Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esteettiset toimenpiteet vanhentavat ihan hurjasti!

Vierailija
06.05.2026 |

Kolmekymppinen näyttää 10-15 vuotta vanhemmalta, kuusikymppistä voi epäillä kasikymppiseksi jne. Ja kuitenkin näitä mainostellaan nuorentaviksi? En ymmärrä. 

Osittain ilmiö johtuu siitä, että kiristyneiden ja pullistuneiden kasvojen sekä muun kehon ristiriita on vanhempien ihmisten kohdalla niin suuri, että vaikutus on vanhentava. Kuusikymppinen luomu voi olla 10-15 vuotta nuoremman näköinen, jos on hyvät geenit. Mutta jokainen kuusikymppinen, joka on laitellut kasvojaan, näyttää vähintään 10 vuotta vanhemmalta, poikkeuksetta.

Nuorempien kohdalla kasvojen liikkumattomuus ja pönäkkyys luovat vaikutelma keski-ikäisestä ihmisestä. Ilmeikkyys tekee kasvoista kauniit, jos ne ovat kauniit. Vahamaisuus tuo mieleen kuoleman. Nuorentamisen väite tuntuu todella paradoksaalista sikäli, että botox-kasvot ovat kuin kuolleella, vahamaiset ja liikkumattomat. Jokainen kuolleita nähnyt huomaa yhdennäköisyyden kuolleen kanssa.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti tehdyt toimenpiteet vanhentavat.  

Vierailija
2/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, olet niitä, jotka epäilevät kaikkia luomuja "hyvin tehtyjen toimenpiteiden" tuotteiksi. Minuakin on epäilty (kuka teki ja missä). Mitään ei ole tehty. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, olet niitä, jotka epäilevät kaikkia luomuja "hyvin tehtyjen toimenpiteiden" tuotteiksi. Minuakin on epäilty (kuka teki ja missä). Mitään ei ole tehty. Ap

Arvasit väärin. En spekuloi sitä mitä tai onko jollekin tehty jotain. 

Vierailija
4/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki hyvin tehdyt toimenpiteet vanhentavat vähemmän kuin överit. Mutta se on täyttä fuulaa, että olisi huomaamattomia toimenpiteitä. Ulkonäkö voi kyllä joskus parantua, se riippuu lähtötilanteesta paraneeko vai ei. Ap

Vierailija
5/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, sillä minusta se on huonoa käytöstä. Ap

Vierailija
6/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun katson joitakin julkkisjuhlia, missä on paljon botox-kasvoja, niin näen heidät kuoleman kasvoina. Lukuisia kuolemanaamioita siellä muistuttamassa elämän katoavaisuudesta, vanhenemisesta ja rapistumisesta. 

Se on kuoleman kulttuuria, omalla tavallaan kiinnostavaa. Ap

Vierailija
7/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla arvuutellaan sitä jokaisen julkkiksen kohdalla mut et siis sinä.

Vierailija
8/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla arvuutellaan sitä jokaisen julkkiksen kohdalla mut et siis sinä.

En. Minä en ole noissa ketjuissa kommentoimassa. 

Vierailija
9/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on, että noita pistoksia sun muita hoitoja antaa täysin tusinataitoiset tekijät. Ja ehkä ostajatkin haluaa liian vahamaista vaikutelmaa, mutta ammattilaisella tulisi olla joku ammattiylpeys eikä suostua tekemään mitään irvokkaita jokerinaamoja. 

Vierailija
10/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin silmäluomileikkauksessa. Ei todellakaan vanhentanut. Täyteaineita ja botoxia ei pistetään koskaan.

Vierailija
11/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Maltillisia ja hyvin tehtyjä ei edes huomaa, mutta kummasti rypyt on hälvennyt.

Vierailija
12/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ikätoverini, jotka hinkkaavat naamaansa jokaisella mahdollisella aineella, mitä keksitty on ja meikkaavat, ovat paljon vanhemman näköisiä ja ryppyihoisempia kuin minä itse. Minua on aina luultu vuosia nuoremmaksi mitä olen, jopa kymmeniä vuosia nuoremmaksi. Ja kutsuttu babyfaceksi. Joten minua ei yksikään naamarasvoja mainostava kosmetiikka-ammattilainen vakuuta hinkkaamisen ja ikävoiteiden yms. tärkeydestä. Olen nuoresta asti käyttänyt markettien tavallisia voiteita. Ja puhdistanut kasvoni pelkällä kasvovedellä. Toisinaan kuorinut hienosokerilla. Ammattilaisten ym. fanaatikkojen mielestä tämmöiset mömmöt ei riitä alkuunkaan kasvojen hoitoon. Mutta miksi sitten näytän liki rypyttömältä vielä 60-V:nakin.

