Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan järkyttävä tuo vapun "naamiomarssin" porukan kohdistama väkivalta naiseen...

Vierailija
06.05.2026 |

Näin äsken A-studion iltapäiväuusinnassa videoklipin siitä. En tiennyt, että se oli noin raju kohtaus. Todella säälittävää sakkia....

Kommentit (670)

Vierailija
221/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkari riehui kadulla eikä jalatkaan enää kantaneet. Onneksi hänet autettiin syrjään.

Vierailija
222/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaa tyhmiä pelejä, voita tyhmiä palkintoja. Vaikea löytää empatiaa kumpaakaan osapuolta kohtaan.

Tuo antaa hirveän kuvan ihmisistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeat vihervasemmistomiehet työnsivät naisoletetun rekan alle kun eivät itse uskaltaneet. Onneksi marssijat eivät provosoituneet.

Vierailija
224/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua se vaan naurattaa,kun saa mitä tilaa.

Minuakin naurattaa, kun väkivaltaiset äärioikeistonassukat saavat pahoinpitelytuomion.

Vierailija
225/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua se vaan naurattaa,kun saa mitä tilaa.

Minuakin naurattaa, kun väkivaltaiset äärioikeistonassukat saavat pahoinpitelytuomion.

Sittenhän ollaan samalla viivalla ja ajatusmaailmassa. Tyhmistä peleistä voittaa vain tyhmiä palkintoja.

Vierailija
226/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsihalituksen satoa korjataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
227/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natsihalituksen satoa korjataan.

Monta Mustapaitaa istuu halituksessa.  Ja pedari.

Vierailija
228/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua se vaan naurattaa,kun saa mitä tilaa.

Minuakin naurattaa, kun väkivaltaiset äärioikeistonassukat saavat pahoinpitelytuomion.

On siellä muutama kiinniotettu  niittinaamatakkutukkakin menossa raastupaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
229/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko poliisi kerran vuodessa aina raahata äärivasemmiston ja äärioikeistoin olympiastadionille ja sanoa, että 'tunti aikaa ja vankilasäännöt pätee'. Sitten MTV voisi televisioida sen koko kansalle. Saataisiin talouskasvua luotua.

Vierailija
230/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilohomojahan tuollaiset hakkaajat ovat tai impotentteja, kuten kaikki muutkin naistenpieksäjät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
231/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maine meni noilta pojilta lopullisesti. Ei ollut tervettä touhua.

Oliko niillä joku maine? Nössöt naistenhakkaajat, kunnon pelkurit. 

Entä nössöt miestenhakkaajat? Miksi aina puhutaan erikseen naistenhakkaajista? Miksei puhuta vaan hakkaajista?

Vierailija
232/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoit siis sen videon, jossa nainen tarkoituksella puskee poliisien turvamuurin läpi ja menee heiluttamaan VIT.TU-lakanaa naamaan kiinni?

Aijai, tuliko pojille pipi naamaan banderollista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
233/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä väkivaltaa. Mutta aika moni on joutunut huonon maihinmuuttopolitiikan seurauksena potkituksi. Osa on ihan potkittu kuoliaaksi. Siihen verrattuna tämä naishenkilö pääsi vähällä.

Ei nämä potkijat ole sen parempaa porukkaa kuin kukaan muukaan joka väkivaltaan tarttuu, taustasta huolimatta. 

Vierailija
234/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoit siis sen videon, jossa nainen tarkoituksella puskee poliisien turvamuurin läpi ja menee heiluttamaan VIT.TU-lakanaa naamaan kiinni?

Aijai, tuliko pojille pipi naamaan banderollista? 

Eli vassuille on annettava lupa perseillä rajattomasti siksi kun ne on vassuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
235/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä väkivaltaa. Mutta aika moni on joutunut huonon maihinmuuttopolitiikan seurauksena potkituksi. Osa on ihan potkittu kuoliaaksi. Siihen verrattuna tämä naishenkilö pääsi vähällä.

Ei nämä potkijat ole sen parempaa porukkaa kuin kukaan muukaan joka väkivaltaan tarttuu, taustasta huolimatta. 

Ei, mutta on sellaistakin väkivaltaa johon ei ole mitään ulkoista motiivia, joka onkin kaikista pelottavinta.

Tuon motiivin pystyy kyllä ymmärtämään.

Vierailija
236/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä väkivaltaa. Mutta aika moni on joutunut huonon maihinmuuttopolitiikan seurauksena potkituksi. Osa on ihan potkittu kuoliaaksi. Siihen verrattuna tämä naishenkilö pääsi vähällä.

Ei nämä potkijat ole sen parempaa porukkaa kuin kukaan muukaan joka väkivaltaan tarttuu, taustasta huolimatta. 

No mitä helvettiä. Onhan siinä iso ero psykologisestikin potkiiko random tyyppiä joka ei oo tehny mitään vai semmosta joka tulee ärsyttämään.

Vierailija
237/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoit siis sen videon, jossa nainen tarkoituksella puskee poliisien turvamuurin läpi ja menee heiluttamaan VIT.TU-lakanaa naamaan kiinni?

Aijai, tuliko pojille pipi naamaan banderollista? 

Eli vassuille on annettava lupa perseillä rajattomasti siksi kun ne on vassuja?

Etkö ymmärrä väkivallan ja banderollin pitämisen eroa?

Vierailija
238/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua se vaan naurattaa,kun saa mitä tilaa.

Minuakin naurattaa, kun väkivaltaiset äärioikeistonassukat saavat pahoinpitelytuomion.

Sittenhän ollaan samalla viivalla ja ajatusmaailmassa. Tyhmistä peleistä voittaa vain tyhmiä palkintoja.

Kun laitavassut, niin sinimustat kuin tulipunaiset, nahistelevat keskenään, niin kaikki tahriintuvat samasta kakkelista.

Samaa mieltä. Jos painitaan mudassa niin sitten painitaan mudassa. Ei paljoa löydy empatiaa kumpaakaan kohtaan, jos tulee vähän nokilleen.

Vierailija
239/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilohomojahan tuollaiset hakkaajat ovat tai impotentteja, kuten kaikki muutkin naistenpieksäjät. 

Aiheuttaako naiseus syyntakeettomuuden omalle perseilylle ja valinnoille? Nenänakilta olisi välttynyt, jos olisi noudattanut viranomaisen ohjeita, eikä mennyt uhittelemaan nahkapäille.

Vierailija
240/670 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä väkivaltaa. Mutta aika moni on joutunut huonon maihinmuuttopolitiikan seurauksena potkituksi. Osa on ihan potkittu kuoliaaksi. Siihen verrattuna tämä naishenkilö pääsi vähällä.

Ei nämä potkijat ole sen parempaa porukkaa kuin kukaan muukaan joka väkivaltaan tarttuu, taustasta huolimatta. 

No mitä helvettiä. Onhan siinä iso ero psykologisestikin potkiiko random tyyppiä joka ei oo tehny mitään vai semmosta joka tulee ärsyttämään.

Mitä sä selität :D Toisella on vain vielä lyhyempi pinna kuin toisella. Eivät silti ole sen parempia, ihan sama vaikka seisoisi päällään niin joku idiootti tekee väkivaltaa. Jos tarttuu toiseen niin silloin itsesuojelu tulee kyseeseen. En nähnyt videolta että nainen kävi kenenkään päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän