Taas mukava tavallinen nainen, joka ei kelpaa miehille
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011957923.html
Tuossa artikkelissa on haastateltu 33-vuotiasta lapsetonta naista, joka on ollut 11 vuotta sinkkuna. Hän toivoisi löytävänsä miehen, jonka kanssa saada lapsia. Hän kertoo deittaileensa paljon, mutta ei ole löytynyt kuin lyhyitä tapailusuhteita.
Mä en ymmärrä tätä, kun miehet valittavat, kun "tavallinen mies ei kelpaa naisille", kun minusta tuntuu siltä, että tavalliset kunnolliset naiset eivät millään löydä miestä...
Kommentit (540)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on taas kolttuihin ja kuvakulmiin peitelty se että Ainoa on aika paljon.
Teistä miehistä 73% on ylipainoisia, naisista 63%, eli meille naisille on vaikeampi löytää sitä normaalipainoista miestä.
Miksi tämmöistä dadbody-miestä ihannoidaan? Miksi miesten ylipainoa ihannoidaan.
73% miehistä on BMI:n mukaan ylipainoisia. Minä kuulun heihin. Rasvaprosenttini tosin pyörii siellä 11% ja 13% välissä, kun tulee aktiivisesti painoja nosteltua.
Suomessa kehonrakennukseen keskittyviä miehiä on muutama prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina nää "en löydä miestä" ovat todellisuudessa "en löydä miestä joka on...."(kilometrinen vaatimuslista)
Ei rehellisyyteen kuole, yrittäkää joskus!
"You see how picky I am about my shoes and they only go on my feet!
Cher, Clueless
Ja koska täydellisyysjulkisivu, ei voi koskaan myöntää sitä pickymaisuuttaan (oho uus sana)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teistä miehistä 73% on ylipainoisia, naisista 63%, eli meille naisille on vaikeampi löytää sitä normaalipainoista miestä.
Miksi tämmöistä dadbody-miestä ihannoidaan? Miksi miesten ylipainoa ihannoidaan.
73% miehistä on BMI:n mukaan ylipainoisia. Minä kuulun heihin. Rasvaprosenttini tosin pyörii siellä 11% ja 13% välissä, kun tulee aktiivisesti painoja nosteltua.
Minäkin kuulun heihin. Rasvaprosenttia en tiedä, varmaan jossain 30 - 100. Naista silti riittää kun ei turhaa nirsoile. Riittää että on aikunen ja elossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainenhan on just palstamiesten peräänkuuluttama naapurintyttönainen: pitkät, vaaleat hiukset, pisamia ja nauravainen. Ketjun kommentit on kummallisia, nyt ei sellainen muka kelpaa.
Palstamiesten 'naapurintyttö' on nuori Pamela Anderson.
Harva mitään kävelevää silikonisäkkiä fanittaa kauneuden korkeimpana huipentumana.
Jos pitää joku näpsäkän näköinen vähän muhkumpi nainen mainita niin Diandra. Ihan milloin vaan lähtisin hänen kanssa deiteille jos vapaina oltaisiin.
Jokainen nainen, joka on laihduttanut kertoo, että miehet haluavat sen jälkeen sitoutua vakavasti paljon useammin.
Ei pidä paikkaansa, niitä vonkaajia tulee vain haitaksi asti.
Taitaa olla rahasta kiinni. 100.000€ pitäisi vähintään olla löysää tilillä, jotta Aino kiinnostuisi miehestä.
Miten voitte muka tietää palstamiesten mielipiteitä ylipäänsä mistään, kun aina kun sitä kysytään, rynnivät naiset kertomaan mitä miehet ajattelevat!
Minusta jutun nainen on hyvin kaunis. Hirveää mollaamista taas peräkammarin kranssitukkaisilta perteiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään kutsu itseäni kehonrakentajaksi. Miehillä se BMI:n mukainen ylipaino voi oikeasti tulla nopeasti vastaan, jos harrastaa jotain fyysistä. Minä kutsun itseäni aktiiviseksi urheilijaksi, jonka pääsääntöinen urheilu on kuntosali ja sen lisäksi kävely, uinti ja juoksu.
Tämä ei tietenkään meinaa, että iso osa tuosta 73% olisi mitenkään urheilullisia nykymaailmassa vaan meilläkin on ylipainon kanssa ongelmaa. Sanoisin vain, että BMI on aktiivisilla liikkujilla huono mittaustapa ylipainoon ja kehonkoostumus tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kuulun heihin. Rasvaprosenttia en tiedä, varmaan jossain 30 - 100. Naista silti riittää kun ei turhaa nirsoile. Riittää että on aikunen ja elossa.
Tyypillinen mies, jota naiset inhoavat loppupeleissä.
Hänhän on tosi kaunis ja sympaattisen oloinen nainen. Ihmeellisiä kommentteja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta jutun nainen on hyvin kaunis. Hirveää mollaamista taas peräkammarin kranssitukkaisilta perteiltä.
No mene nussimaan hänet paksuksi.
Ai olet nainen? No sittenhän sinun mielipiteellä ei ole hitonkaan merkitystä kun pohditaan miksei hänellä natsaa miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös olen ollut sinkkuna jo 9 vuotta. Ei löydy miestä ei. Tosin minulla syynä on varmasti ikä +50v.
Joo voi olla jos etsit jotain 30-40v miestä, mutta kyllä se ulkonäkö on ensimmäinen asia mikä herättää kiinnostuksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ihannepaino on bmi:n mukaan on 73kg.
Viimeksi kun painoin sen verran olin 4-5% rasvoissa pari viikkoa kuolemasta tyreotoksikoosin takia.
Että semmonen mittari se bmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen mies, jota naiset inhoavat loppupeleissä.
Luulekko että mulla kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mene nussimaan hänet paksuksi.
Ai olet nainen? No sittenhän sinun mielipiteellä ei ole hitonkaan merkitystä kun pohditaan miksei hänellä natsaa miesten kanssa.
En kyllä ihmettele, mikset sinäkään onnistu.
Tuolle kelpaa varmaan vain lääkäri.
Tarttuukohan nuo syylät hänen ylähuulestaan?
Vierailija kirjoitti:
Ainohan se tässä on vanha piika.
Miten vakavasti sä luulet, että sellainen mies otetaan?