Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos Raisa Räisänen nousikin siihen kaveriporukan autoon?

Vierailija
07.05.2026 |

Räisänen oli viettänyt iltaa samanikäisen naispuolisen ystävänsä kanssa Hämeenkatu 18:ssa sijaitsevassa ravintola Casablancassa noin kello 21.30–22.00. Hieman ennen kello 23.00 Räisäsen ystävä lähti Hämeenkadulta autokyydillä Huittisten Seurahuoneelle, mutta Räisänen ei mahtunut mukaan. 

 

Ystävä näki Räisäsen kävelevän Hämeenkadun yli takaisin Casablancan puolelle, mikä on viimeinen varma havainto hänestä. Sen jälkeen Räisäsestä ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijähavaintoa.

 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Raisa_R%C3%A4is%C3%A4sen_katoamistapaus

 

Kommentit (7415)

Vierailija
801/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Pirkkala kaukana 

Casablanca oli vain parikymmentä metriä Keskustorilla.

Keskustorilla on n 20- 30 minuuttia bussilla Pirkkalan keskustaan. Mutta Pirkkala on laaja, en tiedä mihin osaan sitä hän oli menossa.

Naapurikunta.

Vierailija
802/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo täydellinen tyttö eli kaksoiselämää.

"Kauhukakara", kuten kuvailee itseään päiväkirjassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taksikuski sanoi, että tytöllä oli käsivarsilta paljas paita päällä, Raisahan kyllä oli kuulemma kadottanut takkinsa/jakun illan aikana. 

On niin paljon eri juttuja, että tuntuu siltä, että tarkoituksella levitellään mitä ihmeellisimpiä selityksiä katoamisesta.  

Vierailija
804/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon aikaan Tampereella oli jo kaupungilla valvontakameroita.  Raisa ei tallentunut yhteenkään.

Vierailija
805/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mitenkähän minulle käy"

Vierailija
806/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh menot ennen Casablancaa on selvillä 

Kamu SANOO nähneensä Raisan kävelleen tien yli kohti Casablancaa ja tästä eteen päin ri MITÄÄN havaintoja. Luulisi pyrkineen jonnekin sisälle lämpimään tai autoihin Pirkkalaan 


Mimmoinen oli luonne ? Rairai kai vaan 

 


Oliko oikeasti punapää vai brunette vai blondi silloin? Pituus ja vähäpukeisuus - luulisi jonkun havainneen vilkkaassa illassa 
 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
807/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko lukeneet jo tämän? :

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009154634.html

 

Raisan poikaystävä asui myös Raisan katoamisen aikaan Tampereen multisilta asuinalueella.

Kaikki noi jutun miehet on tosi pelottavaa porukkaa, itse en uskaltaisi olla kenenkään keistä kanssa tekemisissä tai viettää aikaa. Jos nää pitsamiehet on tunteneet toisiaan, voi olla että hän on joutunut useammankin hyväksikäyttämäksi ja pahoinpitelemäksi. 

Vierailija
808/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirä jos Raisa menikin kotiin? Vanhempi raivostui viinalle haisevaan teiniin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
809/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh menot ennen Casablancaa on selvillä 

Kamu SANOO nähneensä Raisan kävelleen tien yli kohti Casablancaa ja tästä eteen päin ri MITÄÄN havaintoja. Luulisi pyrkineen jonnekin sisälle lämpimään tai autoihin Pirkkalaan 


Mimmoinen oli luonne ? Rairai kai vaan 

 


Oliko oikeasti punapää vai brunette vai blondi silloin? Pituus ja vähäpukeisuus - luulisi jonkun havainneen vilkkaassa illassa 
 

Tampereen yöelämä on ollut täynnä nuoria vähäpukeisia vaaleita naisia, joilla on ollut tuollainen lyhyt hame, pitkä jakku ja korkeet kengät, koska ne oli muotia silloin! 

Vierailija
810/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengiä oli poikkeuksellisen paljon liikkeellä tuona iltana Tampereella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
811/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirä jos Raisa menikin kotiin? Vanhempi raivostui viinalle haisevaan teiniin?

Tää on käyny mielessä. Menny isälleen vaikka piti mennä äidille missä pääasiassa asui. Kävellyt isän luo, isä hermostunut vaatteista ba kännitilasta ja sitten tapahtunu jotain. 

On kyllä epätodennäköistä mutta mahdollista.

Vierailija
812/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse uskon tuohon multioja linjaan. ja itkunsekainen tyttö joka on pitkä ja vähäisissä pukeissa. Luulisi että tämäkin olisi ilmaantunut jostain jos ei olisi raisa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
813/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirä jos Raisa menikin kotiin? Vanhempi raivostui viinalle haisevaan teiniin?

Tää on käyny mielessä. Menny isälleen vaikka piti mennä äidille missä pääasiassa asui. Kävellyt isän luo, isä hermostunut vaatteista ba kännitilasta ja sitten tapahtunu jotain. 

On kyllä epätodennäköistä mutta mahdollista.

Kaikki on mahdollista.  Totuus on usein tarua ihmeellistä.

Vierailija
814/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mirä jos Raisa menikin kotiin? Vanhempi raivostui viinalle haisevaan teiniin?"

Jos Raisalla olisi rahat loppu, hän olisi kävellyt isänsä kotiin.. joissakin havainnoissa mainitaan Satakunnankatu, Tuomiokirkonkatu sekä Lapintie ja Armonkallio. Vanhempia ei kannata epäillä rikoksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
815/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon aikaan Tampereella oli jo kaupungilla valvontakameroita.  Raisa ei tallentunut yhteenkään.

Eli on mennyt ehkä jonkun auton kyytiin sellaisessa katvepaikassa, johon ei kamerat yllä.

Vierailija
816/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jossain luki että oli noussut jo kesällä 7 (tuntemattoman?) miehen auton kyytiin. Pitikö tämä paikkaansa? Mihin autoon edes mahtuu 8 henkilöä?"

 

No ihan sellaiseen normaaliin henkilöautoon. Johan täällä on monikin muistellut, että autoon änkeytyi niin monta nuorta kuin vain mahtui eli takapenkillä istuttiin sylikkäin, pelkääjän paikalla oli kaksi ja vielä takakontissa yksi.

Vierailija
817/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Raisalla ollut vakituista poikaystävää, oli ihastunut ainakin kahteen poikaan.

Vierailija
818/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän etsi uhreja jo 1999?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000507585.html
Tampereen poliisi etsii murhaajan kahta raiskausuhria
Tampereen poliisi pyytää tietoja ainakin kahdesta naisesta, joiden epäillään joutuneen yhden naisen murhanneen miehen raiskaamiksi.

Vierailija
819/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mirä jos Raisa menikin kotiin? Vanhempi raivostui viinalle haisevaan teiniin?"

Jos Raisalla olisi rahat loppu, hän olisi kävellyt isänsä kotiin.. joissakin havainnoissa mainitaan Satakunnankatu, Tuomiokirkonkatu sekä Lapintie ja Armonkallio. Vanhempia ei kannata epäillä rikoksesta.

Miksi ei kannata?

Vierailija
820/7415 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä joku rikkaiden lapsi vai mitä varten tästä on tehty tämmöinen ikuisuusjuttu? Porukkaa katoaa jatkuvasti. 

Hammaslääkäri isä. Mutta kyllä tämä ihmetyttää miten voi kadota noin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme