Oletko kkade Sofia Berlofiille?
sillä on jenkki Jeff ja voi suhailla ympäri maailmaa Jeffillä lapsikin vamlmiina.
Kommentit (173)
Jos asiaa katsotaan täysin ulkopuolisin silmin, niin onhan Sofia äärimmäisen fiksu, päämäärätietoinen ja vahva nainen. Ei hän mikään tyhmä ja saamaton ole. Tuollaista naista on helppo arvostaa. Tietää mitä tekee.
No en kateellinen varsinaisesti. Mutta koen, että on aika hienosti onnistunut nousemaan ....tiedättehän mistä.... tuohon asemaan. Ja näin vanhemmiten sitä miettii, että olisiko yliopistojen ja korporaatioportaiden nousun sijaan sittenkin kannattanut panostaa rehellisesti rikkaan miehen lassottamiseen.
En mutta soisi hänen olevan vielä Nikon kanssa.
En kyllä ole, Jeffin ääni pariss ekassa jaksossa kuulosti humalaiselta keskellä kirkasta päivää, kuten kuulosti Sofiankin mongerrus jostain uudesta pöydästä ja peilistä, jonka hankkivat Dubain asuntoon :D. Viihdemielessä "aivot narikkaan" voi joskus lukea lööpit tai katsoa sarjaa (on muuten lyhyt n.11 min per jakso) ei vissiin ole muuta contenttia kuin Sofian laihtunut ulkonäkö ja Rilliksen (oletettavasti) rahanpesu-logot xD).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen kateellisia tuntuu riittävän :D
Siltä vaikuttaa.
Rumahan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Jos asiaa katsotaan täysin ulkopuolisin silmin, niin onhan Sofia äärimmäisen fiksu, päämäärätietoinen ja vahva nainen. Ei hän mikään tyhmä ja saamaton ole. Tuollaista naista on helppo arvostaa. Tietää mitä tekee.
Äärimmäisen fiksu? Helppo arvostaa?
No jos nahkavisan myynti rikkaille on arvostettavaa,ok. Ei edes koulutettu ja lokkeillut aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen kateellisia tuntuu riittävän :D
Siltä vaikuttaa.
Rumahan tuo on.
Ja silti olet hänelle kateellinen. Kuinkahan ruma itse siis oletkaan.
Se että tuo sarja vaikutti taas siltä että hän on kokonaisuudessaan täydellinen.. Ei ikinä mokaa isosti.. Mä olen raivoissani kauniiden ylivallasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nahkavisan myynti rikkaille on arvostettavaa,ok. Ei edes koulutettu ja lokkeillut aina.
Rakkauteen kuuluu tietenkin seksi. Eikö sinulla kuulu?
Söpöä kun joku menestynyt "Sofia" menee jengillä tunteisiin.
Mammat polkee tasajalkaa kun Sofia menestyy Dubaissa ja toteuttaa unelmiaan. Melko säälittävää.
Enpä ole, mies varmasti epänormaali kun haluaa olla tuon näköisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkauteen kuuluu tietenkin seksi. Eikö sinulla kuulu?
Sofialla sitä seksiä on ollut kaikkien tarpeeksi varakkaiden ja halukkaiden kanssa. Rakkaudesta ei ollut kyse.
Luulin, että Rilli on nuorempi ja komeampi, ja että tämä olisi oikea parisuhde, mutta tuohan oli ihan papparainen.
Oliko se pikkutyttö lapsenlapsi vai lapsi? Aika huvittavaa, kun tyttö kysyi, että miten sä hommaat poikaystävän.
Moni täällä puhuu menestyksestä mutta siitä sanasta minulla on kyllä aivan eri käsitys. Menestystä ei ole se, että siipeilee muiden ansioilla. Menestyvä ihminen tekee itse omat rahansa.
En todellakaan haluaisi asua Dubaissa enkä missään tapauksessa pilvenpiirtäjässä. Edes timantit tai merkkilaukut eivä tekisi Dubai-elämästä siedettävää. Hirsimökki keskellä metsää sopii minulle paremmin.
Tää on hyvä sarja.
Vitsit miten ökyä elämää tuo elää.
Huh huh
Selkeesti sarja tehty Suomalaisille, että katsokaa nyt kateelliset perunat miten mä elän
Kaunis hän on!!
Omissa kuvissaan on usein muokattu, niin, että näyttää rumalta.
Vierailija kirjoitti:
Mammat polkee tasajalkaa kun Sofia menestyy Dubaissa ja toteuttaa unelmiaan. Melko säälittävää.
Provoilu on taitolaji, sulla sitä taitoa nyt ei ole.
Kyllä voisin haluta miljonäärimiehen ja luksusta elämään! Mutta pitäisin oman työn ja oman ulkonäön ja en valitsisi Dubaita. Nyt asun Wienissä. Ehkä voisin haluta Sofialta treenivinkkejä etenkin käsivarsiin, kun niissä ei ole juuri lihasta. Mutta en haluaisi miestä, jolla on lapsia kun ei lapset ole mun juttu.
Jep. Aina voi mennä Leevin kanssa viljelemään pottuja Hankasalmelle.