kasvavan ja jämäköityvän iskuista? Vasaralla lyöminen kuulostaa kyllä tosi hasardilta, ei ainakaan pehmeät kudokset tykkää. Joku nyrkkeily tms voisi olla "fiksumpaa".

Urheilijoilla on lähes järjestäen leveät leukaperät ja se johtuu nuoruuden testosteronialtistumisesta, joka taas tulee siitä jatkuvasta rääkistä. Joissakin lajeissa esim. kehon läpsiminen kuuluu osaksi rutiineja, sillä se aiheuttaa hermosignaaleja, mikä herättää nukkuvia lihaksia, jotka saattavat olla jossain toisen lihaksen alla piilossa ja täysin epäaktiivisia, jne. Periaatteessa naputtelu ja kaikenlainen tapping voivat toimia samanlaisena ärsykkeenä, mutta onhan se vähän hassu tapa. 

Esimerkiksi joillain aasialaisilla naisilla taas on naaman naputtelu ja taputtelu osa kasvojoogaa. Itse vaan läpsisin ja hieroisin jos tarvitsisin jotain tuollaista vaikutusta kehoon, vasara tuntuu aika retardilta ratkaisulta. Mutta onhan tuo koko looksmaxxing retardia muutenkin, kuten jo aiemmin todettua. Sumopuku vailla substanssia.

Vierailija
37/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on virheluulo, että kaikki naiset pitävät miehekkään näköisistä. Eipä runopojilla ole mitään ongelmia löytää naisia, vaikka olisivat leuattomia narukäsiä.

Hoikempi mies on kyllä 😍

Mutta en nirso olisi, mikäli luonne kohdillaan

Vierailija
38/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykästyn luonteeseen ja sitten lakkaan näkemästä tyypin ulkonäön. Vaikka olisi miten komea mies mutta sen suusta tulisi persusontaa, hyi helvetti. Siihen en halua tutustua ollenkaan. Esim. Häkkänen. Nätti poika, tyhmä ja äärioikeistolainen pää.

Vierailija
39/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on tehnyt kauneusoperaatioita, häntä ei ota kukaan muu kuin muovihiusbimbo.

Ennemminkin toinen mies, sillä eihän kauneusleikkaukset kenestäkään mitenkään naisten mielestä maskuliinista tee.

No ehkäpä nämä pyrkivätkin tekemään vaikutusta vaan toisiinsa. Looksmaxing brot ja filleri-naiset :D

Vierailija
40/159 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehoaa!! Ah! Naiset ovat aivan sulaa vahaa eivätkä voi vastustaa himojaan kun looxxmaxxing-mies tulee vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä