Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monelle olisi ok, että kumppani kävisi exänsä kanssa kahdestaan baarissa?

Vierailija
07.05.2026 |

Jos ok, kertoisitko vähän tilanteestanne? 

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok

Vierailija
2/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kumppani on joskus käynytkin. Ovat edelleen jonkin verran tekemisissä harrastuksen kautta ja se yksillä käyntikin kuulemma liittyi osittain siihen että suunnittelivat tulevaa toimintaa. Tiedän kyllä, että joku tähän heti ilmoittaa että että olen maailman hyväuskoisin ihminen, koska kyllähän baariin meneminen tietenkin tarkoittaa että menivät oikeasti panemaan. En kuitenkaan ymmärrä, mitä minä itse hyötyisin siitä, että oletan vainoharhaisena heti pahinta. Kyllähän pettäjä pettää jos on pettääkseen, joten mitä se auttaa, että sitä itse vahtaisi hulluuteen asti, ettei mitään tilanteita pääsisi syntymään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä yksin puolisosi käy baarissa?

Miksi exän kanssa?

Vierailija
4/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun kumppani on joskus käynytkin. Ovat edelleen jonkin verran tekemisissä harrastuksen kautta ja se yksillä käyntikin kuulemma liittyi osittain siihen että suunnittelivat tulevaa toimintaa. Tiedän kyllä, että joku tähän heti ilmoittaa että että olen maailman hyväuskoisin ihminen, koska kyllähän baariin meneminen tietenkin tarkoittaa että menivät oikeasti panemaan. En kuitenkaan ymmärrä, mitä minä itse hyötyisin siitä, että oletan vainoharhaisena heti pahinta. Kyllähän pettäjä pettää jos on pettääkseen, joten mitä se auttaa, että sitä itse vahtaisi hulluuteen asti, ettei mitään tilanteita pääsisi syntymään. 

Ai niiku yksillä? Tarkoitin baari-iltaa. 

Ap

Vierailija
5/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää tuhlatko aikaanne polygamisiin haaremipelleilijöihin. Sanokaa että asia selvä nauttikaa ja siivoat itsesi pois roskan elämästä

Vierailija
6/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa ei naida. Parisuhteessa ei kontrolloida toisen tekemisiä omalla ajallaan.

En edes ala suhteeseen minkään juopon kanssa.

Vierailija
7/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä yksin puolisosi käy baarissa?

Miksi exän kanssa?

Pienet lapset, ei hoitajaa. 

Vierailija
8/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva hälytysmerkki. Miksi tapailevat toisiaan?

Vierailija
9/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa ei naida. Parisuhteessa ei kontrolloida toisen tekemisiä omalla ajallaan.

En edes ala suhteeseen minkään juopon kanssa.

Entä jos on pieniä lapsia eikä hoitajaa? 

Vierailija
10/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva hälytysmerkki. Miksi tapailevat toisiaan?

Ovat ystäviä

Vierailija
11/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulee aamulla kotiin?

Vierailija
12/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minua haittaisi. Olen aina antanut miehille liekaa ja sitten jos pettävät niin moido.

Vierailija
13/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No joku pilkkuun asti vietetty ratailta kahdestaan eksän kanssa kuulostaa kieltämättä melko erikoiselta. Olettaisin, että ovat joko päihdeongelmaisia (=mikä tahansa ryyppyseura käy) tai sitten sinua kustaan silmään. 

Vierailija
14/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki parisuhteet ovat kuihtuneet platoniseksi kaveruudeksi enkä ymmärrä lainkaan käsitettä "vanha suola". Baarissa oleva eksä olisi viimeinen, jota katsoisin siellä sillä silmällä. 

Ehkä tästä johtuen mulle on ollut täysin ok, että käydään eksän kanssa baarissa tai ollaan muuten tekemisissä.

Vierailija
15/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No joku pilkkuun asti vietetty ratailta kahdestaan eksän kanssa kuulostaa kieltämättä melko erikoiselta. Olettaisin, että ovat joko päihdeongelmaisia (=mikä tahansa ryyppyseura käy) tai sitten sinua kustaan silmään. 

Joo miesystävä sanoi että voisi niin tehdä

Ap

Vierailija
16/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaikki parisuhteet ovat kuihtuneet platoniseksi kaveruudeksi enkä ymmärrä lainkaan käsitettä "vanha suola". Baarissa oleva eksä olisi viimeinen, jota katsoisin siellä sillä silmällä. 

Ehkä tästä johtuen mulle on ollut täysin ok, että käydään eksän kanssa baarissa tai ollaan muuten tekemisissä.

Itse en taas ole kenenkään exän kanssa kaveri.

Ap

Vierailija
17/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakos niitäkin on ollut?

Vierailija
18/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-ihastus oli paikalla, kun mies pokaili minua. Hänen nykyinen miehensä oli tietämättään läsnä  toista kertaa kun joku yritti minua. 

Eli ei.

Vierailija
19/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran aikani miestä, jolle exä oli kaikki kaikessa. Kun exällä oli iltaisin tanssitreenejä tai esiintymisiä, exän piti olla naista aina vastassa, jotta tää pääsi turvallisesti kotiin. Exä kertoi myös naiselle ensimmäisenä elämänsä tärkeät jutut ja kävi yleensä ainakin kerran päivässä exänsä kämpillä. Näin tätä exää muutaman kerran. Hän oli hurjan mukava ja taivaallisen kaunis. En vaan lopulta jaksanut kuviota, vaan poistuin takavasemmalle. 

Vierailija
20/59 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en taas ole kenenkään exän kanssa kaveri.

Ap

Jep.  Sulle kelpaa kaveriksi vaan neiti Impi Umpilampi.  Mutta kuinka selvität että ei ole koskaan seurustellut elämässään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi