Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?
Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan.
Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus
Kommentit (7415)
Vierailija kirjoitti:
Tuo täydellinen tyttö eli kaksoiselämää.
"Kauhukakara", kuten kuvailee itseään päiväkirjassaan.
Se taksikuski sanoi, että tytöllä oli käsivarsilta paljas paita päällä, Raisahan kyllä oli kuulemma kadottanut takkinsa/jakun illan aikana.
On niin paljon eri juttuja, että tuntuu siltä, että tarkoituksella levitellään mitä ihmeellisimpiä selityksiä katoamisesta.
Tuohon aikaan Tampereella oli jo kaupungilla valvontakameroita. Raisa ei tallentunut yhteenkään.
Noh menot ennen Casablancaa on selvillä
Kamu SANOO nähneensä Raisan kävelleen tien yli kohti Casablancaa ja tästä eteen päin ri MITÄÄN havaintoja. Luulisi pyrkineen jonnekin sisälle lämpimään tai autoihin Pirkkalaan
Mimmoinen oli luonne ? Rairai kai vaan
Oliko oikeasti punapää vai brunette vai blondi silloin? Pituus ja vähäpukeisuus - luulisi jonkun havainneen vilkkaassa illassa
Vierailija kirjoitti:
Oletteko lukeneet jo tämän? :
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009154634.html
Raisan poikaystävä asui myös Raisan katoamisen aikaan Tampereen multisilta asuinalueella.
Kaikki noi jutun miehet on tosi pelottavaa porukkaa, itse en uskaltaisi olla kenenkään keistä kanssa tekemisissä tai viettää aikaa. Jos nää pitsamiehet on tunteneet toisiaan, voi olla että hän on joutunut useammankin hyväksikäyttämäksi ja pahoinpitelemäksi.
Mirä jos Raisa menikin kotiin? Vanhempi raivostui viinalle haisevaan teiniin?
Vierailija kirjoitti:
Noh menot ennen Casablancaa on selvillä
Kamu SANOO nähneensä Raisan kävelleen tien yli kohti Casablancaa ja tästä eteen päin ri MITÄÄN havaintoja. Luulisi pyrkineen jonnekin sisälle lämpimään tai autoihin Pirkkalaan
Mimmoinen oli luonne ? Rairai kai vaan
Oliko oikeasti punapää vai brunette vai blondi silloin? Pituus ja vähäpukeisuus - luulisi jonkun havainneen vilkkaassa illassa
Tampereen yöelämä on ollut täynnä nuoria vähäpukeisia vaaleita naisia, joilla on ollut tuollainen lyhyt hame, pitkä jakku ja korkeet kengät, koska ne oli muotia silloin!
Jengiä oli poikkeuksellisen paljon liikkeellä tuona iltana Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
Mirä jos Raisa menikin kotiin? Vanhempi raivostui viinalle haisevaan teiniin?
Tää on käyny mielessä. Menny isälleen vaikka piti mennä äidille missä pääasiassa asui. Kävellyt isän luo, isä hermostunut vaatteista ba kännitilasta ja sitten tapahtunu jotain.
On kyllä epätodennäköistä mutta mahdollista.
itse uskon tuohon multioja linjaan. ja itkunsekainen tyttö joka on pitkä ja vähäisissä pukeissa. Luulisi että tämäkin olisi ilmaantunut jostain jos ei olisi raisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirä jos Raisa menikin kotiin? Vanhempi raivostui viinalle haisevaan teiniin?
Tää on käyny mielessä. Menny isälleen vaikka piti mennä äidille missä pääasiassa asui. Kävellyt isän luo, isä hermostunut vaatteista ba kännitilasta ja sitten tapahtunu jotain.
On kyllä epätodennäköistä mutta mahdollista.
Kaikki on mahdollista. Totuus on usein tarua ihmeellistä.
"Mirä jos Raisa menikin kotiin? Vanhempi raivostui viinalle haisevaan teiniin?"
Jos Raisalla olisi rahat loppu, hän olisi kävellyt isänsä kotiin.. joissakin havainnoissa mainitaan Satakunnankatu, Tuomiokirkonkatu sekä Lapintie ja Armonkallio. Vanhempia ei kannata epäillä rikoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon aikaan Tampereella oli jo kaupungilla valvontakameroita. Raisa ei tallentunut yhteenkään.
Eli on mennyt ehkä jonkun auton kyytiin sellaisessa katvepaikassa, johon ei kamerat yllä.
"Jossain luki että oli noussut jo kesällä 7 (tuntemattoman?) miehen auton kyytiin. Pitikö tämä paikkaansa? Mihin autoon edes mahtuu 8 henkilöä?"
No ihan sellaiseen normaaliin henkilöautoon. Johan täällä on monikin muistellut, että autoon änkeytyi niin monta nuorta kuin vain mahtui eli takapenkillä istuttiin sylikkäin, pelkääjän paikalla oli kaksi ja vielä takakontissa yksi.
Eihän Raisalla ollut vakituista poikaystävää, oli ihastunut ainakin kahteen poikaan.
Ehkä hän etsi uhreja jo 1999?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000507585.html
Tampereen poliisi etsii murhaajan kahta raiskausuhria
Tampereen poliisi pyytää tietoja ainakin kahdesta naisesta, joiden epäillään joutuneen yhden naisen murhanneen miehen raiskaamiksi.
Vierailija kirjoitti:
"Mirä jos Raisa menikin kotiin? Vanhempi raivostui viinalle haisevaan teiniin?"
Jos Raisalla olisi rahat loppu, hän olisi kävellyt isänsä kotiin.. joissakin havainnoissa mainitaan Satakunnankatu, Tuomiokirkonkatu sekä Lapintie ja Armonkallio. Vanhempia ei kannata epäillä rikoksesta.
Miksi ei kannata?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä joku rikkaiden lapsi vai mitä varten tästä on tehty tämmöinen ikuisuusjuttu? Porukkaa katoaa jatkuvasti.
Hammaslääkäri isä. Mutta kyllä tämä ihmetyttää miten voi kadota noin.
Casablanca oli vain parikymmentä metriä Keskustorilla.
Keskustorilla on n 20- 30 minuuttia bussilla Pirkkalan keskustaan. Mutta Pirkkala on laaja, en tiedä mihin osaan sitä hän oli menossa.
Naapurikunta.