Vierailija
13/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin silmäluomileikkauksessa. Ei todellakaan vanhentanut. Täyteaineita ja botoxia ei pistetään koskaan.

Silmäluomileikkauksiahan tehdään julkisillakin, jos haittaa näkökykyä. Ainakin toistaiseksi. Kyseessä ei siis välttämättä ole esteettinen toimenpide lainkaan. Ap

Vierailija
14/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ikätoverini, jotka hinkkaavat naamaansa jokaisella mahdollisella aineella, mitä keksitty on ja meikkaavat, ovat paljon vanhemman näköisiä ja ryppyihoisempia kuin minä itse. Minua on aina luultu vuosia nuoremmaksi mitä olen, jopa kymmeniä vuosia nuoremmaksi. Ja kutsuttu babyfaceksi. Joten minua ei yksikään naamarasvoja mainostava kosmetiikka-ammattilainen vakuuta hinkkaamisen ja ikävoiteiden yms. tärkeydestä. Olen nuoresta asti käyttänyt markettien tavallisia voiteita. Ja puhdistanut kasvoni pelkällä kasvovedellä. Toisinaan kuorinut hienosokerilla. Ammattilaisten ym. fanaatikkojen mielestä tämmöiset mömmöt ei riitä alkuunkaan kasvojen hoitoon. Mutta miksi sitten näytän liki rypyttömältä vielä 60-V:nakin.

Se on geeneistä kiinni. Äitini on samanlainen, ei ole koskaan käyttänyt kalliita kosmetiikkatuotteita eikä edes marketin rasvoja ja vielä ollut suht paljon auringossakin puutarhatöidensä takia. Ja näytti työikäiseltä vielä alle 80v. Nyt ei kyllä enää kun 85v. lähestyy. Ihotyyppi paksu ja rasvainen eikä kasvotkaan ole valahtaneet. Voisi milloin vain mennä malliksi edelleen. Ihan valkoiset paksut hiukset ja ruskeat silmät ja kulmakarvat, kaunis iho. Ap

Vierailija
15/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, toimenpiteet vanhentavat. Mutta niin vanhentaa sekin, että on täysin luomu eli ei meikkaa, värjää hiuksia jne. Kultainen keskitie lienee tässäkin aiheessa se paras. Leikkauttaa ja värjää hiuksensa ja opettelee meikkaamaan niin se nuorentaa enemmän kuin täyteaineet ja luonnoton look.

Vierailija
16/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana on kuolinnaamio. Siis se tulee mieleen kun katson kuvaa julkkisjoukosta. Sellainenhan oli tapana entisaikoina tehdä merkkihenkilöille, kun he kuolivat. Ap

Vierailija
17/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, toimenpiteet vanhentavat. Mutta niin vanhentaa sekin, että on täysin luomu eli ei meikkaa, värjää hiuksia jne. Kultainen keskitie lienee tässäkin aiheessa se paras. Leikkauttaa ja värjää hiuksensa ja opettelee meikkaamaan niin se nuorentaa enemmän kuin täyteaineet ja luonnoton look.

Ainakin opettelee meikkaamaan eri tavoin kuin nuorena, jos meikkaa. Sitäkin näkee paljon, että on hyvin suttuiset meikit. Ap

Vierailija
18/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana on kuolinnaamio. Siis se tulee mieleen kun katson kuvaa julkkisjoukosta. Sellainenhan oli tapana entisaikoina tehdä merkkihenkilöille, kun he kuolivat. Ap

Monet kasvojaan laitelleet ja leikelleet ovat kuin samaa sisarusparvea.

Tulee heti mieleen kaksi julkista kasvoa, jotka ovat kuin kaksoset. (En laita nimiä, mutta jokainen iltapäivälehtien selaaja tietää nämä.)

Vierailija
19/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä pohtia tällaista? Ne teettävät toimenpiteitä, jotka sellaisia haluavat ja muut ei - mitä väliä sillä lopulta on, minkä ikäiseltä kukakin muiden silmissä näyttää? Jos itse näyttää sellaiselta, mihin on tyytyväinen, se riittänee.

Vierailija
20/88 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekkuus on geeneissäni.Luomuna mennään niinkuin tähänkin mennessä.Olen 53-vuotias ja minua todellakin luullaan ikäistäni 15-20 vuotta nuoremmaksi.Osittain sen vuoksi että olen pienikokoinen ja lapsenkasvoinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi