Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esteettiset toimenpiteet vanhentavat ihan hurjasti!

Vierailija
06.05.2026 |

Kolmekymppinen näyttää 10-15 vuotta vanhemmalta, kuusikymppistä voi epäillä kasikymppiseksi jne. Ja kuitenkin näitä mainostellaan nuorentaviksi? En ymmärrä. 

Osittain ilmiö johtuu siitä, että kiristyneiden ja pullistuneiden kasvojen sekä muun kehon ristiriita on vanhempien ihmisten kohdalla niin suuri, että vaikutus on vanhentava. Kuusikymppinen luomu voi olla 10-15 vuotta nuoremman näköinen, jos on hyvät geenit. Mutta jokainen kuusikymppinen, joka on laitellut kasvojaan, näyttää vähintään 10 vuotta vanhemmalta, poikkeuksetta.

Nuorempien kohdalla kasvojen liikkumattomuus ja pönäkkyys luovat vaikutelma keski-ikäisestä ihmisestä. Ilmeikkyys tekee kasvoista kauniit, jos ne ovat kauniit. Vahamaisuus tuo mieleen kuoleman. Nuorentamisen väite tuntuu todella paradoksaalista sikäli, että botox-kasvot ovat kuin kuolleella, vahamaiset ja liikkumattomat. Jokainen kuolleita nähnyt huomaa yhdennäköisyyden kuolleen kanssa.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonosti tehdyt toimenpiteet vanhentavat.  

Anna kun arvaan, olet niitä, jotka epäilevät kaikkia luomuja "hyvin tehtyjen toimenpiteiden" tuotteiksi. Minuakin on epäilty (kuka teki ja missä). Mitään ei ole tehty. Ap

Juu juu, mutta sitten on lisäksi ne joille on tehty, eivätkä ne toimenpiteet ole heitä vanhentaneet.

Kotimaisista vaikuttajista esimerkkeinä Kirsikka Simberg (40v) ja Didem (38v). 

Jostain syystä jotkut luulee, että toimenpiteitä on vain ne överisti näkyvät? Eivät tajua, että on paljon näennäisesti luonnollisen tyylisiä naisia, joilla on silikonitissit, alakasvojen kohotus, mesolankoja, laserhoitoja, tekotukka, botoxia ja täyteaineita jne. 

Ei ne kaikki ole mitään Iida Vainion näköisiä tai Henny Harjusola -lookeja joista toimenpiteet näkyy ja niillä on muokattu kasvonpiirteitä, sillä moni ottaa niitä toimenpiteitä vaan säilyäkseen mahdollisimman pitkään saman näköisenä kuin kolmenkympin korvilla. 

Katsoin molemmat eikä kumpikaan ole kertonut tehneensä mitään botox-hoitoja tai täyteainehoitoja tai kauneusleikkauksia, vaan ainoastaan profhilo-hoitoja (kosteuttavia hyaloronihappopistoksia) ja tavallisia kauneushoitolan juttuja, joita en lainkaan aloituksessa käsittele. Profhilo-hoidoissakin on kyllä riskejä, en ottaisi. 

Esimerkkejä siis puuttuu edelleen. Ap

Vierailija
42/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, olet niitä, jotka epäilevät kaikkia luomuja "hyvin tehtyjen toimenpiteiden" tuotteiksi. Minuakin on epäilty (kuka teki ja missä). Mitään ei ole tehty. Ap

Juu juu, mutta sitten on lisäksi ne joille on tehty, eivätkä ne toimenpiteet ole heitä vanhentaneet.

Jostain syystä jotkut luulee, että toimenpiteitä on vain ne överisti näkyvät? Eivät tajua, että on paljon näennäisesti luonnollisen tyylisiä naisia, joilla on silikonitissit, alakasvojen kohotus, mesolankoja, laserhoitoja, tekotukka, botoxia ja täyteaineita jne. 

Ei ne kaikki ole mitään Iida Vainion näköisiä tai Henny Harjusola -lookeja joista toimenpiteet näkyy ja niillä on muokattu kasvonpiirteitä, sillä moni ottaa niitä toimenpiteitä vaan säilyäkseen mahdollisimman pitkään saman näköisenä kuin kolmenkympin korvilla. 

Katsoin molemmat eikä kumpikaan ole kertonut tehneensä mitään botox-hoitoja tai täyteainehoitoja tai kauneusleikkauksia, vaan ainoastaan profhilo-hoitoja (kosteuttavia hyaloronihappopistoksia) ja tavallisia kauneushoitolan juttuja, joita en lainkaan aloituksessa käsittele. Profhilo-hoidoissakin on kyllä riskejä, en ottaisi. 

Eli olet vain typerä ja naiivi.

Sanni Trishin kertoi hiljattain ihan suoraan ottaneensa botoxia, Kirsikka ja Didem on myös tiedossa mutta en tiedä ovatko julkisesti sitä sanoneet. Myös Sannin podcastin juontopari Elisa Taskula kertonut useasti ottavansa säännöllisesti botoxia.

