Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
"Koomikko" Ismo Leikola on eläinrääkkääjä! LINKKI
29.09.2008 |
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Hevosta+ly%C3%B6nyt+Ismo+Leikola+sai+…
Annoin jo palautetta Ismon omilla sivuilla. Inhottavaa, että kehtaakin lyödä eläintä! Ihan oikein, että sai potkut ohjelmasta.
Kommentit (2)
vaikka yksi hevonen saikin kärsiä nahoissaan ja ko ohjelman katselijat sohvillaan.
Idiootti se jätkä on, aivan urveloa käytöstä kaikin puolin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kerta kaikkiaan. Puolustuskyvyttömän eläimen lyöminen on todella halveksuttavaa.