IS: Marja Kihlström teki rikosilmoituksen lapsensa takia
https://www.is.fi/viihde/art-2000011993319.html
Hieno esimerkki taas siitä, kun on julkisuuden henkilö pääset kuin koira veräjästä. Mitään vastuuta ei tarvitse ottaa jälkikasvun käytöksestä. Is ei ole tässä kuullut edes toista asianomistajaa yllätys yllätys. Eikä myöskään mainitse sitä että asianomistaja on yrittänyt ottaa Kihlströmiin yhteyttä useita kertoja tuloksetta selvittääkseen asiat. Nyt on sitten damage controllit päällä ja heidän perhe kärsii vaikka oma lapsi piinaa muita.
Kommentit (426)
En tunne tapausta. Mutta opettajana tiedän tilanteita, missä tappelijat ja kiusaajat on äitien silmissä kiusattuja.
Ne kerrat kun joku on somessa huudellut lapsensa asioita ovat olleet ainakin puolueellisia, jos ei jopa valheellisia.
Minä en sokeasti luota siihen, mitä ihminen somessa kirjoittaa.
Annetaan lapsille kasvurauha ja lopetetaan heidän asioiden käsittely somessa kiitos. Koulu, lastensuojelu ja poliisi hoitanevat asian.
Olin kerran eräässä alakoulussa sijaisena, jossa oli vähän samantyyppinen keissi. Kiusaaja oli pitkään oireilluit kiusaamalla ja hakkaamalla aina paria tiettyä ihmistä. Koulu ei ollut puuttunut millään tavalla ja kun minä yritin, niin apulaisrehtori sanoi minulle että "ei saa leimata!!!". Tämän jälkeen eivät tietyt opet ja rehtorit enää edes tervehtineet minua. ajatelkaa! Kyseessä oli Seinäjoki ja siellä tyypillisesti tunnetaan yleensä puolin ja toisin. Tämä leimaamispelkoinen ope/apureksi oli kiusaajan perheen kanssa hyviä tuttuja, joten eihän nyt tietenkään saa mitään tehdä.. En enää palannut tuohon kouluun. Sääliksi kävi todella sitä kiusattua poikaa. Yritin hoitaa asiaa. Se oli täysin murtunut koko ajan. Kiusaaja sai jatkaa väkivallan käyttöään. Hän haukkui jopa minutkin. 10 vuotiaita olivat nämäkin, että kyllä sitä nuorempikin lapsi osaa olla jo todella ilkeä ja julma.
Nautin, kun häiriintyneen lapsen vanhempi eli rouva "sekauaaliterapeutti" (joo, nai kun lapset vieressä, eeh, sairasta. Jari Sillanpäätä kutsuttiin vastaavasta toiminnasta pedo-nimityksellä...) joutuu vihdoin vastuuseen. Hah, luuli että voi elellä kuin mitään väärää ei oma kauhukakara tekisikään. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.reddit.com/r/snappisensuroimat0n/comments/1t80bw8/marja_kih…
Redditissä on hyvin keskustelua asiasta, laittaa vaan marjan nimen hakuun. Mitähän kaikkea siellä kotona on sitten tapahtunut kun lapsi on tuollainen? Ilmeisesti on harrastettu seksiä samassa sängyssä, missä lapsi/lapset nukkuneet? Ainakin seksiä ovat nähneet. Lapsen itsetyyd. kerrottu julkisesti. Mitä muuta? Ihan pelottaa, että onko lapsi joutunut kokemaan jotain kamalaa itse? En edes pysty kirjoittamaan sitä. Ja totta, Marjasta on kumma tunne, ennen tätä tapausta.
Kai sä tajuat, että myös uudelleenjulkaisija ja juttujen levittelijä voidaan tuomita?
Kunnianloukkausta koskevan julkaisun uudelleenjako (esim. jakaminen, "tykkääminen" tietyissä tilanteissa, uudelleentwiittaus) voi täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkistön.
Kuka v1ddu sä olet?? Olet luultavasti tråll1 joten en vastaa enää. Tee vaan siitä Marjasta se ilmoitus, se on altistanut lapsensa sexille ja ihan kertonutki siitä julkisesti. Leenalla on kaikki todisteet, myös valvontakameravideota koulun pihalta tapahtuneesta. Marja ei reagoinut kahteen vuoteen, joten teki asiasta julkisen saadakseen apua. vkialta eskaloitui lapsensa aivotärähdykseen, niin että korvasta vuoti verta. Tuo kiusaaja ei ole terve ja jostain hänkin oirehtii
Leenalla ei mitään valvontakameravideoita koululta tosiaankaan ole. Jos sellaisia on, ne luovutetaan vain poliisille.
Tässä rehtori oli rikosilmoituksen tehnyt pahoinpitelystä, eli siinä varmasti toimittanut myös videotallenteen.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.reddit.com/r/snappisensuroimat0n/comments/1t80bw8/marja_kih…
Redditissä on hyvin keskustelua asiasta, laittaa vaan marjan nimen hakuun. Mitähän kaikkea siellä kotona on sitten tapahtunut kun lapsi on tuollainen? Ilmeisesti on harrastettu seksiä samassa sängyssä, missä lapsi/lapset nukkuneet? Ainakin seksiä ovat nähneet. Lapsen itsetyyd. kerrottu julkisesti. Mitä muuta? Ihan pelottaa, että onko lapsi joutunut kokemaan jotain kamalaa itse? En edes pysty kirjoittamaan sitä. Ja totta, Marjasta on kumma tunne, ennen tätä tapausta.
Kai sä tajuat, että myös uudelleenjulkaisija ja juttujen levittelijä voidaan tuomita?
Kunnianloukkausta koskevan julkaisun uudelleenjako (esim. jakaminen, "tykkääminen" tietyissä tilanteissa, uudelleentwiittaus) voi täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkistön.
Kuka v1ddu sä olet?? Olet luultavasti tråll1 joten en vastaa enää. Tee vaan siitä Marjasta se ilmoitus, se on altistanut lapsensa sexille ja ihan kertonutki siitä julkisesti. Leenalla on kaikki todisteet, myös valvontakameravideota koulun pihalta tapahtuneesta. Marja ei reagoinut kahteen vuoteen, joten teki asiasta julkisen saadakseen apua. vkialta eskaloitui lapsensa aivotärähdykseen, niin että korvasta vuoti verta. Tuo kiusaaja ei ole terve ja jostain hänkin oirehtii
Leenalla ei mitään valvontakameravideoita koululta tosiaankaan ole. Jos sellaisia on, ne luovutetaan vain poliisille.
Eihän se ole sanonutkaan että on valvontakameravideo, vaan että hänellä on VIDEO josta näkee hyvin tapahtumat. Jos joku muu lapsi esim kuvannut?
Kouluissa ei saa olla puhelimia käytössä.
Päivän paras :D kyllä todellakin saa olla.
Sitä paitsi olihan tuo pahoinpidelty tyttökin soittanut puhelimellan äidilleen
Tästä on olemassa laki. Tottakai kotiin saa soitaa open luvalla.
Saavat silti käyttää puhelimia esim välkällä, eikä niitä joka tunti edes kerätä pois.
Ainakin minun lasten kouluissa näin on.
Tietyt opettajat keräävät puhelimet aina pois tunnin alussa, mutta esim joillakin tunneilla niitä tarvitaan tai opettaja ei edes kerää.
Eivät saa Helsingissä. Joissakin yläkouluissa on välkällä puhelin sallittu, yhdelläkään alakoululla ei.
Aijaa? Niinhän sitä luulisi. Jännä että minun lapseni ainakin lajittelee snäppejä ja viestejä koulusta. Alakoululainen siis. Helsingissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.reddit.com/r/snappisensuroimat0n/comments/1t80bw8/marja_kih…
Redditissä on hyvin keskustelua asiasta, laittaa vaan marjan nimen hakuun. Mitähän kaikkea siellä kotona on sitten tapahtunut kun lapsi on tuollainen? Ilmeisesti on harrastettu seksiä samassa sängyssä, missä lapsi/lapset nukkuneet? Ainakin seksiä ovat nähneet. Lapsen itsetyyd. kerrottu julkisesti. Mitä muuta? Ihan pelottaa, että onko lapsi joutunut kokemaan jotain kamalaa itse? En edes pysty kirjoittamaan sitä. Ja totta, Marjasta on kumma tunne, ennen tätä tapausta.
Kai sä tajuat, että myös uudelleenjulkaisija ja juttujen levittelijä voidaan tuomita?
Kunnianloukkausta koskevan julkaisun uudelleenjako (esim. jakaminen, "tykkääminen" tietyissä tilanteissa, uudelleentwiittaus) voi täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkistön.
Kuka v1ddu sä olet?? Olet luultavasti tråll1 joten en vastaa enää. Tee vaan siitä Marjasta se ilmoitus, se on altistanut lapsensa sexille ja ihan kertonutki siitä julkisesti. Leenalla on kaikki todisteet, myös valvontakameravideota koulun pihalta tapahtuneesta. Marja ei reagoinut kahteen vuoteen, joten teki asiasta julkisen saadakseen apua. vkialta eskaloitui lapsensa aivotärähdykseen, niin että korvasta vuoti verta. Tuo kiusaaja ei ole terve ja jostain hänkin oirehtii
Leenalla ei mitään valvontakameravideoita koululta tosiaankaan ole. Jos sellaisia on, ne luovutetaan vain poliisille.
Eihän se ole sanonutkaan että on valvontakameravideo, vaan että hänellä on VIDEO josta näkee hyvin tapahtumat. Jos joku muu lapsi esim kuvannut?
Kouluissa ei saa olla puhelimia käytössä.
Päivän paras :D kyllä todellakin saa olla.
Sitä paitsi olihan tuo pahoinpidelty tyttökin soittanut puhelimellan äidilleen
Tästä on olemassa laki. Tottakai kotiin saa soitaa open luvalla.
Saavat silti käyttää puhelimia esim välkällä, eikä niitä joka tunti edes kerätä pois.
Ainakin minun lasten kouluissa näin on.
Tietyt opettajat keräävät puhelimet aina pois tunnin alussa, mutta esim joillakin tunneilla niitä tarvitaan tai opettaja ei edes kerää.
Eivät saa Helsingissä. Joissakin yläkouluissa on välkällä puhelin sallittu, yhdelläkään alakoululla ei.
Niinhän se muka on joka koulussa. Jos näkee lapsella puhelimen, niin saattavat ulista että nyt se puhelin pois. Mutta harvassa koulussa ne kerätään koko päiväksi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.reddit.com/r/snappisensuroimat0n/comments/1t80bw8/marja_kih…
Redditissä on hyvin keskustelua asiasta, laittaa vaan marjan nimen hakuun. Mitähän kaikkea siellä kotona on sitten tapahtunut kun lapsi on tuollainen? Ilmeisesti on harrastettu seksiä samassa sängyssä, missä lapsi/lapset nukkuneet? Ainakin seksiä ovat nähneet. Lapsen itsetyyd. kerrottu julkisesti. Mitä muuta? Ihan pelottaa, että onko lapsi joutunut kokemaan jotain kamalaa itse? En edes pysty kirjoittamaan sitä. Ja totta, Marjasta on kumma tunne, ennen tätä tapausta.
Kai sä tajuat, että myös uudelleenjulkaisija ja juttujen levittelijä voidaan tuomita?
Kunnianloukkausta koskevan julkaisun uudelleenjako (esim. jakaminen, "tykkääminen" tietyissä tilanteissa, uudelleentwiittaus) voi täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkistön.
Kuka v1ddu sä olet?? Olet luultavasti tråll1 joten en vastaa enää. Tee vaan siitä Marjasta se ilmoitus, se on altistanut lapsensa sexille ja ihan kertonutki siitä julkisesti. Leenalla on kaikki todisteet, myös valvontakameravideota koulun pihalta tapahtuneesta. Marja ei reagoinut kahteen vuoteen, joten teki asiasta julkisen saadakseen apua. vkialta eskaloitui lapsensa aivotärähdykseen, niin että korvasta vuoti verta. Tuo kiusaaja ei ole terve ja jostain hänkin oirehtii
Leenalla ei mitään valvontakameravideoita koululta tosiaankaan ole. Jos sellaisia on, ne luovutetaan vain poliisille.
Eihän se ole sanonutkaan että on valvontakameravideo, vaan että hänellä on VIDEO josta näkee hyvin tapahtumat. Jos joku muu lapsi esim kuvannut?
Kouluissa ei saa olla puhelimia käytössä.
Päivän paras :D kyllä todellakin saa olla.
Sitä paitsi olihan tuo pahoinpidelty tyttökin soittanut puhelimellan äidilleen
Tästä on olemassa laki. Tottakai kotiin saa soitaa open luvalla.
Saavat silti käyttää puhelimia esim välkällä, eikä niitä joka tunti edes kerätä pois.
Ainakin minun lasten kouluissa näin on.
Tietyt opettajat keräävät puhelimet aina pois tunnin alussa, mutta esim joillakin tunneilla niitä tarvitaan tai opettaja ei edes kerää.
Eivät saa Helsingissä. Joissakin yläkouluissa on välkällä puhelin sallittu, yhdelläkään alakoululla ei.
Aijaa? Niinhän sitä luulisi. Jännä että minun lapseni ainakin lajittelee snäppejä ja viestejä koulusta. Alakoululainen siis. Helsingissä
No polttaahan jotkut röökiäkin välitunneilla, vaikka ei saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.reddit.com/r/snappisensuroimat0n/comments/1t80bw8/marja_kih…
Redditissä on hyvin keskustelua asiasta, laittaa vaan marjan nimen hakuun. Mitähän kaikkea siellä kotona on sitten tapahtunut kun lapsi on tuollainen? Ilmeisesti on harrastettu seksiä samassa sängyssä, missä lapsi/lapset nukkuneet? Ainakin seksiä ovat nähneet. Lapsen itsetyyd. kerrottu julkisesti. Mitä muuta? Ihan pelottaa, että onko lapsi joutunut kokemaan jotain kamalaa itse? En edes pysty kirjoittamaan sitä. Ja totta, Marjasta on kumma tunne, ennen tätä tapausta.
Kai sä tajuat, että myös uudelleenjulkaisija ja juttujen levittelijä voidaan tuomita?
Kunnianloukkausta koskevan julkaisun uudelleenjako (esim. jakaminen, "tykkääminen" tietyissä tilanteissa, uudelleentwiittaus) voi täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkistön.
Kuka v1ddu sä olet?? Olet luultavasti tråll1 joten en vastaa enää. Tee vaan siitä Marjasta se ilmoitus, se on altistanut lapsensa sexille ja ihan kertonutki siitä julkisesti. Leenalla on kaikki todisteet, myös valvontakameravideota koulun pihalta tapahtuneesta. Marja ei reagoinut kahteen vuoteen, joten teki asiasta julkisen saadakseen apua. vkialta eskaloitui lapsensa aivotärähdykseen, niin että korvasta vuoti verta. Tuo kiusaaja ei ole terve ja jostain hänkin oirehtii
Leenalla ei mitään valvontakameravideoita koululta tosiaankaan ole. Jos sellaisia on, ne luovutetaan vain poliisille.
Eihän se ole sanonutkaan että on valvontakameravideo, vaan että hänellä on VIDEO josta näkee hyvin tapahtumat. Jos joku muu lapsi esim kuvannut?
Kouluissa ei saa olla puhelimia käytössä.
Päivän paras :D kyllä todellakin saa olla.
Sitä paitsi olihan tuo pahoinpidelty tyttökin soittanut puhelimellan äidilleen
Tästä on olemassa laki. Tottakai kotiin saa soitaa open luvalla.
Saavat silti käyttää puhelimia esim välkällä, eikä niitä joka tunti edes kerätä pois.
Ainakin minun lasten kouluissa näin on.
Tietyt opettajat keräävät puhelimet aina pois tunnin alussa, mutta esim joillakin tunneilla niitä tarvitaan tai opettaja ei edes kerää.
Eivät saa Helsingissä. Joissakin yläkouluissa on välkällä puhelin sallittu, yhdelläkään alakoululla ei.
Aijaa? Niinhän sitä luulisi. Jännä että minun lapseni ainakin lajittelee snäppejä ja viestejä koulusta. Alakoululainen siis. Helsingissä
Kiusatakaan ei välkällä saisi, mutta jännästi sitäkin tapahtuu.
