Miksi naisten ajatusmaailmassa exälle pitää aina jotenkin kostaa ero?
Naiset eivät ikinä pääse yli suhteesta, vaan pitää keksiä naurettavia kostotoimia, kuten kostokroppa, menestyskosto, somekuvakosto jne. Miksi naiset eivät vain mene eteenpäin ja hyväksy, etteivät olleet kelvollisiq kumppaneita.
Kommentit (83)
Kyllä mua ainakin vi*uttaa ja tekis mieli kostaa. Exä lähti lasten kanssa toiseen kaupunkiin ja palas sitten tänne taksin toisen miehen luo. Ja nyt se mies saa viettää enemmän aikaa MUN lasten kanssa kun minä. Että niinku pikkasen tekis mieli... Mut lasten takii oon ollu asiallinen ja käyttäytynyt kohtullisesti heitä kohtaan.
En tunne ketään joka olisi kostanut exälleen tai edes sellaista suunnitellut.
Itsekään en kostanut, me erosimme ystävällisissä merkeissä.
No en ole oikeassa elämässä törmännyt katkeriin nais exiin. Ne on yleensä vaan tyytyväisiä eroon. Miehet taas kostaa hylkäämällä myös ne lapset (esim isäni ja moni muukin mies ihan omissa tutuissa) Ja mediassa lukuisia tarinoita kuinka on jopa ta pettu se ex nainen ja ehkä lapsetkin.
Oma ex mies yritti mustamaalata minua lapsille ja yritti saada minut näyttämään huonolta. Kääntyi sekin itseään vastaan ja nyt lapset ei sinne halua mennä. Itse halusi erota, kun löysi uuden, mutta eron myötä oli suorastaan vihainen minulle. Minä olin vain iloinen kun pääsin siitä eroon. Sitä vissiin suututti kun pärjäsin paremmin ilman sitä. Ei se uusi nainen kauaa sitä jaksanut.