Botox-pistokset, pieni täyteainelisäys huuleen ja hieman täytettä poskiin (himmentää myös nasolabiaaleja) on käytännössä lähes kaikilla noilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pikkusilareita ei ap tajua silareiksi, nekin molemmilla noilla.

Vierailija
44/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyajan kelmunaama kauneusihanne. sääliksi käy nuorempia jotka ovat näille vaikutuksille alttiita. itse aion rupsahtaa rauhassa.

Vierailija
45/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle paras ”esteettinen toimenpide” on ollut kasvisten ja hedelmien, ja varsinkin marjojen lisääminen ruokavalioon. Ulkomailla asuva sukulainen joka harvakseltaan tapaan kommentoi minun näyttävän nuoremmalta kuin edellisellä tapaamisella, minua on myös tuntemattomat luulleet ikääni 10v nuoremmaksi. Flavonoidit ja muut antioksidantit ja vitamiinit ovat selitys, ja nimeomaan syötynä, ei voidemuodossa. Välttelen myös aurinkoa.

Vierailija
46/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanni Trishin kertoi hiljattain ihan suoraan ottaneensa botoxia, Kirsikka ja Didem on myös tiedossa mutta en tiedä ovatko julkisesti sitä sanoneet. Myös Sannin podcastin juontopari Elisa Taskula kertonut useasti ottavansa säännöllisesti botoxia.

Botox-pistokset, pieni täyteainelisäys huuleen ja hieman täytettä poskiin (himmentää myös nasolabiaaleja) on käytännössä lähes kaikilla noilla.

Nyt ei ollut kyse siitä, että sinä "tiedät" muiden esteettiset käsittelyt paremmin ehkä jopa kuin he itse ;)   Ap

Vierailija
47/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle paras ”esteettinen toimenpide” on ollut kasvisten ja hedelmien, ja varsinkin marjojen lisääminen ruokavalioon. Ulkomailla asuva sukulainen joka harvakseltaan tapaan kommentoi minun näyttävän nuoremmalta kuin edellisellä tapaamisella, minua on myös tuntemattomat luulleet ikääni 10v nuoremmaksi. Flavonoidit ja muut antioksidantit ja vitamiinit ovat selitys, ja nimeomaan syötynä, ei voidemuodossa. Välttelen myös aurinkoa.

Äitini kohdalla on varmasti osittain kyse myös tuosta. Ravinnolla on valtava merkitys ihan joka asiaan. Ap

Vierailija
48/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut nyt niistä, joita on liikaa laitettu. Ei pienet toimenpiteet vanhenna. Itsekin olen paljon nuoremman näköinen, kun on tehty maltillisesti. Moni hämmästekee ikääni kun kerron sen

Vierailija
49/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut nyt niistä, joita on liikaa laitettu. Ei pienet toimenpiteet vanhenna. Itsekin olen paljon nuoremman näköinen, kun on tehty maltillisesti. Moni hämmästekee ikääni kun kerron sen

Hyvä kun olet itse tyytyväinen. Ap

Vierailija
50/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ikätoverini, jotka hinkkaavat naamaansa jokaisella mahdollisella aineella, mitä keksitty on ja meikkaavat, ovat paljon vanhemman näköisiä ja ryppyihoisempia kuin minä itse. Minua on aina luultu vuosia nuoremmaksi mitä olen, jopa kymmeniä vuosia nuoremmaksi. Ja kutsuttu babyfaceksi. Joten minua ei yksikään naamarasvoja mainostava kosmetiikka-ammattilainen vakuuta hinkkaamisen ja ikävoiteiden yms. tärkeydestä. Olen nuoresta asti käyttänyt markettien tavallisia voiteita. Ja puhdistanut kasvoni pelkällä kasvovedellä. Toisinaan kuorinut hienosokerilla. Ammattilaisten ym. fanaatikkojen mielestä tämmöiset mömmöt ei riitä alkuunkaan kasvojen hoitoon. Mutta miksi sitten näytän liki rypyttömältä vielä 60-V:nakin.

Ne on ne geenit. Sulla ei tainnut hirveästi riittää enää rakennuskamaa pään sisälle?

Vierailija
51/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ollut kyse siitä, että sinä "tiedät" muiden esteettiset käsittelyt paremmin ehkä jopa kuin he itse ;)   Ap

Ja jatkat vaan oman typeryytesi julistamista.

Vierailija
52/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini kohdalla on varmasti osittain kyse myös tuosta. Ravinnolla on valtava merkitys ihan joka asiaan. Ap

Tietysti ravinnolla on merkitystä, mutta geenit on se mikä eniten merkitsee.

Niillä sun luulemilla "luonnollisilla" julkkiksilla ja vaikuttajilla on lähes kaikilla vähintään botoxia, yleensä muutakin.

Mutta uskottele mitä haluat, jos siitä tulee sulle parempi mieli.

Vierailija
53/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitan nämä.

t. superfreesi luomu-E

Vierailija
54/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa on huonosti tehty tai epäonnistuu. Moni hollywood-julkkis pilannut ulkonäkönsä ja varmasti käyttäneet parhaita plastikkakirurgeja mitä rahalla saa. 

Vierailija
55/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorekkuus on geeneissäni.Luomuna mennään niinkuin tähänkin mennessä.Olen 53-vuotias ja minua todellakin luullaan ikäistäni 15-20 vuotta nuoremmaksi.Osittain sen vuoksi että olen pienikokoinen ja lapsenkasvoinen!

Uskon. Minulla on eräs ikäiseni tuttava, joka näyttää lähes kuusikymppisenä kolmekymppisen tyttärensä isosiskolta. Hänkin on pienikokoinen ja hyvin sileäihoinen babyface. Ei myöskään käytä meikkiä yleensä lainkaan. Meikkikin vanhentaa. Oma mies sanoo, että minäkin näytän ilman meikkiä tosi nuorelta, nuoremmalta kuin meikattuna. Mutta pidän meikkaamisesta ja meikkaan lähes joka päivä. Ap

Lieneeköhän  serkkuni äitini puolelta!🤗itse laittaudun ja meikkaan aina ihmisten ilmoille mennessäni.Tykkään merkeistä ja niin tykkää mieheni kun kun olen laittanut näen sen hänen silmistään,että viehätän häntä.

Mä en 'tämä serkku.'

En ole 30-veen/

kenenkään 

mutsi tahi mummi

enkä lähelläkään 60.

Sinne on ikuisuus vielä.

x

Vierailija
56/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti ravinnolla on merkitystä, mutta geenit on se mikä eniten merkitsee.

Niillä sun luulemilla "luonnollisilla" julkkiksilla ja vaikuttajilla on lähes kaikilla vähintään botoxia, yleensä muutakin.

Mutta uskottele mitä haluat, jos siitä tulee sulle parempi mieli.

Kyllä, geeneillä on isoin merkitys. Mun käsittääkseni lähes kaikilla julkkiksilla on tehty toimenpiteitä ja sen huomaa. Koetin kysyä jotain julkkista, jonka toimenpiteitä ei huomaisi eli näitä luonnollisia lopputuloksia. Yhtään esimerkkiä ei ole tähän mennessä annettu. Tarkennan vielä, että hänestä pitäisi olla lehtikuvaa, esim. jossain julkkisten tilaisuudesta tai paparazzin kuvia, koska oman instan ja naistenlehtien kuvia käsitellään filttereillä. Mieluiten ulkomaalaisia, koska en haluaisi ketään suomalaista julkkista täällä nimettävän. Se olisi pitänyt heti sanoa. Ap

Vierailija
57/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa on huonosti tehty tai epäonnistuu. Moni hollywood-julkkis pilannut ulkonäkönsä ja varmasti käyttäneet parhaita plastikkakirurgeja mitä rahalla saa. 

Niin. Minuakin on ihmetyttänyt, että missä ne luonnollisen lopputuloksen teettäneet ihmiset oikein ovat, kun heitä ei näy Hollywoodissa edes isolla rahalla itseään leikelleissä? Joten olen melko lailla päätynyt siihen tulokseen, että ne, joita tästä kehutaan, ovat luomuja. Mutta voin olla väärässä ja myönnän sen kernaasti, jos joku näyttäisi esimerkin luonnollisesta, todistetusti kauneustoimenpiteitä itselleen teettäneen ihmisen lopputuloksesta. Ap

Vierailija
58/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkat vaan oman typeryytesi julistamista.

Typeryyttä ei valitettavasti voi pois leikata eikä botoxilla siloitella  :D  Ap

Vierailija
59/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kaksi kirjanta, wt.

Vierailija
60/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Minuakin on ihmetyttänyt, että missä ne luonnollisen lopputuloksen teettäneet ihmiset oikein ovat, kun heitä ei näy Hollywoodissa edes isolla rahalla itseään leikelleissä? Joten olen melko lailla päätynyt siihen tulokseen, että ne, joita tästä kehutaan, ovat luomuja. Mutta voin olla väärässä ja myönnän sen kernaasti, jos joku näyttäisi esimerkin luonnollisesta, todistetusti kauneustoimenpiteitä itselleen teettäneen ihmisen lopputuloksesta. Ap

Ihan normaaleissa töissä ollaan eikä olla mitään julkkiksia ja toimenpiteet on niin hyvin ja hienovaraisesti tehty, ettei niitä erota ellei tiedä mitä katsoo ja vertaa vanhoihin kuviin. Pääosa plastiikkakirurgien ja esteettisten hoitojen asiakkaista on ihan tavallisia työssäkäyviä. 

Tää on kyllä jännä aihe kun herättää tunteita niin hlvetisti toimenpiteitä vastustavien keskuudessa. Eikö teillä ole muuta ajateltavaa tai sisältöä päiviin? Mä en ainakaan jaksa vaivata päätäni sillä, mitä muut tekevät tai ovat tekemättä niin kauan kun se ei kosketa minua tai ole rikollista.

Niin ja itse kysymykseen - olen 35 v. ja paperit kysytään yleensä aina alkoa ostaessa, että en liene näyttävän kovin vanhalta vaikka on liuta toimenpiteitä tehty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan