Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Diabetes lääke Jardiance kokemuksia??

Vierailija
28.11.2019 |

Aloitin tänään, onko kellään huonoja tai hyviä kokemuksia tästä lääkkeestä??

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitään infoa olisi?

Vierailija
2/65 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulle kerrottu mahdollissta haittavaikutuksista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso lääkeinfosta.

Vierailija
4/65 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa kaikkia haittoja. Olisiko kellään mitään positiivista kerrottavaa lääkkeestä. ap

Vierailija
5/65 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulle kerrottu mahdollissta haittavaikutuksista?

Lääkärillä oli kiire ja minulla paljon tutkittavia asioita. Harmi.. Olisi kiinnostanut tietää, et mihin aikaan muut ottaa sen tabletin? Jos se poistaa sokeria, niin pissataako esim. Iltaisin? ap

Vierailija
6/65 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi tulla hiiva. Mulla maha turposi niin että kun kolmas ihminen onnitteli tuli lääkkeen lopetus. Toki muitakin syitä oli kuten lihas ja nivelkivut. Pissa haisi ällöttävältä ja olo oli jotenkin turta...

Viikko pari ja asia selvinnee sulle. Sokruihin toki vaikutti kivan laskevasti.

Vierailija
7/65 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedoista, aloitin eilen klo 16 ja koko illan juoksin pissalla ja myös yöllä ainakin 5 kertaa. Enkä olllut juonut vettä kun pari huikkaa, klo 19 jälkeen. Nyt koko ajan tuntuu, et pitäs taas mennä. Auttaisiko jos lääkkeen ottaa aamupvällä?? ap

Vierailija
8/65 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis. Paranin sokeritaudista vuodessa, lääkäri harkitsee tauolle panemista.

Muutin myös syömistapojani. Annoin painoni pudota ja säästin tuhansia euroja.

Vierailija
9/65 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedoista, aloitin eilen klo 16 ja koko illan juoksin pissalla ja myös yöllä ainakin 5 kertaa. Enkä olllut juonut vettä kun pari huikkaa, klo 19 jälkeen. Nyt koko ajan tuntuu, et pitäs taas mennä. Auttaisiko jos lääkkeen ottaa aamupvällä?? ap

Otan lääkkeen aamulla. Silti pitää käydä öisin pissalla. Mutta tiedätkö, miten voit päästä lääkkeestä eroon: korjaa elintapoja ja laihduta. Se auttaa suurimmalla osalla (kyllä, koskee myös minua).

Vierailija
10/65 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua ennen käytin merforem 750mg 2tbl iltaisin. Sokerit on ollut kevyempänä, tosi hyvät, nyt taas paino on päässyt nousemaan niin on vähän koholla. Tähän asiaan lääkäri ehdotti minulle, tätä uutta lääkettä, sanoi että auttaa painon pudotuksessa! Onhan se kallis. Mutta jos se painon pudotus on vaan nestettä, niin mietin pysyvätkö kilot poissa pysyvästi?? ap

Vierailija
11/65 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen lääke tekee sen että se poistattaa virtsan mukana ylimääräisen sokerin pois elimistöstä virtsan mukana ja sen takia virtsalla pitää käydä normaalia enemmän.

Vierailija
12/65 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen lääke tekee sen että se poistattaa virtsan mukana ylimääräisen sokerin pois elimistöstä virtsan mukana ja sen takia virtsalla pitää käydä normaalia enemmän.

Eli minun kropassa on erittäin paljon sokeria, kun täytyy käydä niin usein vessassa? Siis jos ei juo muuten hirveästi, vaikka vettä. ap

Vierailija
13/65 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli minun kropassa on erittäin paljon sokeria, kun täytyy käydä niin usein vessassa? Siis jos ei juo muuten hirveästi, vaikka vettä. ap

Tiesitkö että monessa ruuassa on myös vettä sekä sokeria?

Vierailija
14/65 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tiedän.. Jaksaako joku suositella vähäkalorisia välipaloja? ap

Vierailija
15/65 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästääkö lääke myös muita?

Vierailija
16/65 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään järkeä syödä vähäkalorisia välipaloja. Kun syö ruoka-aikana hyvin, niin ei mitään välipaloja edes tarvita. Ei edes diabeetikot.

Vierailija
17/65 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jardiancen kanssa ei sitten saa yrittää juoda vähemmän kuin normaalisti, kuivumisvaara.

Vierailija
18/65 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään järkeä syödä vähäkalorisia välipaloja. Kun syö ruoka-aikana hyvin, niin ei mitään välipaloja edes tarvita. Ei edes diabeetikot.

En haluaisi ahmia tai antaa nälän kasvaa niin suureksi, että söisin liikaa. Jos syön 3-4 tunnin välein pienempiä annoksia, pvässä syön jonkun hedelmän tai pari suolatonta pähkinää välipalaksi. Pysyn suht kontrollissa, syömisen kanssa. Mitä minun pitää tarkkailla, kun painoa pitäisi saada alas. Tällä hetkellä on vaan selkä ja jalka ihan skeidana vaikea liikkua, painon hallitsemiseksi. ap

Vierailija
19/65 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jardiancen kanssa ei sitten saa yrittää juoda vähemmän kuin normaalisti, kuivumisvaara.

Kiitos infosta! Mietinkin tuota asiaa:). Paljonko juot itse päivittäin nesteitä?? ap

Vierailija
20/65 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi ahmia tai antaa nälän kasvaa niin suureksi, että söisin liikaa. Jos syön 3-4 tunnin välein pienempiä annoksia, pvässä syön jonkun hedelmän tai pari suolatonta pähkinää välipalaksi. Pysyn suht kontrollissa, syömisen kanssa. Mitä minun pitää tarkkailla, kun painoa pitäisi saada alas. Tällä hetkellä on vaan selkä ja jalka ihan skeidana vaikea liikkua, painon hallitsemiseksi. ap

Ei hyvin syöminen tarkoita ahmimista, vaan sellaisen ruuan syömistä, joka pitää kylläisenä.