Hankalia nämä kiusausjutut. Yksiselitteistä kuitenkin, jos tapahtuu pahoinpitely. Mutta eipä tässä tapauksessa kukaan tiedä mitä on käynyt.
Ohi aiheen hieman, mutta kaikki pahoinpitely ei aina ole kiusaamista mutta kaikki kiusaaminen on tavalla tai toisella pahoinpitelyä. Henkistä tai fyysistä. Joskus lapsilla on isoja ja vakaviakin riitoja jotka eivät juonnu kiusaamisesta mutta ovat väkivaltaisia. Esim. Monella nepsyillä on inpulsiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.reddit.com/r/snappisensuroimat0n/comments/1t80bw8/marja_kih…
Redditissä on hyvin keskustelua asiasta, laittaa vaan marjan nimen hakuun. Mitähän kaikkea siellä kotona on sitten tapahtunut kun lapsi on tuollainen? Ilmeisesti on harrastettu seksiä samassa sängyssä, missä lapsi/lapset nukkuneet? Ainakin seksiä ovat nähneet. Lapsen itsetyyd. kerrottu julkisesti. Mitä muuta? Ihan pelottaa, että onko lapsi joutunut kokemaan jotain kamalaa itse? En edes pysty kirjoittamaan sitä. Ja totta, Marjasta on kumma tunne, ennen tätä tapausta.
Kai sä tajuat, että myös uudelleenjulkaisija ja juttujen levittelijä voidaan tuomita?
Kunnianloukkausta koskevan julkaisun uudelleenjako (esim. jakaminen, "tykkääminen" tietyissä tilanteissa, uudelleentwiittaus) voi täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkistön.
Kuka v1ddu sä olet?? Olet luultavasti tråll1 joten en vastaa enää. Tee vaan siitä Marjasta se ilmoitus, se on altistanut lapsensa sexille ja ihan kertonutki siitä julkisesti. Leenalla on kaikki todisteet, myös valvontakameravideota koulun pihalta tapahtuneesta. Marja ei reagoinut kahteen vuoteen, joten teki asiasta julkisen saadakseen apua. vkialta eskaloitui lapsensa aivotärähdykseen, niin että korvasta vuoti verta. Tuo kiusaaja ei ole terve ja jostain hänkin oirehtii
Leenalla ei mitään valvontakameravideoita koululta tosiaankaan ole. Jos sellaisia on, ne luovutetaan vain poliisille.
Tässä rehtori oli rikosilmoituksen tehnyt pahoinpitelystä, eli siinä varmasti toimittanut myös videotallenteen.!
Ai Leenalle vai?
Siis onko nainut lasten nähden? Wtf 😱
Vierailija kirjoitti:
Siis onko nainut lasten nähden? Wtf 😱
Jep. Ihan omassa instassaan naureskellut kuinka lapsi oli kysynyt, että "miksi sä isi TAAS vingutit yöllä äitä kuin nukkea" tms. Oksettavaa. Ja seuraajat komppaa ja naureskelee tilanteelle. Tervettä? Not. Ymmärtäisin, jos joskus vahingossa lapset yllättäisivät, monelle käy niin. Mutta jos niin käy jatkuvasti niin se on jo törkeää välinpitämättömyyttä, vaarantaa jopa normaalin kasvun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko nainut lasten nähden? Wtf 😱
Jep. Ihan omassa instassaan naureskellut kuinka lapsi oli kysynyt, että "miksi sä isi TAAS vingutit yöllä äitä kuin nukkea" tms. Oksettavaa. Ja seuraajat komppaa ja naureskelee tilanteelle. Tervettä? Not. Ymmärtäisin, jos joskus vahingossa lapset yllättäisivät, monelle käy niin. Mutta jos niin käy jatkuvasti niin se on jo törkeää välinpitämättömyyttä, vaarantaa jopa normaalin kasvun.
Ok nyt on todella sick jos tuo on totta :o
Juu, vingutuskeissi tapahtui kun nuorimmat lapset (tytöt) 3- ja 7-vuotiaat. Olivat putkiremppaa tms. evakossa väliaikaisessa asunnossa ja siksi nukkuivat samassa huoneessa.
Tyttö: "Isi, miksi sä taas vingutit yöllä äitiä niin kuin nukkea?"
