Mitä tapahtuu kun ei kerta kaikkiaan enää jaksa tätä elämää?
Kommentit (110)
Mene lääkäriin tarvitset apua masennukseesi
Tsemppiä
Niinpä. Olen kerännyt itseni sen sata kertaa, yrittänyt miljoonaa keinoa, toteuttanut elämänmuutoksia, tarkistanut asennetta, ollut sinnikäs mutta ei. Ei lähde, ei onnistu.
Jos luovuttaisi vaan...kai sitten joku sossu ennemmin tai myöhemmin hommaa jonkun sängyn jostain asunnottomien majasta johon voi mädäntyä.
Maksa vuokra pois kuukausittain. On ainakin katto pään päällä.
Tuntuu että olen ansassa sekoavan pääni kanssa, mistään lääkäreistä, lääkkeistä tai jutteluista ei tunnu olevan apua. Ei vaan enää aivot kestä tätä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että olen ansassa sekoavan pääni kanssa, mistään lääkäreistä, lääkkeistä tai jutteluista ei tunnu olevan apua. Ei vaan enää aivot kestä tätä elämää.
Onko sinulla ystäviä kenen kanssa käydä kävelyllä ja jotka voisi auttaa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yritys, joka pyrkii auttamaan sinun tilanteessasi olevia, mutta täällä ei saa mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi läheinen ystävä on, mutta tuntuu pahalta kun hän yrittää vain auttaa ja minä olen kuin mikäkin hullu hirviö joka suoltaa suustaan mitä sattuu.
Auttasko osastohoitojakso? Sähköshokkihoito?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinulla on huolena?
Tiedän ettei saisi valittaa mutta en enää jaksa mm. yksinäisyys, ahdistus, rahattomuus ja monta muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ei
Vierailija kirjoitti:
Auttasko osastohoitojakso? Sähköshokkihoito?
Kuolema
Vierailija kirjoitti:
Seuraan.. koska samoja mietin
Iso hali sinulle. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yritys, joka pyrkii auttamaan sinun tilanteessasi olevia, mutta täällä ei saa mainostaa.
Haluaisin perustaa ohjatun vertaistukiryhmän vaikka nettiin , jos fyysiset tapaamiset ei onnistu tai antaa yksilöllistä tukea, mutta miten saavutan kohderyhmän?
Samainen yrittäjä
Yritin kerran jollain unilääkkeillä päättää päiväni. Surkean epäonnistunut yritys
Olis pitänyt googlata tai kysyä ööverpölkyltä asiantuntijaneuvoa
Irtiotto tästä elvetin järjestelmästä mikä vie tunnolliset ja herkemmät finikseen.
Millaiseksi elämä muuttuu, kun näkee ja kokee niin hirveitä juttuja, että mitkään lääkkeet ei enää auta?
Ptsd, aivotärähdyksiä, kovia kokemuksdia, raivokohtauksia, keslittymiskyvyn puutetta, itsariaikomuksia...
Huomatkaa, että nuo on Navy Seals erikoisjoukkojen sällejä kaikki ja kokemukset on sitä luokkaa.
Jos laittaa "show" descriptionista päälle, niin näkee aikakohtia, joihin voi hyppiä.
Tai toinen samanlainen
Ja "show" descriptionista päälle, niin näkee aikakohtia, joihin voi hyppiä.
Tai kolmas samanlainen, missä kerrotaan koko terapiasessio kokemuksena
Tai neljäs, joka on nainen ja myös sotilas
https://www.youtube.com/watch?v=A57a8M6rCbQ
Nämä on nyt tuloillaan Suomeenkin nimellä psykedeeliterapia.
Vierailija kirjoitti:
Eroa puheenjohtajan virasta
Pääsisi nyt sinne johtajaksi ensin.
Seuraan.. koska samoja mietin