Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kokoomus meni kiltisti Kaivokadun sulkemisen taakse. Espan vuoksi toivon, että taustalla on lehmänkaupat keskustatunnelista.
06.05.2026 |
Meillä on yksi ainoista Helsingin vetovoimaisista miljöistä eli Espa, jolla on orgaaninen yhteys mereen, Kauppatoriin, Kanavarantaan jne.
Sitten meillä liikenteen solmukohta kivikolossien keskellä eli aseman edusta.
Joo, tehdään jälkimmäisestä Helsingin viihtyisä "sydän" ja tumpataan autot Espalle. Hiphurraa!
Ilman keskustatunnelia itä-länsi suunnassa kaupungin poikkiliikenteelle nettotulos on ainoan vetovoimaisen miljöön tuhoaminen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei huolta, kaivokadusta tulee vähintään yhtä viihtyisä kuin Hämeentiestä.