Kuinka monelle olisi ok, että kumppani kävisi exänsä kanssa kahdestaan baarissa?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaikki parisuhteet ovat kuihtuneet platoniseksi kaveruudeksi enkä ymmärrä lainkaan käsitettä "vanha suola". Baarissa oleva eksä olisi viimeinen, jota katsoisin siellä sillä silmällä.
Ehkä tästä johtuen mulle on ollut täysin ok, että käydään eksän kanssa baarissa tai ollaan muuten tekemisissä.
Montakos niitäkin on ollut?
Kolme.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaikki parisuhteet ovat kuihtuneet platoniseksi kaveruudeksi enkä ymmärrä lainkaan käsitettä "vanha suola". Baarissa oleva eksä olisi viimeinen, jota katsoisin siellä sillä silmällä.
Ehkä tästä johtuen mulle on ollut täysin ok, että käydään eksän kanssa baarissa tai ollaan muuten tekemisissä.
Oletko tietoinen, että kaikki suhteet eivät pääty samalla tavalla tai samasta syystä. Osa niistä loppuu, kun seksi toimii mutta muu ei. Osassa yksi jättää ja toinen jää haikailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en taas ole kenenkään exän kanssa kaveri.
ApJep. Sulle kelpaa kaveriksi vaan neiti Impi Umpilampi. Mutta kuinka selvität että ei ole koskaan seurustellut elämässään?
Tai no jos kaveri määritellään että voi pari sanaa vaihtaa, silloin mutta eipä ole muuten tarvetta pitää yhteyttä. Ja pisimmän (20v) suhteen ex lopetti itse yhteydenpidon mustasukkaisuuttaan. Yhden kanssa oli puhetta, että jäätäis ystäviksi, mutta... se kuihtuikin kasaan...
Ap
Minä en ole käynyt exien kanssa baarissa. Mun nyksä kyllä lähti exänsä kanssa vuorokauden risteilylle kun olimme jo kihloissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole käynyt exien kanssa baarissa. Mun nyksä kyllä lähti exänsä kanssa vuorokauden risteilylle kun olimme jo kihloissa.
Tunnetko tuon exän?
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama. Ottaisin baarista kenet tahansa muun kuin Exän...Siksihän hän on Exä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun kumppani on joskus käynytkin. Ovat edelleen jonkin verran tekemisissä harrastuksen kautta ja se yksillä käyntikin kuulemma liittyi osittain siihen että suunnittelivat tulevaa toimintaa. Tiedän kyllä, että joku tähän heti ilmoittaa että että olen maailman hyväuskoisin ihminen, koska kyllähän baariin meneminen tietenkin tarkoittaa että menivät oikeasti panemaan. En kuitenkaan ymmärrä, mitä minä itse hyötyisin siitä, että oletan vainoharhaisena heti pahinta. Kyllähän pettäjä pettää jos on pettääkseen, joten mitä se auttaa, että sitä itse vahtaisi hulluuteen asti, ettei mitään tilanteita pääsisi syntymään.
Ai niiku yksillä? Tarkoitin baari-iltaa.
Ap
Keski-ikäisille ne on sama asia 😂
Vierailija kirjoitti:
No mun kumppani on joskus käynytkin. Ovat edelleen jonkin verran tekemisissä harrastuksen kautta ja se yksillä käyntikin kuulemma liittyi osittain siihen että suunnittelivat tulevaa toimintaa. Tiedän kyllä, että joku tähän heti ilmoittaa että että olen maailman hyväuskoisin ihminen, koska kyllähän baariin meneminen tietenkin tarkoittaa että menivät oikeasti panemaan. En kuitenkaan ymmärrä, mitä minä itse hyötyisin siitä, että oletan vainoharhaisena heti pahinta. Kyllähän pettäjä pettää jos on pettääkseen, joten mitä se auttaa, että sitä itse vahtaisi hulluuteen asti, ettei mitään tilanteita pääsisi syntymään.
Ei sitä vainoharhainen tarvitse olla, eikä olettaa että baarissa käyminen johtaa heti panemiseen, mutta...oletko oikeasti sitä mieltä, että tuossa ei ole mitään häiritsevää? Olen samaa mieltä, että kyttäämisellä ei pettämistä estetä, mutta lähtökohtaisesti odotan kumppanilta kunnioittavaa käytöstä minua kohtaan, eikä tuo ole minun mielestäni sitä.
Ja siis mun puolesta saa mennä baariin ihan kenen kanssa haluaa. Vaikka sitten eksän. Miksipä ei? Eksästä on yli 15 vuotta aikaa, ehkä haluaisivat jutella?
Ero välittömästi. She belongs to the streets.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama. Ottaisin baarista kenet tahansa muun kuin Exän...Siksihän hän on Exä.
No kylläpä moni kelpaa sitten.
Kannattaisiko olla huolissaan niistä muista baarin tyrkyistä mieluummin.
Entisestä on jo erottu. Miksi hän kiinnostaisi kun on jo muutenkin laitettu lusikat jakoon
Vierailija kirjoitti:
Entisestä on jo erottu. Miksi hän kiinnostaisi kun on jo muutenkin laitettu lusikat jakoon
No esim siksi jos toinen ei olisikaan halunnut erota. Tuttuus, vanhojen muistelu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo onhan se kerrassaan hurja ajatus että naisella olisi ollut elämänsä aikana jopa useita kumppaneita! Huhhuh, ajatuskin pistää pumpun reistailemaan! -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo onhan se kerrassaan hurja ajatus että naisella olisi ollut elämänsä aikana jopa useita kumppaneita! Huhhuh, ajatuskin pistää pumpun reistailemaan! -eri
Parisuhteita yli 5 paljo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim siksi jos toinen ei olisikaan halunnut erota. Tuttuus, vanhojen muistelu...
Miksi se Baari siihen tarvittaisiin?
Eikös soitto tai käynti Exän luona riitä siihen?
Vierailija kirjoitti:
Ex-ihastus oli paikalla, kun mies pokaili minua. Hänen nykyinen miehensä oli tietämättään läsnä toista kertaa kun joku yritti minua.
Eli ei.
En ymmärtänyt mitään tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteita yli 5 paljo
Jos parisuhde vain reilun kuukauden mutta sovittu, lasketaanko?
On ex-vaimollaan avaimet asuntoonsakin, siinähän käyvät jos huvittaa. Jos niillä jotain vispilöitä ois kaupan, niin miksi minä oisin kuviossa.