Muru: "Mitä sä meinaat?"
Tyttö: "Niin et kun sä meet äidin päälle ja hytkytät itseäsi."
Vuoropuhelu johti hyvään keskusteluun, jota kutsutaan seksuaalikasvatukseksi. Ja toki se saa hämmentää aikuistakin. Lapsen suorat kysymykset voivat yllättää kenet vain. 😁 Luonnollisesta asiasta ei kuitenkaan kannata tehdä häpeällistä. Seksille voi antaa nimen seksi ja kertoa, sen kuuluvan aikuisille - viedä keskustelun samalla yleisemmälle tasolle. Tytölle oli myös tärkeää tietää, että äitiin ei sattunut vaan ääni kertoi hyvästä olosta. Keskustelu oli nopeasti käyty ja tyttö jatkoi omiin leikkeihinsä. Aiheeseen kyllä varmaan palataan vielä tulevina vuosina. 😊 Onko sinun lapset kysyneet sinulta seksuaalisuudesta tai seksistä? Miten olet toiminut silloin?
#seksuaalikasvatus #sexeducation #lapsiperhearki #perhe #family #seksuaaliterapeutti #sextherapist #tietokirjailija #author #bloggaaja #blogger #puhumuru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Nyt täytyy sanoa et mulle tulee tosi outo fiilis tosta Leenan viimesimmästä stoorista. Siis hän jo eilen sanoi et enää hän ei nyt kommentoi tätä asiaa somessa ja nyt sitten laittoi tommosen missä tunnelmamusiikin tahdissa hypistelee noita hel vetillisiä tuppoja hiuksia joista tulee kyl nyt vähä semmonen olo et kuka 10 vee pystyy kynsimään tommosta määrää tukkaa toiselta? Eikös tosta tuu jo fiilis et tän tyypin pitäs olla jossain teholla tyyliin sit kun näin kovaa revitty ja kriisityöntekijät paikalla.
Ei saakeli en pysty nyt ottaa uskottavasti tän Leenan toimintaa. Eilen vielä vaikutti ihan että joo, kai se sit näin on mennyt. Mutta nyt tulee vaan fiilis että sosiaalipornoa näin sensitiivisellä aiheella. Olen äiti enkä voi kuvitella että jatkaisin mässäilyä noiden ekojen ulostulojen jälkeen enää. Mä oisin vaan surullinen.
Mä näin myös ne pätkät, jossa "sovitteli" hiusten pätkiä. Jos omalta lapselta olisi revitty tuollaiset hiustupot, en ehkä ihan yhtä neutraalilla ilmeellä poseeraisi niiden kanssa. Tai tekisi somesisältöä niiden kanssa ylipäätään. Näytti todella oudolta. Jos hiuksia revitään tappelun yhteydessä on vaikeeta kuvitella, että irtoaisivat tuolla tavalla, miltä näyttävät videossa.
En sano, että mitään ei ole tapahtunut, mutta kyllä vaikuttaa todella oudolta koko tapahtuma ylipäätään.
Ihan tiedoksi vain, että neuroepätyypillisillä se ilme on usein peruslukemilla lähes tilanteessa kuin tilanteessa, autisminpiirteisillä etenkin.
Joku muu saattaisi ATM keskittyä johonkin hiukkasen enemmän huomiota vaativaan asiaan kuin nettipalstojen lukemiseen ja siellä terapoimiseen...*long sigh*
Marja Kihlström ei edes onnistunut järjestämään itseään kotiin Sri Lankasta kun Qatar Airways perui lennot. Sinne hän vain jäi jumiin neljä viikoksi ilman huolen häivää kotona odottavista lapsista. Ainoat keksimäni selitykset tilanteeseen olivat "rahat loppu" tai "en vaan osaa".
Itseasiassa Leena on mätämuna sillai oikeesti! Esittää somessa aivan muuta mitä on. Keissistä en tiedä enempää, mutta ikävä molemmille lapsille, että somessa asiaa ruoditaan. Leenaan en luottaisi pätkääkään.
Joo, mutta kommentoija tuossa aiemmin väitti, että Leenalla on valvontakameravideot.
Toki oli ilmeisesti ehkä trolli.